eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StoczekZaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Stoczek oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Stoczek oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stoczek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kosowska

1.5.2.) Miejscowość: Stoczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-104

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@stoczek.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stoczek.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stoczek.e-zamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Stoczek oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83d5b41c-4de3-47a7-99a7-361a1b46a22a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013217/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Stoczek oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494975

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000,00 zł (słownie: dwa miliony sto tysięcy złotych i 00/100);
Wykonawca uruchomi kredyt i pozostawi do dyspozycji zamawiającego od chwili podpisania umowy do 31.12.2024 roku na podstawie wniosków zamawiającego. Kwota kredytu nie uruchomiona do końca bieżącego roku, nie będzie wykorzystana. Bank nie obciąży Zamawiającego kosztami z tytułu niewykorzystanej części kredytu.
Planowana data uruchomienia kredytu to 20.11.2024 r. w kwocie 2 100 000,00 zł, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz ilości i wysokości uruchamianych transz kredytowych (w/w termin został przyjęty tylko do wyliczenia ceny oferty).
Termin uruchomienia transzy od dnia złożenia dyspozycji Kredytobiorcy wynosi maksymalnie 5 dni roboczych.
Okres spłaty kredytu – 11 lat i 2 m-ce.
Okres karencji w spłacie – do 29.11.2025r. włącznie (Rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od 30.11.2025 r. zgodnie z harmonogramem spłaty).
Ilość rat kredytu – 134.
Waluta kredytu – PL
Odsetki zmienne oparte na WIBORZE jednomiesięcznym.
Spłaty rat kapitałowych w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790618,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827012,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790618,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Halinowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008206

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Halinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790618,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2036-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.