Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457532/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OBORNIKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631282493
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Rogoźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpoborniki.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpoborniki.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdpoborniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a1605d-71e2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081380/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457532
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2410.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Piaskarka (nr inw. ZDP/582/6) na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie (nr inw. ZDP/580/13)
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Zamawiającego przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Zamawiającego ok. 6 godz. dziennie 30 razy w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: Zapewnia Wykonawca na terenie Gminy Obornik.
2) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 30 razy w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: Zapewnia Wykonawca na terenie Gminy Oborniki.
3) Pług lekki przy samochodzie ciężarowym powyżej 5 t
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 5 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
4) Ciągnik rolniczy + pług lekki
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego ciągnikowego Wykonawcy ok. 4 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
5) Ładowarka
Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 3 godz. dziennie przez okres 30 dni w sezonie zimowym 2023/2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 276000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 30 razy w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
2) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 30 razy w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
3) Pług średni przy samochodzie ciężarowym powyżej 5 t
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa średniego samochodowego Zamawiającego ok. 6 godz. dziennie 5 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
4) Ładowarka
Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 3 godz. dziennie przez okres 30 dni w sezonie zimowym 2023/2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 270000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 30 razy w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
2) Pług ciężki przy samochodzie ciężarowym powyżej 5 t
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z ciągłych opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa ciężkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 5 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
3) Ciągnik rolniczy + pług lekki
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego ciągnikowego Wykonawcy ok. 2 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 133500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Równiarka
Usługa z wykorzystaniem równiarki Wykonawcy przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) ok. 8 godz. dziennie 8 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
3) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 50400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Równiarka
Usługa z wykorzystaniem równiarki Wykonawcy przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) ok. 8 godz. dziennie 9 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
3) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
UWAGA!!! sprzęt ciężki: spycharki o pojemności łyżki min. 0,8 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.
INNE PRZETARGI Z ROGOŹNA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia w obiekcie i na terenie Regionalnego Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych w wieku od 7- 19 lat przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze w 2025 roku
- Utrzymanie i ochrona dróg leśnych i leśnych szlaków stałych na terenie Nadleśnictwa Jamy
więcej: przetargi w Rogoźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.