Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471943/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00491313/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00495770/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi w Miechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PERZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Perzów 78
1.5.2.) Miejscowość: Perzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-642
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627861060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@perzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb6461fe-211f-417e-bffe-99cf5cde241f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi w Miechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb6461fe-211f-417e-bffe-99cf5cde241f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚGPK.271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230008,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja poprzez remont elementów drogi gminnej 866688P w miejscowości Miechów, dz. ewidencyjne nr 325,344, obręb Miechów.
Opracowanie przewiduje:
• Odcinek A-B od długości 97mb -remont zjazdu z drogi powiatowej nr 5679P oraz remont nawierzchni z betonu asfaltowego w zakresie:
- sfrezowanie istniejącej warstwy ścieralnej nawierzchni na powierzchni ok. 400m2,
- oczyszczenie i wyrównanie nawierzchni wraz z uzupełnieniem podbudowy,
- skropienie emulsją asfaltową,
- wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 5cm,
- odtworzenie obustronne poboczy z mieszanki kamiennej o szerokości 0,75m.
• Odcinek C-D od długości 5mb - remont nawierzchni z betonu asfaltowego w zakresie:
- sfrezowanie istniejącej warstwy ścieralnej nawierzchni na powierzchni ok. 18,50m2,
- oczyszczenie i wyrównanie nawierzchni wraz z uzupełnieniem podbudowy,
- skropienie emulsją asfaltową,
- wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 nawiązując do rzędnych terenu (niwelując istniejące zaniżenie),
- odtworzenie obustronne poboczy z mieszanki kamiennej o szerokości 0,75m,
- oczyszczenie istniejącego przepustu drogowego.
• Odcinek E-F o długości 540mb – remont nawierzchni gruntowej w zakresie:
- zebranie warstwy humusu,
-wykonanie koryta drogi,
-wykonanie warstwy podsypki piaskowej gr. 10 cm,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 gr. 15cm,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr. 8cm,
-odtworzenie poboczy gruntowych o szerokości 0,50m,
- oczyszczenie istniejącego przepustu drogowego.
Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacja projektowa techniczna.
W zakres prac wchodzi geodezyjne wyznaczenie granic pasa drogowego oraz opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244118,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301762,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244118,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe INKADRO Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970156925
7.3.3) Ulica: Rąbczyn 56 B
7.3.4) Miejscowość: Rąbczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-440
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "INKADRO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244118,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PERZÓW
więcej: przetargi PERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
- Zadanie nr 1 - Remont ul. Stawowej w Rybniku. Zadanie nr 2 - Remont ul. Górnośląskiej w Rybniku.
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Witów-Kolonia
- Remont drogi gminnej 560557K w km od 0+000 do km 1+300 w miejscowości Zagórze, gmina Niepołomice
- Wykonanie zadania pn. "Przebudowa odcinka drogi wraz z wyburzeniem budynku portierni od ul. Szpitalnej dla Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie"
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Dębowa Łąka
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.