eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzOpracowanie projektu "Planu ogólnego Miasta Sandomierza"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu „Planu ogólnego Miasta Sandomierza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8154100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/980267

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu „Planu ogólnego Miasta Sandomierza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abe28a31-9cf0-428a-a581-67d981e9ac1a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019863/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie „Planu ogólnego Sandomierza”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496170

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym znak sprawy RZP.271.1.18.2024.WSL, do dnia otwarcia ofert tj. do 02.09.2024r., do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Zamawiający unieważnił postępowanie ze względu na brak ofert.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 upzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Zgodnie art. 305 pkt 2 ustawy upzp „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4f09b488-ae89-4248-a75f-b9fc53bd6b98

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.21.2024.WSL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego Miasta Sandomierza oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego tj. objęte zakresem zamówienia. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz 977
ze zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.), ustawie z dnia 2 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), rozporządzeniem z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. poz. 155) oraz właściwymi przepisami szczególnymi.

a) Zakres zamówienia obejmuje czynności wyszczególnione w projekcie umowy (stanowiącym załącznik Nr 1 do przedmiotowego Zaproszenia) w tym m.in.:
- Dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania;
- Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;
- Przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Miasta Sandomierza uchwały o przystąpieniu
do sporządzenia planu ogólnego;
- Przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza Miasta Sandomierza wymaganych ustawą;
- Wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne
i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu,
- Sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne);
- Przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego;
- Udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej;
- Dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień
i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego;
- Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego
z mieszkańcami miasta oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień;
- Sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz
z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt
do projektu planu ogólnego;
- Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Miasta Sandomierza uchwalającej plan ogólny;
- Wykonawca zobowiązuje się skompletować i przygotować dokumentację formalno-prawną w celu przedłożenia jej Świętokrzyskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu w Kielcach;
- W przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej Wykonawca zobowiązuje się do ponowienia niezbędnych czynności, jak również do ponownego opracowania niezbędnych dokumentów w ramach niniejszej umowy;
- Wykonawca jest zobowiązany do udziału w czynnościach niezbędnych
do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego
z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę;
- Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej oraz na ewentualne żądanie bierze udział w spotkaniach
z Zamawiającym;
 Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej,
a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia.

b) Niezbędne do wykonania załączniki potrzebne na cele opracowania przedmiotowego zamówienia:
- Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości
2 egzemplarzy;
- Część tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy;
- Część graficzna w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy;
- Prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej
i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy;
- Rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF
z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii;
- Rysunek planu ogólnego w formacie Geotiff;
- Dane przestrzenne;
- Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.

c) Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt umowy (wraz z zał. nr 1 do projektu umowy - harmonogram prac) stanowiący zał. nr 1 do przedmiotowego Zaproszenia.

Gwarancja na przedmiot zamówienia: 24 miesiące. Warunki gwarancji określone zostały w § 8 projektu umowy stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174967,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174967,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174967,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&R Biuro Projektów Mieloch Sp. z o.o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510306357

7.3.3) Ulica: ul. Macieja Rataja 106a,

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-695

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174967,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.