Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461686/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
- 2024/BZP 00469524/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja Rodzinnych Pikników Europejskich w miastach województwa lubelskiego wraz z organizacją koncertów i atrakcji towarzyszących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.banaskiewicz@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja Rodzinnych Pikników Europejskich w miastach województwa lubelskiego wraz z organizacją koncertów i atrakcji towarzyszących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e40a1237-346d-4a33-a821-32b2fb3dbe18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028910/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Pikniki europejskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Usługa zostanie dofinansowana ze środków środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Pomocy Technicznej programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461686
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.59.2024.KAB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 434369,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja, realizacja i obsługa maksymalnie 2 pikników plenerowych w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego i w terminach ustalonych z Zamawiającym wraz z wykonaniem i dostarczeniem materiałów promocyjnych
na potrzeby pikników. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować maksymalnie 2 pikniki rodzinne, przy czym:
1) Zamówienie podstawowe obejmuje organizację i realizację 1 pikniku rodzinnego oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych, o których mowa w załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia;
2) Zamówienie opcjonalne obejmuje organizację i realizację 1 pikniku rodzinnego, z wyłączeniem materiałów promocyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
22462000-6 - Materiały reklamowe
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834980,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ibento Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010452322
7.3.3) Ulica: Złotego Smoka 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-202
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Maksymalne wynagrodzenie z tytułu wykonania Umowy, uwzględniające możliwość zlecenia wykonania Przedmiotu Umowy objętego zamówieniem opcjonalnym, o którym mowa w § 1 ust.6 lit. b wynosi do 261 000,00 zł brutto (słownie: dwieście sześćdziesiąt jeden tysięcy zł 00/100), tj. 212 195,12 netto (słownie: dwieście dwanaście tysięcy sto dziewięćdziesiąt pięć zł 12/100) wraz z podatkiem VAT w kwocie 48 804,88 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy osiemset cztery zł 88/100).
Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia Umowy,
przy czym wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych dla Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- Przegląd techniczny, konserwacja oraz kalibracja urządzeń systemu Gazex w podziemnym garażu oraz Przegląd techniczny, konserwacja drzwi przeciwpożarowych z podziałem na części
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby SGMK.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- ROPS.PZP.332.26.2024 - Kompleksowa organizacja wydarzenia informacyjno-promującego projekt pn.: Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników systemu pomocy i integracji społecznej w województwie śl.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.