eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa paliw ciekłych dla środków transportu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw ciekłych dla środków transportu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277715490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeliwna 38

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-599

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 42 88 150

1.5.8.) Numer faksu: +48 32 42 88 151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@katowice.witd.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.witd.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw ciekłych dla środków transportu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9695ee1d-44f9-4b01-b063-9cb72423de21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223591/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliw płynnych dla środków transportu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami, w tym w szczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformie Zakupowej Marketplanet e-Zamawiający
pod adresem strony internetowej:https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. rejestrując się lub w
przypadku posiadania konta w Platformie logując się, akceptuje regulamin korzystania z Platformy
zamieszczony na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek
oraz warunki korzystania z Platformy wynikające z instrukcji udostępnionej na stronie:
https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=witdkatowice&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz uznaje je za wiążące.
Wykonawcy, którzy nie założyli konta na Platformie zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji.
Szczegóły rejestracji wskazane są na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek
Wykonawca po raz pierwszy uczestniczący w postępowaniu lub składający ofertę musi odpowiednio wcześniej
dokonać rejestracji lub rozpocząć proces składania i podpisywania oferty uwzględniając czas na rejestrację i jej
weryfikację, proces złożenia oferty, w tym konieczności ewentualnego uzyskania pomocy technicznej.
Szczegóły na temat wykonywania poszczególnych czynności w toku postępowania zawarte są w instrukcjach
dla Wykonawcy. Instrukcje dostępne są pod adresem
https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=witdkatowice&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z
zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania
teleinformatycznego (Platformy) dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach, pod nr
tel. kontaktowego +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: oneplace@marketplanet
Szczegółowe informacje dotyczące form składanych dokumentów i oświadczeń zostały zawarte w rozdziale XI i XIV Specyfikacji
Warunków Zamówienia (SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w rozdziale XL SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WAT.272.3.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw ciekłych dla środków transportu Zamawiającego obejmujących:
1) benzynę bezołowiową (Pb 95) w ilości: 15.000 litrów,
2) olej napędowy (ON) w ilości: 68.000 litrów
- poprzez sukcesywny zakup (tankowanie) poszczególnych rodzajów paliw ciekłych do zbiorników środków transportu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 oraz 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość udzielonego opustu

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w
oparciu o przepisy art. 112 ust.2 pkt. 2 oraz art. 114 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). Zamawiający na podstawie
art.112 ust.2 ustawy Pzp określa, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki,
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w
przedmiotowym zakresie w niniejszym postępowaniu,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże że posiada koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 226),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w przedmiotowym zakresie w
niniejszym postępowaniu,
4) zdolności zawodowej: w zakresie posiadania doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim
poziomie jakości: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje stacjami paliw, które będą pozostawały do dyspozycji Wykonawcy w okresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ,
b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje, minimum 2 dostawy paliw ciekłych (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej) na łączną kwotę nie mniejszą niż 492.000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w pkt 2 rozdziału VIII SWZ, Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawca składa zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SWZ,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp - w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 (prawomocnie skazanie za przestępstwo), pkt 3 (dotyczących wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków opłat, lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne), 4 (dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego), 5 (dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji), 6 (dotyczących zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania Wykonawcy w przygotowanie postępowania) oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne), a także podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oświadczenie wykonawca składa zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 3 rozdziału IX SWZ tj. warunku posiadania zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Zamawiający na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw Wykonawca podaje na druku zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SWZ. Dowodami, o których mowa w zdaniu powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie złożone zgodnie z przepisem art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, którego wzór zawarto w załącznikach od nr 2 do nr 4 do SWZ,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy i złożenia (podpisania) w jego imieniu oferty i jej załączników, o ile prawo to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów (w bazie KRS lub CEiDG). W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych, wskazane przez Wykonawcę dokumenty,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) i złożenia (podpisania) w ich imieniu oferty i jej załączników albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,
6) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa,
7) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby/ podwykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorami stanowiącym załączniki od nr 3 do nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy zgodnie z art. 58 ust.1 ustawy Pzp mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
1) Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z uwagi na
okoliczności wskazane w SWZ.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do jego
udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja prowadzona
będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, o ile są
ustanowione w SWZ zostaną spełnione, jeżeli Wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki (tj. co najmniej jeden podmiot lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie). Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa co najmniej jeden tych Wykonawców.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy
wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6) W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia wykonywanego wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw o ile jest wymagany w niniejszym postępowaniu, dotyczy dostaw, w których wykonaniu
Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których
wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
7) W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał
doświadczenie grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu
czynności.
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i
konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów (np. umowy konsorcjum, spółki
cywilnej), z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
9) W celu potwierdzenia, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy do oferty należy załączyć
oświadczenie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zajścia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. następujące zmiany, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności zmiana przepisów dotyczących podatku od towarów i usług (VAT) - o wykazaną wartość wzrostu lub spadku kosztów wywołanych zmianami przepisów,
2) działania siły wyższej rozumianej jako okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie można było przewidzieć lub im zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny, a mają one wpływ na wykonywanie umowy, pod warunkiem iż:
a) działanie siły wyższej oraz czas jej trwania zostaną przez Wykonawcę uprawdopodobnione za pomocą odpowiednich oświadczeń i dokumentów,
b) zmiana terminów polegać będzie na ich wydłużeniu o okres wynikający z działania siły wyższej uniemożliwiającej prawidłowe wykonywanie umowy,
c) Wykonawca zawiadomi niezwłocznie Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności siły wyższej,
3) zmiana w zakresie parametrów technicznych i funkcjonalności dostarczanego paliwa ciekłego – zmiana jest dopuszczalna w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że z powodów obiektywnych (niezależnych od siebie) nie jest w stanie wykonać dostawy paliw ciekłych o parametrach i funkcjonalnościach pierwotnie wymaganych i zgodnych z ofertą, a oferowane w zastępstwie paliwo ciekłe ma parametry i funkcjonalności nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia,
4) wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę lub okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w wyznaczonym w umowie terminie dostawy.
Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy każdorazowo w przypadku zmian:
1) stawki podatku od towarów i usług VAT,
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 2207),
3) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany określone w pkt. 1-3 będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 439 ust.1 ustawy Pzp waloryzację wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Marketplanet e- Zamawiający pod adresem strony internetowej: https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl za pośrednictwem funkcjonalności "Złóż ofertę"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań na podstawie art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których to wymaganiach mowa w art. 95 ustawy Pzp.Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.