Og³oszenie z dnia 2024-10-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00549530/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00623261/01 - Wynik z dnia 2024-11-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Szko³y Podstawowej w £ubowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £UBOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259459
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ubowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-260
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Szko³y Podstawowej w £ubowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e40c55c-f5c8-4474-a85e-579e58848b6c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00528513
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052373/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Remont budynku Szko³y Podstawowej w £ubowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e40c55c-f5c8-4474-a85e-579e58848b6c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem e-mail: tomek@lubowo.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la regulamin
dostêpny pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczane w zak³adce
„Centrum Pomocy- zawieraj±ce interaktywne instrukcje. Sposób komunikacji za po¶rednictwem Platformy opisuje instrukcja:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacjawpostepowaniu-5.1.pdf. Wiêcej informacji znajduje siê równie¿ w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Inspektor Ochrony Danych – rodo@elta.gniezno.pl. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane s± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenia zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych bêd± osoby lub podmioty zainteresowane i UZP. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres niezbêdny
do realizacji wy¿ej wymienionego zadania oraz w okresie pó¼niejszym je¶li wymagaj± tego odrêbne przepisy prawa. Obowi±zek
podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym i warunkiem
zawarcia umowy okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. Pañstwa dane mo¿emy przekazywaæ innym organom publicznym i
podmiotom, przy czym dokonujemy tego wy³±cznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu dzia³añ lub umowa. Maj±
Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usuniêcia lub ograniczenia
przetwarzania. Je¿eli przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie zgody na przetwarzanie, maj± Pañstwo prawo do jej cofniêcia,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Maj± Pañstwo ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu
Ochrony Danych Osobowych, je¿eli uwa¿aj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych narusza przepisy Rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016
L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL) - RODO. Nie przys³uguje Pañstwu, w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wiêcej informacji:
http://www.lubowo.pl/strona,ochronadanychosobowych.
html. Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych
(tekst jedn.: tekst jedn.: Dz.U. 2024 poz. 1420 ze zm.).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje wykonanie podstawowego remontu budynku Szko³y Podstawowej w £ubowie, wpisanego do ewidencji zabytków, celem zabezpieczenia, zachowania i utrwalenia substancji zabytku. W sk³ad realizacji zadania wchodzi m.in. przebudowa kominów, wymiana b±d¼ remont stolarki okiennej i drzwiowej (wewnêtrznej i zewnêtrznej) a tak¿e remont niektórych ¶cian wewnêtrznych, pod³óg i schodów oraz elewacji budynku. Wymienione wy¿ej prace zostan± zweryfikowane i okre¶lone w dokumentacji technicznej, która pos³u¿y uzyskaniu w³a¶ciwych pozwoleñ konserwatorskich i budowlanych.
Szczegó³y techniczne zawiera dokumentacja techniczna (PFU) stanowi±ca integraln± czê¶æ SWZ.
Z uwagi na rozliczenie rycza³towe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzglêdniæ równie¿ wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym np.: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppo¿., zapewnienie bie¿±cej obs³ugi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbêdnych badañ i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmuj±cej zakres robót objêtych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacj± geodezyjn± powykonawcz±, przyjêtej do zasobu geodezyjnego, uporz±dkowanie terenu budowy po zakoñczeniu robót najpó¼niej do dnia odbioru koñcowego, przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu (je¶li dotyczy), itd.
Zgodnie z § 4 ust. 1 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego w jej sk³ad wchodz± m.in. projekt budowlany w zakresie uwzglêdniaj±cym specyfikê robót budowlanych oraz przedmiar robót, który de facto stanowi podstawê sporz±dzenia kosztorysu ofertowego. Trzeba mieæ przy tym na wzglêdzie, ¿e przedmiar robót jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego, czy STWiORB i pe³ni±cym odmienn± rolê ni¿ wspomniane dokumenty.
Na podstawie § 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego nale¿y przyj±æ, ¿e istot± przedmiaru jest przedstawienie zakresu niezbêdnych do wykonania prac (ze wskazaniem jednostek przedmiarowych), co ma pomóc wykonawcom w oszacowaniu pracoch³onno¶ci, a przede wszystkim kosztów wykonania ujêtych w nim robót budowlanych. Przedmiar robót, a w konsekwencji tak¿e kosztorys sporz±dzony na jego podstawie maj± jedynie pomocnicze znaczenie w ustaleniu tre¶ci zobowi±zania wykonawcy, bowiem ich g³ównym celem jest skalkulowanie ceny oferty, nie za¶ zobrazowanie jej zakresu.
Dla porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej pos³u¿± Zamawiaj±cemu dane zawarte w formularzu ofertowym, zgodnym z niniejsz± SWZ.
Szczegó³y zamówienia okre¶la dokumentacja, która znajduje siê w za³. nr 5 do SWZ.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawc± terminów rozpoczêcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia.
UWAGA
Je¿eli w dokumentacji, o której mowa wy¿ej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy w³asne, nale¿y przyj±æ, ¿e s³u¿± one wy³±cznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie nale¿y wykonaæ z materia³ów wskazanych w dokumentacji lub równowa¿nych (o parametrach nie gorszych - jak wskazano ni¿ej). Ewentualne roboty zamienne wynik³e w trakcie realizacji umowy – musz± byæ uzgodnione z Zamawiaj±cym, zasadno¶æ ich wykonania winna byæ zaakceptowana przez strony umowy, mog± to byæ zmiany, które ulepszaj± realizowane zamówienie, usprawniaj± proces budowy, nie mog± zmieniaæ zakresu zamówienia).
U¿yte materia³y i urz±dzenia winny byæ w I gatunku jako¶ciowym i wymiarowym, posiadaæ odpowiednie certyfikaty i atesty materia³owe do stosowania w budownictwie a tak¿e zapewniaæ sprawno¶æ eksploatacyjn±.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e mo¿e na etapie wykonawstwa mo¿e zaistnieæ potrzeba dysponowania przez Wykonawcê:
- osob± posiadaj±c± kwalifikacje dopuszczaj±ce okre¶lone w art. 37 a ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022r. poz. 840 ze zm.);
- osob± posiadaj±c± odpowiedni± wiedzê i do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje uprawniaj±ce do przyjêcia obowi±zku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ww. ustawy wraz z zobowi±zaniem do faktycznego przyjêcia tych obowi±zków
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wadium – jest wymagane w niniejszym postêpowaniu1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 4.000,00z³ (s³ownie: czterytysi±cez³otych 00/100).
2) Wadium musi byæ utrzymywane nieprzerwanie i obejmuje pe³en okres zwi±zania ofert±.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Oferent jest zobowi±zany z³o¿yæ wadium przed terminem sk³adania ofert w formie okre¶lonej przez Ustawê, przy czym w przypadku wp³acenia wadium w formie pieniê¿nej poni¿sz± kwotê nale¿y wp³aciæ na konto Zamawiaj±cego: Wielkopolski Bank Spó³dzielczy w £ubowie
Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402
Kwota wadium musi znajdowaæ siê na koncie najpó¼niej w terminie sk³adania ofert.
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Wymagana forma: Wniesienie wadium w porêczeniach lub gwarancjach powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w postaci elektronicznej, w formie w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcê
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
zgodnie ze wzorem umowy7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian umowy, w szczególno¶ci jak poni¿ej (pe³en katalog we wzorzeumowy)
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania zamówienia wskazanego w ust. 1 pkt a) w razie
wyst±pienia opó¼nieñ zwi±zanych z uzyskaniem stosownych dokumentów wskazanych w § 3 ust. 14 pkt f), w szczególno¶ci
opó¼nieñ organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów
administracyjnych, których wydanie jest niezbêdne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie
organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy (w szczególno¶ci opó¼nienie powsta³o pomimo spe³nienia
przez Wykonawcê warunków ich uzyskania, w tym przede wszystkim z³o¿enia przez Wykonawcê prawid³owego i
kompletnego wniosku o ich wydanie).
3. Z zastrze¿eniem sytuacji wskazanych w art. 455 ust. 1 i 2 Pzp, jak równie¿ okoliczno¶ci wskazanych w niniejszej umowie,
nie jest mo¿liwe dokonanie istotnych zmian postanowieñ niniejszej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy.
4. Wszelkie zmiany, jakie Strony chcia³yby wprowadziæ do niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej i zgody obu Stron
pod rygorem niewa¿no¶ci takich zmian.
5. Zamawiaj±cy, stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci
oferty Wykonawcy w zakresie okre¶lonym wprost w niniejszej umowie, jak równie¿ w poni¿ej okre¶lonych sytuacjach:
a) wyst±pienia zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci
umowy do aktualnego stanu prawnego;
b) zmiany podwykonawcy za zgod± Zamawiaj±cego (nowy podwykonawca musi spe³niaæ takie same warunki jakie musia³
spe³niaæ podwykonawca pierwotny);
c) uzupe³nienia i zmiany za³±czników do niniejszej umowy;
d) wyst±pienia lub ujawnienia odbiegaj±cego w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenu
budowy, w szczególno¶ci dotycz±cych zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych
obiektów budowlanych;
e) w uzasadnionych przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ dopuszcza siê wprowadzenie zmian w stosunku do
dokumentacji projektowej za zgod± Zamawiaj±cego i Projektanta;
f) gdy obiektywnie jest to niezbêdne dla zachowania i realizacji celów umowy, dla których zosta³a ona zawarta (...)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-16
INNE PRZETARGI £UBOWO
- Us³uga wy¿ywienia (catering) dla dzieci, uczêszczaj±cych do Gminnego ¯³obka "Akademia Malucha w £ubowie oraz Gminnego Klubu Malucha w Wierzycach w roku 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gm. £ubowo oraz odbiór, transport i zagospodarowanie czê¶ci odpadów z PSZOK od 01.01.2025r. do 31.12.2025r
wiêcej: przetargi £UBOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych bran¿y budowlanej i elektrycznej zwi±zanych z modernizacj± powierzchni lokali u¿ytkowych w budynku przy ul. Za Bramk± 1 na potrzeby WPiO Urzêdu Miasta Poznania.
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposa¿enia bud. mieszkalnego w inst. gazow± wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacj± w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomo¶ci
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Warszówek
- Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji wraz z renowacj± i konserwacj± istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieæ kanalizacji sanitarnej w ¯elazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±, drogow± i ogrodzeniem, przy ul. Tadeusza Boya-¯eleñskiego w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.