Ogłoszenie z dnia 2023-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472372/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00486894/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bieszczad.ski Wańkowa- modelowy w skali Polski przykład efektywnej, skutecznej i trwałej rewitalizacji terenów popegeerowskich – etap IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olszanica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olszanica 81
1.5.2.) Miejscowość: Olszanica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olszanica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98cacc8c-76f0-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieszczad.ski Wańkowa- modelowy w skali Polski przykład efektywnej, skutecznej i trwałej rewitalizacji terenów popegeerowskich – etap IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98cacc8c-76f0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020950/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Bieszczad.ski Wańkowa- modelowy w skali Polski przykład efektywnej, skutecznej i trwałej rewitalizacji terenów popegeerowskich – etap IV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 zamówienia – „Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego”.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż agregatu prądotwórczego do zasilania awaryjnego Centrum Turystyki Aktywnej i Sportu Bieszczad.ski Wańkowa.
Zakres dostawy obejmuje w szczególności:
1) Przygotowanie podłoża (fundamentu),
2) Dostawa i montaż agregatu,
3) Podłączenie i uruchomienie wraz z podłączeniem automatycznego sterowania ze stacji TRAFO,
4) Zapewnienie kompleksowego przeszkolenia obsługi min. 2 osób (teoria
i praktyka) w zakresie obsługi (użytkowanie i konserwacja) agregatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 550000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 zamówienia – „Dostawa niezbędnego doposażenia ośrodka”.Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa i montaż 2 całorocznych pomieszczeń kontenerowych,
2. Dostawa i montaż 3 kontenerów stanowiskowych,
3. Dostawa kontenerów na śmieci na kółkach (cztery kontenery zamykane min. 1000 l i cztery kontenery zamykane min. 250 l),
4. Dostawa quada,
5. Dostawa i montaż oświetlenia girlandowego,
6. Dostawa i montaż stacji odżelaziająco-odmanganiającej wraz z wymianą złoża w stacji zmiękczającej wody.
7. Dostawa i montaż rolety zewnętrznej.
8. Dostawa i montaż doposażenia wypożyczalni sprzętu narciarskiego (m.in. stanowiska kasowo-obsługowe, regały, kolejkomat, kamery)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
34113300-5 - Pojazdy terenowe
42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
39141100-3 - Regały
30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące
30232110-8 - Drukarki laserowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 zamówienia – „Zagospodarowanie terenu Centrum Turystyki Aktywnej i Sportu Bieszczad.ski Wańkowa”.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu Centrum Turystyki Aktywnej i Sportu Bieszczad.ski Wańkowa. Zakres obejmuje:
- utwardzenie terenu i drogi technicznej
- wykonanie ogrodzenia stacji dolnej (lądowiska) zjazdu tyrolskiego
- dostawę i montaż szlabanów,
- dostawę i montaż odbojnic lamp ulicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 zamówienia – „Dostawa całorocznej wiaty”.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnej i gotowej do montażu całorocznej wiaty pozwalającej na organizację dużych imprez plenerowych.
Wiata drewniana o powierzchni użytkowej 84,42 m2 wraz z niezbędnych wyposażeniem (meble biesiadne). Szczegółowe parametry wiaty zawiera dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39142000-9 - Meble ogrodowe
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW SP. Z O.O. W PRZEMYŚLU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795 00 10 778
7.3.3) Ulica: Ul. 3-go Maja 52
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW SP. Z O.O. W PRZEMYŚLU
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW SP. Z O.O. W PRZEMYŚLU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJK-System Adam Kijas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891160351
7.3.4) Miejscowość: Równia 85A
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674261,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674261,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Skład Kamil Popiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-196-50-40
7.3.3) Ulica: Tyrawa Solna 27
7.3.4) Miejscowość: Tyrawa Solna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-503
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674261,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJK-System Adam Kijas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891160351
7.3.3) Ulica: Równia 85A,
7.3.4) Miejscowość: Równia
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI OLSZANICA
więcej: przetargi OLSZANICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.