Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00470888/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
”Nie -Sami - Dzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7551669932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 55a
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuropodawcze@pcpr-prudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-prudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52ed9b56-0f80-492e-8a63-83ebad3d6a271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych instytucja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Nie -Sami - Dzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52ed9b56-0f80-492e-8a63-83ebad3d6a27
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
”Nie -Sami - Dzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja” realizowany w ramach Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 – 2027, oś priorytetowa VII – Fundusze Europejskie wspierające usługi społeczne i zdrowotne w Opolskim, działanie 7.1 Usługi zdrowotne i społeczne oraz opieka długoterminowa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 190800 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176666,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr I - Zajęcia/zabiegi usprawniające osoby niesamodzielnew Powiecie Prudnickim, w tym zabiegi ruchowe, fizykoterapii lub/i balneoterapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części zawarty został w zał. nr 1 do umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 84000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi terapeutyczne i psychologiczne dla osób niepełnosprawnych w powiecie prudnickim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części zawarty został w zał. nr 1 do umowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 106800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MEDICUS” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531568070
7.3.3) Ulica: Kościuszki 15
7.3.4) Miejscowość: Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część nr 2 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. "
- Remonty cząstkowe dróg i chodników
- Odbudowa Placówki Opiekuńczo Wychowawczej w Mochowie
- Rekonstrukcja placu wraz z odbudową odwodnienia budynku Domu Pomocy Społecznej w Prudniku
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego"
- Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny - Gmina Łazy.
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2024-V"
- Pakiet rehabilitacyjny w postaci masaży rehabilitacyjnych, terapii manualnej, zabiegów fizjoterapeutycznych dla UMT i PUP.
- Organizacja turnusów rehabilitacyjnych oraz zapewnienie kąpieli leczniczych dla osób starszych zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny
- Świadczenie usług: psychologa, pedagoga, socjoterapeuty, animatora, superwizora, szkolenia PRIDE oraz usługi cateringowej/gastr. w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.