Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511983/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00522411/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ WĄGROWCU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W WĄGROWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 74
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitalwagrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwagrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalwagrowiec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ WĄGROWCU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-561b5925-6e93-44ed-a878-336e898dd358
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZK/22/9/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ w WĄGROWCU wg ilości i zestawienia zawartego w załączniku nr 2.7 do SWZ, tj.
1. Pulpit w Punkcie Rejestracji – 1 zestaw (plik: zestPkt1_22_9.2024)
2. Krzesła do poczekalni zestawy złączonych krzeseł z opcją elastycznego doboru konfiguracji (ilość, ściana/środek pomieszczenia) - 3 zestawy (plik: zestPkt2_22_9.2024)
3. Pulpity robocze (m.in. do roboczego uzupełniania dokumentacji przez personel medyczny i przez pacjentów) - 6 szt. (plik: zestPkt3_22_9.2024)
4. Szafki dla personelu łączone w system (metalowe, zamykane, na ubrania z wieszakami) - 30 szt. (plik: zestPkt4_22_9.2024)
5. Szafy biurowe na dokumentację i drobny sprzęt (meble o przeznaczeniu dla placówek ochrony zdrowia - dezynfekcja, kółka itp.) - 1 szt. (plik: zestPkt5A_22_9.2024)
6. Szafy biurowe na dokumentację i drobny sprzęt (meble o przeznaczeniu dla placówek ochrony zdrowia - dezynfekcja, kółka itp.) - 8 szt. (plik: zestPkt5B_22_9.2024)
7. Biurko dedykowane dla placówek ochrony zdrowia do komputera oraz drukarki (metalowe, z blachy kwasoodpornej, lub z powłoką antybakteryjną odporną na dezynfekcje - blat z półką do komputera i wysuwaną szufladą, dwa kontenery, dostawka blatowa) - 12 szt. (plik: zestPkt6_22_9.2024)
8. Fotele do biurek ergonomiczne, zgodne w wytycznymi BHP, obite materiałem odpornym na zmywanie i dezynfekcję - 12 szt. (plik: zestPkt7_22_9.2024)
9. Szafka z blatem (z blachy kwasoodpornej, lub materiału antybakteryjnego odpornego na środki dezynfekcyjne, różne rozmiary) - 1 szt. (plik: zestPkt8A_22_9.2024)
10. Szafka z blatem (z blachy kwasoodpornej, lub materiału antybakteryjnego odpornego na środki dezynfekcyjne, różne rozmiary) - 4 szt. (plik: zestPkt8B_22_9.2024)
11. Szafa na ubrania pacjentów (metalowa, z blachy kwasoodpornej, lub z powłoką antybakteryjną odporną na dezynfekcje, z opcja zamykania i zabezpieczenia większych bagaży, z którym zjawiają się pacjenci zabrani "z ulicy") - 5 szt. (plik: zestPkt9_22_9.2024)
12. Aluminiowa szafa do gipsu - 2 szt. (plik: zestPkt10_22_9.2024)
13. Apteczki do leków - 5 szt. (plik: zestPkt11_22_9.2024)
14. Lodówki do leków - 2 szt. (plik: zestPkt12_22_9.2024)
15. System komunikacji wizualnej (w tym instalacja i uruchomienie) – 1 zestaw (plik: zestPkt13_22_9.2024)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najniższej ofertyINNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Zakup energii elektrycznej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716 ze zm.)
- "ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W 2025 ROKU"
- "Dostawa oleju napędowego do Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu w roku 2025-2026"
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.