Og³oszenie z dnia 2024-10-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00565458/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³ynów do wlewów i irygacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.zlotow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa p³ynów do wlewów i irygacji
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8e98e4b6-bf70-4959-96c0-7608166b6d02
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00528480
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00230478/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.12 Dostawa p³ynów do wlewów i irygacji oraz ¶rodków kontrastowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9917533.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/991753
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie jest prowadzone w
jêzyku polskim w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow . Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia,
wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij
wiadomo¶æ”: https://platformazakupowa.pl/transakcja/986436 na stronie danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu)
o¶wiadczeñ wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmujê siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie
przycisku „wy¶lij” wiadomo¶ci”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶ci zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Wykonawca
mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji za po¶rednictwem udostêpnionego kana³u. Wyja¶nienia tre¶ci
specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany bêd± dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a
zapytania) wraz z wyja¶nieniami, b±d¼ informacje o dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie
w sekcji „Komunikaty”
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie, ul. Szpitalna 28, 77-
400 Z³otów;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
iod@szpital.zlotow.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy P. Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy P. Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 20A/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1 – p³yny infuzyjne . Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej zgodnie z bie¿±cym zapotrzebowaniem przez okres 12 miesiêcy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1a, 2 oraz 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - P³yny do¿ylne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ilo¶æ danego asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia, stanowi wielko¶æ szacunkow± i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy zgodnie z wynikaj±cym bie¿±cym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego, uzale¿nionym od ilo¶ci wykonywanych ¶wiadczeñ medycznych. Wielko¶æ zmiany w ramach prawa opcji okre¶la siê na poziomie 30% licz±c od zamówienia podstawowego, które zosta³o okre¶lone w formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie pt. „Ilo¶æ opakowañ” (dotyczy zwiêkszenia ilo¶ci asortymentu w poszczególnych pozycjach asortymentowych). Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lone jako „prawo opcji” dla ilo¶ci poszczególnego asortymentu w ramach umowy jest uprawnieniem Zamawiaj±cego a nie zobowi±zaniem. Wykonanie przedmiotu umowy w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb zamawiaj±cego wynikaj±cych ze zmiennej liczby stanu pacjentów. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy stosownego zawiadomienia (drog± elektroniczn± poprzez wiadomo¶æ e-mail na adres poczty elektronicznej).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 100 %;
2. Zasady oceny ofert:
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 10 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cob ) x 100 x 0,10
Gdzie:
C – cena brutto oferty,
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
Cob - cena oferty badanej
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzglêdniaæ koszty wytworzenia przedmiotu zamówienia, zapakowania, ubezpieczenia, dostarczenia do siedziby Zamawiaj±cego.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug w/w kryterium wynosi 10 punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¶li bêdzie to konieczne.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 2 – p³yny infuzyjne . Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej zgodnie z bie¿±cym zapotrzebowaniem przez okres 12 miesiêcy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1a, 2 oraz 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33621400-3 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji
33692500-2 - P³yny do¿ylne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ilo¶æ danego asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia, stanowi wielko¶æ szacunkow± i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy zgodnie z wynikaj±cym bie¿±cym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego, uzale¿nionym od ilo¶ci wykonywanych ¶wiadczeñ medycznych. Wielko¶æ zmiany w ramach prawa opcji okre¶la siê na poziomie 30% licz±c od zamówienia podstawowego, które zosta³o okre¶lone w formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie pt. „Ilo¶æ opakowañ” (dotyczy zwiêkszenia ilo¶ci asortymentu w poszczególnych pozycjach asortymentowych). Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lone jako „prawo opcji” dla ilo¶ci poszczególnego asortymentu w ramach umowy jest uprawnieniem Zamawiaj±cego a nie zobowi±zaniem. Wykonanie przedmiotu umowy w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb zamawiaj±cego wynikaj±cych ze zmiennej liczby stanu pacjentów. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy stosownego zawiadomienia (drog± elektroniczn± poprzez wiadomo¶æ e-mail na adres poczty elektronicznej).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 100 %;
2. Zasady oceny ofert:
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 10 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cob ) x 100 x 0,10
Gdzie:
C – cena brutto oferty,
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
Cob - cena oferty badanej
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzglêdniaæ koszty wytworzenia przedmiotu zamówienia, zapakowania, ubezpieczenia, dostarczenia do siedziby Zamawiaj±cego.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug w/w kryterium wynosi 10 punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¶li bêdzie to konieczne.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 3 – p³yny do irygacji . Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej zgodnie z bie¿±cym zapotrzebowaniem przez okres 12 miesiêcy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1a, 2 oraz 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ilo¶æ danego asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia, stanowi wielko¶æ szacunkow± i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy zgodnie z wynikaj±cym bie¿±cym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego, uzale¿nionym od ilo¶ci wykonywanych ¶wiadczeñ medycznych. Wielko¶æ zmiany w ramach prawa opcji okre¶la siê na poziomie 30% licz±c od zamówienia podstawowego, które zosta³o okre¶lone w formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie pt. „Ilo¶æ opakowañ” (dotyczy zwiêkszenia ilo¶ci asortymentu w poszczególnych pozycjach asortymentowych). Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lone jako „prawo opcji” dla ilo¶ci poszczególnego asortymentu w ramach umowy jest uprawnieniem Zamawiaj±cego a nie zobowi±zaniem. Wykonanie przedmiotu umowy w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb zamawiaj±cego wynikaj±cych ze zmiennej liczby stanu pacjentów. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy stosownego zawiadomienia (drog± elektroniczn± poprzez wiadomo¶æ e-mail na adres poczty elektronicznej).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 100 %;
2. Zasady oceny ofert:
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 10 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cob ) x 100 x 0,10
Gdzie:
C – cena brutto oferty,
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
Cob - cena oferty badanej
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzglêdniaæ koszty wytworzenia przedmiotu zamówienia, zapakowania, ubezpieczenia, dostarczenia do siedziby Zamawiaj±cego.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug w/w kryterium wynosi 10 punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¶li bêdzie to konieczne.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 4 – p³yny do irygacji . Sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej zgodnie z bie¿±cym zapotrzebowaniem przez okres 12 miesiêcy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1a, 2 oraz 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ilo¶æ danego asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia, stanowi wielko¶æ szacunkow± i mo¿e ulec zmianie w trakcie obowi±zywania niniejszej umowy zgodnie z wynikaj±cym bie¿±cym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego, uzale¿nionym od ilo¶ci wykonywanych ¶wiadczeñ medycznych. Wielko¶æ zmiany w ramach prawa opcji okre¶la siê na poziomie 30% licz±c od zamówienia podstawowego, które zosta³o okre¶lone w formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie pt. „Ilo¶æ opakowañ” (dotyczy zwiêkszenia ilo¶ci asortymentu w poszczególnych pozycjach asortymentowych). Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lone jako „prawo opcji” dla ilo¶ci poszczególnego asortymentu w ramach umowy jest uprawnieniem Zamawiaj±cego a nie zobowi±zaniem. Wykonanie przedmiotu umowy w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb zamawiaj±cego wynikaj±cych ze zmiennej liczby stanu pacjentów. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy. Opcja uruchamiana jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy stosownego zawiadomienia (drog± elektroniczn± poprzez wiadomo¶æ e-mail na adres poczty elektronicznej).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium - Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 100 %;
2. Zasady oceny ofert:
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego.
W kryterium „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 10 punktów (1% = 1 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = (Cmin/Cob ) x 100 x 0,10
Gdzie:
C – cena brutto oferty,
Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu,
Cob - cena oferty badanej
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzglêdniaæ koszty wytworzenia przedmiotu zamówienia, zapakowania, ubezpieczenia, dostarczenia do siedziby Zamawiaj±cego.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug w/w kryterium wynosi 10 punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¶li bêdzie to konieczne.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne koncesjê, zezwolenie lub licencjê na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem, tj. aktualne zezwolenie G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta/wytwórcy – zezwolenie na produkcjê/wytwarzanie, je¿eli wymagane s± przepisami prawa, w tym ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 686).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ
2) Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem, tj. aktualne zezwolenie G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta/wytwórcy – zezwolenie na produkcjê/wytwarzanie, je¿eli wymagane s± przepisami prawa, w tym ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 686).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
- o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu tj. o¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce odrêbnych przes³anek wykluczenia. O¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024, poz. 507) – stanowi±ce za³±cznik nr 3a do SWZ.
- o¶wiadczenie wykonawcy, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania Zamawiaj±cego, posiada wa¿nedokumenty wskazane w SWZ oraz zobowi±zanie, ¿e na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, niezw³ocznie przedstawi
dokumenty potwierdzaj±ce to o¶wiadczenie – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania Zamawiaj±cego, posiada wa¿nedokumenty wskazane w SWZ oraz zobowi±zanie, ¿e na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, niezw³ocznie przedstawi
dokumenty potwierdzaj±ce to o¶wiadczenie – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
- zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy)- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W zwi±zku z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy nastêpuj±cych aneksów:1) aneks cenowy dopuszczaj±cy zmianê ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, z tym ¿e cena brutto mo¿e ulec zmianie tylko w stopniu wynikaj±cym ze zmiany stawki podatkowej, za¶ cena netto pozostaje bez zmian,
2) aneks dopuszczaj±cy zmianê ceny w przypadku zastosowania upustu, rabatów, promocji itp.
Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 1, 2 jest potwierdzenie powstania okoliczno¶ci w formie opisowej i ich w³a¶ciwe umotywowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania wp³ywu zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, na zwiêkszenie kosztów realizacji umowy bêd±cych podstaw± do zwaloryzowania wynagrodzenia umownego w
drodze aneksu do umowy.
3) aneks cenowy dopuszczaj±cy zmianê ceny w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
4) aneks cenowy dopuszczaj±cy zmianê ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne.
5) aneks cenowy dopuszczaj±cy zmianê ceny w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 04 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Zmiana czasu obowi±zywania umowy poprzez wyd³u¿enie czasu obowi±zywania umowy,– w przypadku niezrealizowania w pierwotnym czasie jej obowi±zywania, ilo¶ci asortymentu stanowi±cego przedmiot zamówienia podstawowego wraz z zamówieniem opcjonalnym, do czasu zrealizowana niewykorzystanego zakresu rzeczowego (zamówienia podstawowego) wraz z „opcj±”, z zastrze¿eniem, ¿e ceny jednostkowe, w przed³u¿onej umowie
nie mog± siê ró¿niæ od cen, okre¶lonych przez Wykonawcê w formularzu asortymentowo-cenowym stanowi±cym za³±cznik do niniejszej umowy - nie d³u¿ej jednak ni¿ na okres 3 miesiêcy.
Mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego, zarówno obni¿enia jak i podwy¿szenia, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Maksymalna wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia objêtego umow± jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zmian ww. wska¼nika wynosi 3% warto¶ci brutto wynagrodzenia Wykonawcy w ca³ym okresie jej realizacji. Zamawiaj±cym dopuszcza zmianê wynagrodzenia dopiero po up³ywie okresu 6 miesiêcy obowi±zywania umowy i nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy.
Zmiany umowy zosta³y szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-11 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/991753
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-09
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa p³ynu ACD (A)
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, testów paskowych, p³ynów infuzyjnych oraz produktów przeznaczonych do ¿ywienia dojelitowego.
- Produkty lecznicze: 900 000 euro, roztwory medyczne: 80 000 euro, odczynniki: 13 500 euro.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- Zaopatrzenie apteki szpitalnej w produkty lecznicze.
- Dostawa odczynników i sprzêtu laboratoryjnego.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.