eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźnousługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OBORNIKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631282493

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 17

1.5.2.) Miejscowość: Rogoźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-610

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpoborniki.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpoborniki.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdpoborniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a1605d-71e2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081380/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457532

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2410.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Piaskarka (nr inw. ZDP/582/6) na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie (nr inw. ZDP/580/13)
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Zamawiającego przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Zamawiającego ok. 6 godz. dziennie 30 razy w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: Zapewnia Wykonawca na terenie Gminy Obornik.
2) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 30 razy w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: Zapewnia Wykonawca na terenie Gminy Oborniki.
3) Pług lekki przy samochodzie ciężarowym powyżej 5 t
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 5 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
4) Ciągnik rolniczy + pług lekki
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego ciągnikowego Wykonawcy ok. 4 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
5) Ładowarka
Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 3 godz. dziennie przez okres 30 dni w sezonie zimowym 2023/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 276000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 30 razy w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
2) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 30 razy w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
3) Pług średni przy samochodzie ciężarowym powyżej 5 t
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa średniego samochodowego Zamawiającego ok. 6 godz. dziennie 5 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
4) Ładowarka
Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 3 godz. dziennie przez okres 30 dni w sezonie zimowym 2023/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 270000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 30 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 30 razy w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
2) Pług ciężki przy samochodzie ciężarowym powyżej 5 t
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z ciągłych opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa ciężkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 5 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
3) Ciągnik rolniczy + pług lekki
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego ciągnikowego Wykonawcy ok. 2 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2023/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 133500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Równiarka
Usługa z wykorzystaniem równiarki Wykonawcy przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) ok. 8 godz. dziennie 8 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
3) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 50400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Równiarka
Usługa z wykorzystaniem równiarki Wykonawcy przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) ok. 8 godz. dziennie 9 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
3) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
UWAGA!!! sprzęt ciężki: spycharki o pojemności łyżki min. 0,8 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w odniesieniu do każdej części zamówienia, została złożona jedna oferta.
Suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro, od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Suma wszystkich ofert, w odniesieniu do całego zamówienia (części od 1 do 6) to 1.408.300,00 zł netto, tj. 316.216,09 €.
Wartość zamówienia, od której to kwoty jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, to 957.524 zł netto.
Zgodnie z przepisami Ustawy, w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza progi unijne, ogłoszenia, przekazywane są przez Zamawiającego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i publikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada, to brak przekazania ogłoszenia o zamówienia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 Ustawy „Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.