eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa oraz montaż sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej - środki trwałe (zamówienie z podziałem na 3 zadania)



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz montaż sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej - środki trwałe (zamówienie z podziałem na 3 zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261155659

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/34wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz montaż sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej - środki trwałe (zamówienie z podziałem na 3 zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3508ba2a-7ca0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/74/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kotłów gazowych blokowych150 l oraz montaż wraz z uruchomieniem a także wykonanie próby szczelności wewnętrznej instalacji gazowej.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, bez wad fizycznych i prawnych, zaopatrzony w oryginalne oznakowanie producenta oraz dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
4. Miejsce dostawy: m. Rzeszów ul. Dąbrowskiego 22.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej, stanowiący jednocześnie specyfikację ilościową - załącznik nr 1A do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ);
3) projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
6. Wykonawca na dostarczony towar udziela gwarancji jakości na okres 24 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu Zamawiającego.
7. Każdy asortyment z formularza kalkulacji ceny ofertowej musi posiadać informację w formie nalepki w widocznym miejscu, odpornej na działanie wody i środków myjąco-dezynfekujących oraz zamazanie danych na niej zapisanych. Nalepka powinna zawierać wpisy:
- nazwa, model urządzenia, numer seryjny,
- pełna nazwa i adres Wykonawcy,
- numer umowy sprzedaży,
- data produkcji,
- okres gwarancji,
- telefony do serwisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części

42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania

4.5.5.) Wartość części: 73523,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kotłów gazowych blokowych 300 l oraz montaż wraz z uruchomieniem a także wykonanie próby szczelności wewnętrznej instalacji gazowej.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, bez wad fizycznych i prawnych, zaopatrzony w oryginalne oznakowanie producenta oraz dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
4. Miejsce dostawy: m. Rzeszów ul. Dąbrowskiego 22.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej, stanowiący jednocześnie specyfikację ilościową - załącznik nr 1B do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ);
3) projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
6. Wykonawca na dostarczony towar udziela gwarancji jakości na okres 24 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu Zamawiającego.
7. Każdy asortyment z formularza kalkulacji ceny ofertowej musi posiadać informację w formie nalepki w widocznym miejscu, odpornej na działanie wody i środków myjąco-dezynfekujących oraz zamazanie danych na niej zapisanych. Nalepka powinna zawierać wpisy:
- nazwa, model urządzenia, numer seryjny,
- pełna nazwa i adres Wykonawcy,
- numer umowy sprzedaży,
- data produkcji,
- okres gwarancji,
- telefony do serwisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części

42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania

4.5.5.) Wartość części: 116880,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pozostałego sprzętu gastronomicznego oraz montaż wraz z uruchomieniem .
- wykonanie próby szczelności wewnętrznej instalacji gazowej (dot. poz. 1 )
2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, bez wad fizycznych i prawnych, zaopatrzony w oryginalne oznakowanie producenta oraz dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
4. Miejsce dostawy: m. Rzeszów ul. Dąbrowskiego 22.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Formularz kalkulacji ceny ofertowej, stanowiący jednocześnie specyfikację ilościową - załącznik nr 1C do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ);
3) projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
6. Wykonawca na dostarczony towar udziela gwarancji jakości na okres 24 miesięcy od daty dostarczenia do magazynu Zamawiającego.
7. Każdy asortyment z formularza kalkulacji ceny ofertowej musi posiadać informację w formie nalepki w widocznym miejscu, odpornej na działanie wody i środków myjąco-dezynfekujących oraz zamazanie danych na niej zapisanych. Nalepka powinna zawierać wpisy:
- nazwa, model urządzenia, numer seryjny,
- pełna nazwa i adres Wykonawcy,
- numer umowy sprzedaży,
- data produkcji,
- okres gwarancji,
- telefony do serwisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części

42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania

4.5.5.) Wartość części: 142143,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67527,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67527,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67257,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimal Gastro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170419002

7.3.3) Ulica: Miłocińska 17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67527,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113652,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113652,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113652,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimal Gastro Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170419002

7.3.3) Ulica: Miłocińska 17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113652,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113652,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113652,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113652,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimal Gastro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170419002

7.3.3) Ulica: Miłocińska 17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115637,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.