Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471379/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
- 2024/BZP 00476876/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00480350/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00528737/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓROWO IŁAWECKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 761 11 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggorowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorowoilaweckie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9e9251-d8c8-4d43-9116-cc74c48e747e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025374/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471379
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia.Część I:
Ciągnik:
fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2023 lub 2024 roku, gotowy do użytku,
spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.),
posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie obowiązującymi przepisami prawa. Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika,
okres gwarancji – min.24 miesięce lub 2000mth,
masa całkowita ciągnika bez obciążników – min. 4000kg, + obciążniki na tylne koła,
ciągnik wyposażony w silnik wysokoprężny min. czterocylindrowy turbodoładowany o pojemności skokowej minimum 4100 cm3 o mocy znamionowej minimum 130KM,
norma emisji spalin – Stage V,
ciągnik wyposażony w pełni zsynchronizowaną mechaniczną skrzynię biegów z rewersem mechanicznym,
ilość biegów (do przodu/do tyłu) - min. 12/12,
prędkość maksymalna - min. 40 km/h,
sprzęgło: wielotarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM lub wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej elektrohydraulicznie sterowanej z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM,
napęd 4x4 (4WD),
most napędowy tylny: z blokadą mechanizmu różnicowego (mechaniczną lub/ oraz zwolnicami portalowymi) lub z blokadą mechanizmu różnicowego załączaną elektrohydraulicznie,
most napędowy przedni: ze zwolnicami planetarnymi ( opcjonalnie z blokadą mechaniczną), lub ze zwolnicami planetarnymi z elektrohydrauliczną blokadą mechanizmu różnicowego,
wyposażony tylny wał odbioru mocy (WOM) niezależny z mechanicznym lub elektrohydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM zapewniający obroty 540/540E/1000/1000E lub 540/1000 na minutę oraz zależny, lub wyposażony w tylny wał odbioru mocy niezależny z elektrohydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM zapewniający obroty 540/1000 na minutę,
wyposażony w układ hydrauliczny z mechanicznym sterowaniem z regulacją: siłową, pozycyjną, szybkości opuszczania,
rozdzielacz hydrauliki min. trzysekcyjny (min. 6 szybkozłączy),
wydajność pompy - min. 70 l/min,
instalacja pneumatyczna hamulców przyczep jedno i dwu – obwodowa,
wyposażony w tylny podnośnik hydrauliczny o udźwigu min.4100 kg,
układ kierowniczy hydrostatyczny ze wspomaganiem hydraulicznym,
hamulce robocze tarczowe lub wielotarczowe mokre, sterowane hydraulicznie na 4 koła, hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie,
kabina czterosłupkowa lub sześciosłupkowa przeszklona wyposażona w: komfortowy fotel kierowcy z zawieszeniem amortyzowanym z regulacją; siedzenie pasażera z homologacją
i pasami bezpieczeństwa; szyberdach; wentylację i ogrzewanie; radio; wycieraczki
ze spryskiwaczami na przedniej i tylnej szybie kabiny; urządzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu kabiny; dodatkowe światła robocze w dachu kabiny,
wyposażony w: koła przednie (regulowane) o min. wielkości: 13,6 R24; koła tylne (regulowane) o min. wielkości: 16,9 R34; zaczep transportowy etażowy tylny i przedni, lub przednie o rozmiarze 480/65R24 i opony tylne 600/65R38
błotniki przednie stałe,
zbiornik paliwa o pojemności min. 190l,
sprężarka pneumatyczna,
wyposażony w klimatyzację i przedni TUZ.
W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, urządzeń i sprzętu zamontowanego w ciągniku w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 370000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:Dodatkowe wyposażenie ciągnika:
- pług do odśnieżania o szerokości roboczej od 2800mm do 3000mm, łamany, odśnieżanie czołowe i boczne, sterowany hydraulicznie, kąt skrętu tarczy hydrauliczny, mocowanie na każdy ciągnik z TUZ, lemiesz stalowy i gumowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752478570
7.3.3) Ulica: Woźniaków 19a
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17835 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25092 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17835 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752478570
7.3.3) Ulica: Woźniaków 19A
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17835 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu maszyn rolniczych
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Niebylec
- Dostawa ciągnika rolniczego, prasy rolującej oraz agregatu nawozowo-siewnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Mokrzeszowie
- Dostawa ciągnika.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.