eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PerzówModernizacja drogi w Miechowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi w Miechowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PERZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Perzów 78

1.5.2.) Miejscowość: Perzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-642

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627861060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@perzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb6461fe-211f-417e-bffe-99cf5cde241f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi w Miechowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb6461fe-211f-417e-bffe-99cf5cde241f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471943

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚGPK.271.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230008,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja poprzez remont elementów drogi gminnej 866688P w miejscowości Miechów, dz. ewidencyjne nr 325,344, obręb Miechów.
Opracowanie przewiduje:
• Odcinek A-B od długości 97mb -remont zjazdu z drogi powiatowej nr 5679P oraz remont nawierzchni z betonu asfaltowego w zakresie:
- sfrezowanie istniejącej warstwy ścieralnej nawierzchni na powierzchni ok. 400m2,
- oczyszczenie i wyrównanie nawierzchni wraz z uzupełnieniem podbudowy,
- skropienie emulsją asfaltową,
- wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 5cm,
- odtworzenie obustronne poboczy z mieszanki kamiennej o szerokości 0,75m.
• Odcinek C-D od długości 5mb - remont nawierzchni z betonu asfaltowego w zakresie:
- sfrezowanie istniejącej warstwy ścieralnej nawierzchni na powierzchni ok. 18,50m2,
- oczyszczenie i wyrównanie nawierzchni wraz z uzupełnieniem podbudowy,
- skropienie emulsją asfaltową,
- wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 nawiązując do rzędnych terenu (niwelując istniejące zaniżenie),
- odtworzenie obustronne poboczy z mieszanki kamiennej o szerokości 0,75m,
- oczyszczenie istniejącego przepustu drogowego.
• Odcinek E-F o długości 540mb – remont nawierzchni gruntowej w zakresie:
- zebranie warstwy humusu,
-wykonanie koryta drogi,
-wykonanie warstwy podsypki piaskowej gr. 10 cm,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 gr. 15cm,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr. 8cm,
-odtworzenie poboczy gruntowych o szerokości 0,50m,
- oczyszczenie istniejącego przepustu drogowego.

Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacja projektowa techniczna.
W zakres prac wchodzi geodezyjne wyznaczenie granic pasa drogowego oraz opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244118,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301762,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244118,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe INKADRO Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970156925

7.3.3) Ulica: Rąbczyn 56 B

7.3.4) Miejscowość: Rąbczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-440

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244118,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.