Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409383/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00435382/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00443884/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00450710/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00456962/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Czarna Dąbrówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 821 26 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c196930-bb9b-49f6-a2bc-b34c128ec4eb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Czarna Dąbrówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c196930-bb9b-49f6-a2bc-b34c128ec4eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036845/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Czarna Dąbrówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na przebudowie, nadbudowie i rozbudowie oraz częściowej rozbiórce budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czarnej Dąbrówce.2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym finansową, za utratę dofinansowania, jego zmniejszenie lub nałożenie korekt do dofinansowania przez instytucję dofinansowującą, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia z winy Wykonawcy, w tym w szczególności zwłoki w jego realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
45111250-5 - Badanie gruntu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233140-2 - Roboty drogowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem
45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych
45213220-1 - Roboty budowlane w zakresie magazynów
4.5.5.) Wartość części: 1760000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynków hydroforni.2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym finansową, za utratę dofinansowania, jego zmniejszenie lub nałożenie korekt do dofinansowania przez instytucję dofinansowującą, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia z winy Wykonawcy, w tym w szczególności zwłoki w jego realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261320-3 - Kładzenie rynien
45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431200-9 - Kładzenie glazury
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 596348,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji przepompowni ścieków.2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym finansową, za utratę dofinansowania, jego zmniejszenie lub nałożenie korekt do dofinansowania przez instytucję dofinansowującą, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia z winy Wykonawcy, w tym w szczególności zwłoki w jego realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232154-6 - Roboty budowlane w zakresie wysoko umieszczonych zbiorników wody pitnej
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 4490805,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2364500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2783800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2364500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE I C.O. MAREK WENTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771638671
7.3.3) Ulica: Mikorowo 21
7.3.4) Miejscowość: Mikorowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-243
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE I C.O MAREK WENTA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE I C.O MAREK WENTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2364500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1115871,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAM SIWA USŁUGI STOLARSKIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221203634
7.3.3) Ulica: Polna 18
7.3.4) Miejscowość: Bożepole Małe
7.3.5) Kod pocztowy: 84-214
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4882576,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5788723,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4882576,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE DREWA-HYDROINSTAL” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220536285
7.3.3) Ulica: Chłopska 20
7.3.4) Miejscowość: Bolszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE DREWA-HYDROINSTAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE DREWA-HYDROINSTAL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4882576,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI CZARNA DĄBRÓWKA
więcej: przetargi CZARNA DĄBRÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.