eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinOrganizacja Rodzinnych Pikników Europejskich w miastach województwa lubelskiego wraz z organizacją koncertów i atrakcji towarzyszących



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja Rodzinnych Pikników Europejskich w miastach województwa lubelskiego wraz z organizacją koncertów i atrakcji towarzyszących

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.banaskiewicz@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja Rodzinnych Pikników Europejskich w miastach województwa lubelskiego wraz z organizacją koncertów i atrakcji towarzyszących

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e40a1237-346d-4a33-a821-32b2fb3dbe18

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028910/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Pikniki europejskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Usługa zostanie dofinansowana ze środków środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Pomocy Technicznej programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.59.2024.KAB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 434369,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja, realizacja i obsługa maksymalnie 2 pikników plenerowych w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego i w terminach ustalonych z Zamawiającym wraz z wykonaniem i dostarczeniem materiałów promocyjnych
na potrzeby pikników. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować maksymalnie 2 pikniki rodzinne, przy czym:
1) Zamówienie podstawowe obejmuje organizację i realizację 1 pikniku rodzinnego oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych, o których mowa w załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia;
2) Zamówienie opcjonalne obejmuje organizację i realizację 1 pikniku rodzinnego, z wyłączeniem materiałów promocyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

22462000-6 - Materiały reklamowe

79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834980,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ibento Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010452322

7.3.3) Ulica: Złotego Smoka 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-202

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie opcjonalne:
Maksymalne wynagrodzenie z tytułu wykonania Umowy, uwzględniające możliwość zlecenia wykonania Przedmiotu Umowy objętego zamówieniem opcjonalnym, o którym mowa w § 1 ust.6 lit. b wynosi do 261 000,00 zł brutto (słownie: dwieście sześćdziesiąt jeden tysięcy zł 00/100), tj. 212 195,12 netto (słownie: dwieście dwanaście tysięcy sto dziewięćdziesiąt pięć zł 12/100) wraz z podatkiem VAT w kwocie 48 804,88 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy osiemset cztery zł 88/100).

Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia Umowy,
przy czym wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.