Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00479040/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Smolągu dz. nr 25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12
1.5.2.) Miejscowość: Bobowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-212
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585621766
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bobowo@bobowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bobowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8429801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Smolągu dz. nr 252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4092c1a1-7cad-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080632/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Smolągu dz. nr 25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OB.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188198,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przebudowy nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ należy wykonać w zakresie:
zebrania wierzchniej warstwy jezdni (korytowanie) na całej jej szerokości,
mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
wykonanie warstwy odsączającej z piasku – grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm,
wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, wielootworowych o długości 220 mb i szerokości 3,5 m na podsypce piaskowej i istniejącej podbudowie,
ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
ręczne plantowanie poboczy (pobocza o szer. 0,75m),
ręczne żwirowanie nawierzchni.
Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wyznaczyć geodezyjnie przebieg granic przedmiotowej działki ewidencyjnej celem prowadzenia jej wyłącznie w obrębie przedmiotowej działki stanowiącej pas drogowy w/w drogi gminnej.
Po wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową przedmiotowej drogi należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze stwierdzeniem zgodności lub niezgodności przebiegu posadowienia drogi w pasie drogowym przez geodetę. Prace związane z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą należy zaplanować w taki sposób, aby ich wykonanie nie opóźniło odbioru przedmiotowych robót budowlanych.
Mapę powykonawczą z potwierdzeniem złożenia w Starostwie Powiatowym należy dostarczyć Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest również do dostarczenia kosztorysu powykonawczego.
Ponadto przedmiot zamówienia stanowi:
Zapewnienie obsługi geodezyjnej,
Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych – zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich,
Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w dokumentacji przetargowej,
Wykonanie wszelkich innych robót, prac, sprawdzeń, pomiarów, czynności, obowiązków i wymogów wynikających z niniejszej specyfikacji oraz wszelkich załączników tworzących jedną całość,
W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi urządzeniami sieci uzbrojenia terenu Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zaprojektować je i przebudować lub zabezpieczyć,
Zakup, dostawa i wbudowanie materiałów objętych zamówieniem,
Sporządzenie planu BIOZ,
Sporządzenie i oznakowanie czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie terenu budowy,
Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż prowadzonych robót,
Informowanie wyprzedzająco użytkowników dróg o kolejnych utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
Koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej, ewentualnej odbudowy osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych uszkodzonych/zasypanych w trakcie trwania robót budowlanych,
Zapewnienie własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
Utrzymanie ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
Zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców,
Uporządkowaniem terenu po robotach budowlanych i przywrócenie go do należytego stanu,
Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
Kompleksowa, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wykonanych robót w tym odtworzenie punktów geodezyjnych, kamieni granicznych w sąsiedztwie prowadzonych robót,
Po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w wersji papierowej na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy.
Wykonanie kosztorysu powykonawczego i przekazanie go Zamawiającemu na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy.
Szczegółowy zakres prac został opisany za pomocą:
1) SWZ,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) Przedmiaru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123123,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192128,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123123,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAJLAND Ryszard Landowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921838700
7.3.3) Ulica: Żabno 2G
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123123,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2384B z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej i wykonania oznakowania pionowego
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.