eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie"Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓROWO IŁAWECKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 761 11 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggorowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorowoilaweckie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9e9251-d8c8-4d43-9116-cc74c48e747e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025374/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471379

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia.
Część I:
Ciągnik:
 fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2023 lub 2024 roku, gotowy do użytku,
 spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.),
 posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie obowiązującymi przepisami prawa. Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika,
 okres gwarancji – min.24 miesięce lub 2000mth,
 masa całkowita ciągnika bez obciążników – min. 4000kg, + obciążniki na tylne koła,
 ciągnik wyposażony w silnik wysokoprężny min. czterocylindrowy turbodoładowany o pojemności skokowej minimum 4100 cm3 o mocy znamionowej minimum 130KM,
 norma emisji spalin – Stage V,
 ciągnik wyposażony w pełni zsynchronizowaną mechaniczną skrzynię biegów z rewersem mechanicznym,
 ilość biegów (do przodu/do tyłu) - min. 12/12,
 prędkość maksymalna - min. 40 km/h,
 sprzęgło: wielotarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM lub wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej elektrohydraulicznie sterowanej z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM,
 napęd 4x4 (4WD),
 most napędowy tylny: z blokadą mechanizmu różnicowego (mechaniczną lub/ oraz zwolnicami portalowymi) lub z blokadą mechanizmu różnicowego załączaną elektrohydraulicznie,
 most napędowy przedni: ze zwolnicami planetarnymi ( opcjonalnie z blokadą mechaniczną), lub ze zwolnicami planetarnymi z elektrohydrauliczną blokadą mechanizmu różnicowego,
 wyposażony tylny wał odbioru mocy (WOM) niezależny z mechanicznym lub elektrohydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM zapewniający obroty 540/540E/1000/1000E lub 540/1000 na minutę oraz zależny, lub wyposażony w tylny wał odbioru mocy niezależny z elektrohydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM zapewniający obroty 540/1000 na minutę,
 wyposażony w układ hydrauliczny z mechanicznym sterowaniem z regulacją: siłową, pozycyjną, szybkości opuszczania,
 rozdzielacz hydrauliki min. trzysekcyjny (min. 6 szybkozłączy),
 wydajność pompy - min. 70 l/min,
 instalacja pneumatyczna hamulców przyczep jedno i dwu – obwodowa,
 wyposażony w tylny podnośnik hydrauliczny o udźwigu min.4100 kg,
 układ kierowniczy hydrostatyczny ze wspomaganiem hydraulicznym,
 hamulce robocze tarczowe lub wielotarczowe mokre, sterowane hydraulicznie na 4 koła, hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie,
 kabina czterosłupkowa lub sześciosłupkowa przeszklona wyposażona w: komfortowy fotel kierowcy z zawieszeniem amortyzowanym z regulacją; siedzenie pasażera z homologacją
i pasami bezpieczeństwa; szyberdach; wentylację i ogrzewanie; radio; wycieraczki
ze spryskiwaczami na przedniej i tylnej szybie kabiny; urządzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu kabiny; dodatkowe światła robocze w dachu kabiny,
 wyposażony w: koła przednie (regulowane) o min. wielkości: 13,6 R24; koła tylne (regulowane) o min. wielkości: 16,9 R34; zaczep transportowy etażowy tylny i przedni, lub przednie o rozmiarze 480/65R24 i opony tylne 600/65R38
 błotniki przednie stałe,
 zbiornik paliwa o pojemności min. 190l,
 sprężarka pneumatyczna,
 wyposażony w klimatyzację i przedni TUZ.
W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, urządzeń i sprzętu zamontowanego w ciągniku w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 370000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II:
Dodatkowe wyposażenie ciągnika:
- pług do odśnieżania o szerokości roboczej od 2800mm do 3000mm, łamany, odśnieżanie czołowe i boczne, sterowany hydraulicznie, kąt skrętu tarczy hydrauliczny, mocowanie na każdy ciągnik z TUZ, lemiesz stalowy i gumowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752478570

7.3.3) Ulica: Woźniaków 19a

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17835 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25092 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17835 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752478570

7.3.3) Ulica: Woźniaków 19A

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17835 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.