eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomLikwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Bytom i Skarbu Państwa w podziale na zadania-II



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Bytom i Skarbu Państwa w podziale na zadania-II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,143465,5f51267d8eb332b9f1850c34b57d3465.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Bytom i Skarbu Państwa w podziale na zadania-II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9dd747d-6824-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034972/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Bytom i Skarbu Państwa w podziale na zadania –II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439333

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.38.2023.TP2.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 669439,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem odpadów różnych (w tym niebezpiecznych) dalej zwanych: odpadami z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (tzw. nielegalnych wysypisk odpadów/ dzikich wysypisk) z terenów należących do Gminy Bytom i Skarbu Państwa, na zgłoszenie Zamawiającego, w podziale na zadania z możliwością zastosowania opcji w każdym zadaniu:

1.1. Zadanie 1: „Centrum”.

2. Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu w zakresie podstawowych oraz zakresie opcjonalnym obejmują wszelkie czynności związane z powierzchniowym zebraniem odpadów (nie głębiej niż 0,5 m) zgromadzonych z terenu nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem terenu w tym w razie konieczności ręczne zebranie nagromadzonych odpadów wraz z wyrównaniem terenu jak również czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm);

3. Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w terminie trwania umowy w ramach przedmiotowego zamówienia w zakresie podstawowym może wynieść ok. 276 ton, w tym dla poszczególnych zadań:
Zadanie 1 – 104 ton,

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 246109,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem odpadów różnych (w tym niebezpiecznych) dalej zwanych: odpadami z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (tzw. nielegalnych wysypisk odpadów/ dzikich wysypisk) z terenów należących do Gminy Bytom i Skarbu Państwa, na zgłoszenie Zamawiającego, w podziale na zadania z możliwością zastosowania opcji w każdym zadaniu:

1.2. Zadanie 2 : „Rozbark, Łagiewniki” .

2. Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu w zakresie podstawowych oraz zakresie opcjonalnym obejmują wszelkie czynności związane z powierzchniowym zebraniem odpadów (nie głębiej niż 0,5 m) zgromadzonych z terenu nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem terenu w tym w razie konieczności ręczne zebranie nagromadzonych odpadów wraz z wyrównaniem terenu jak również czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm);

3. Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w terminie trwania umowy w ramach przedmiotowego zamówienia w zakresie podstawowym może wynieść ok. 276 ton, w tym dla poszczególnych zadań:
Zadanie 2 – 36 ton,

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 93109,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem odpadów różnych (w tym niebezpiecznych) dalej zwanych: odpadami z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (tzw. nielegalnych wysypisk odpadów/ dzikich wysypisk) z terenów należących do Gminy Bytom i Skarbu Państwa, na zgłoszenie Zamawiającego, w podziale na zadania z możliwością zastosowania opcji w każdym zadaniu:

1.3. Zadanie 3: „Miechowice, Karb” .

2. Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu w zakresie podstawowych oraz zakresie opcjonalnym obejmują wszelkie czynności związane z powierzchniowym zebraniem odpadów (nie głębiej niż 0,5 m) zgromadzonych z terenu nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem terenu w tym w razie konieczności ręczne zebranie nagromadzonych odpadów wraz z wyrównaniem terenu jak również czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm);

3. Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w terminie trwania umowy w ramach przedmiotowego zamówienia w zakresie podstawowym może wynieść ok. 276 ton, w tym dla poszczególnych zadań:
Zadania 3 – 98 ton,

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 232609,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem odpadów różnych (w tym niebezpiecznych) dalej zwanych: odpadami z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (tzw. nielegalnych wysypisk odpadów/ dzikich wysypisk) z terenów należących do Gminy Bytom i Skarbu Państwa, na zgłoszenie Zamawiającego, w podziale na zadania z możliwością zastosowania opcji w każdym zadaniu:

1.4. Zadanie 4: „.Stroszek, Stolarzowice, Szombierki, Bobrek”.

2. Przedmiot zamówienia w każdym zadaniu w zakresie podstawowych oraz zakresie opcjonalnym obejmują wszelkie czynności związane z powierzchniowym zebraniem odpadów (nie głębiej niż 0,5 m) zgromadzonych z terenu nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem terenu w tym w razie konieczności ręczne zebranie nagromadzonych odpadów wraz z wyrównaniem terenu jak również czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm);

3. Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w terminie trwania umowy w ramach przedmiotowego zamówienia w zakresie podstawowym może wynieść ok. 276 ton, w tym dla poszczególnych zadań:
Zadania 4 – 38 ton,

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 97609,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197121,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399297,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399297,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W i W plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:599-317-43-56

7.3.3) Ulica: ul. Ryska 8

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399297,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68234,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138218,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138218,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W i W plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:599-317-43-56

7.3.3) Ulica: ul. Ryska 8

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138218,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185749,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376261,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376261,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W i W plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:599-317-43-56

7.3.3) Ulica: ul. Ryska 8

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376261,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72025,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145897,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145897,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W i W plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:599-317-43-56

7.3.3) Ulica: ul. Ryska 8,

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145897,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja przedmiotu umowy określonego w § 1
1) w zakresie podstawowym odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy.
2) w zakresie opcjonalnym (w przypadku jego uruchomienia w części lub całości): od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji do dnia wskazanego w tym oświadczeniu, jednak nie później niż terminie określonym w pkt. 1), przy czym zakres usług, jak i termin ich wykonania określony będzie każdorazowo w protokołach przekazania terenu podczas wizji terenowych.
W związku z brakiem możliwości wpisania terminu w tygodniach, przeliczono termin na 49 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.