eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeWykonanie us³ug w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej P³ywalni w Gryficach



Og³oszenie z dnia 2023-12-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie us³ug w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby
Krytej P³ywalni w Gryficach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gryfice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684380

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gryfice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gminagryfice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie us³ug w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby
Krytej P³ywalni w Gryficach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-61d38ca6-927f-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00529076

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033895/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Wykonanie us³ug w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej P³ywalni w Gryficach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umgryfice.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl; lub https://umgryfice.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej.
2. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
2) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).
3) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy.
Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu e-mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;
4) w zak³adce „Za³±czniki” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania. Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”.
5) Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.
3. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
5. Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”.
Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s± przez wykonawcê przy u¿yciu zak³adki „Za³±czniki” w trakcie etapu sk³adania ofert/wniosków.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia, uzupe³nienia, elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane przez wykonawcê po z³o¿eniu ofert (np. na wezwanie Zamawiaj±cego), sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., tak¿e sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.
Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gryfice, ul. Plac Zwyciêstwa 37, 72-300 Gryfice;
2. w sprawach zwi±zanych z danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres administratora, poczt± elektroniczn± na adres iod@urzad.gryfice.eu, telefonicznie w godz. 7:30-11:30 pod nr 91 38 53 259;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w odniesieniu do art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. Posiada Pan/Pani:
− prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
− prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych, w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz og³oszenie pkt. RODO (obowi±zek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPG.271.22.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ugi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej P³ywalni w Gryficach przy ul. Sienkiewicza 14 w zakresie:
a) zapewnienia bezpieczeñstwa osób korzystaj±cych z p³ywalni;
b) kontroli nad przestrzeganiem regulaminu obiektu przez wszystkich u¿ytkowników,
c) wykonywanie wszystkich obowi±zków okre¶lonych w zakresie obowi±zków ratownika;
d) przestrzegania regulaminu korzystania z p³ywalni.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie spe³niony, gdy Wykonawca przed³o¿y aktualne uprawnienia do wykonywania us³ug w zakresie ratownictwa wodnego – na potwierdzenie spe³niania tego warunku wykonawcy przed³o¿± decyzjê (zgodê) Ministra Spraw Wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 714) oraz wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia minimum 100.000,00 z³.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ lub nale¿ycie wykonuje min. 2 us³ugi trwaj±ce nie krócej ni¿ 3 miesi±ce ka¿da, o charakterze i z³o¿ono¶ci zgodnej z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na p³ywalni krytej posiadaj±cej co najmniej 3 niecki basenowe zabezpieczone przez co najmniej dwóch ratowników wodnych na jednej zmianie.
b) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj;
- posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia w zakresie ratownictwa wodnego (co najmniej 8 osób) zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 714 z pó¼n. zm.);
- posiadaj± co najmniej 6 - miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe w wykonywaniu pracy na stanowisku ratownika wodnego, w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi us³ug objêtych przedmiotem zamówienia (np. ratownik na basenie) w rozumieniu przepisów ustawy o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011r.
- ukoñczony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy KPP umo¿liwiaj±cy wykonywanie czynno¶ci okre¶lonych w art. 14 pkt. 1-9 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1541 z pó¼n.zm.);
- aktualne badanie lekarskie potwierdzaj±ce zdolno¶æ do wykonywania prac na stanowisku ratownika wodnego potwierdzone za¶wiadczeniem z poradni medycyny pracy o zdolno¶ci do pracy na stanowisku ratownik wodny oraz której stan zdrowia pozwala na udzielenie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z art. 13 ust 1 pkt 4 o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1541 z pó¼n.zm.)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, wykonaniem us³ug winien wykazaæ siê jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiot, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych Wykonawca bêdzie polega³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 9 do SWZ;
b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania zawartych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - za³±cznik nr 4 do SWZ;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) decyzjê Ministra Spraw Wewnêtrznych wyra¿aj±cy zgodê na wykonywanie us³ug w zakresie ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz.U. z 2023, poz. 714 z pó¼n. zm.),
b) wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym,
c) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – szczegó³owy opis zawiera rozdz. IX ust.1 pkt.3.
d) wykaz us³ug stanowi±cy przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 6 do SWZ;
e) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobê/y uprawnion±/e sporz±dzony na podstawie za³±cznika nr 7 do SWZ.
f) Dla wskazanych w wykazie co najmniej 8 osób:
- uprawnienia w zakresie ratownictwa wodnego zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011r. (Dz.U. z 2023, poz. 714 z pó¼n. zm.);
- potwierdzenie ukoñczonego kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy KPP umo¿liwiaj±cy wykonywanie czynno¶ci okre¶lonych w art. 14 pkt. 1-9 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2023 r. poz.1541).
- aktualne badanie lekarskie potwierdzaj±ce zdolno¶æ do wykonywania prac na stanowisku ratownika wodnego potwierdzone za¶wiadczeniem z poradni medycyny pracy o zdolno¶ci do pracy na stanowisku ratownik wodny oraz której stan zdrowia pozwala na udzielenie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z art. 13 ust 4 o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z Ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. o¶wiadczeñ, referencji lub innych dokumentów potwierdzaj±cych do¶wiadczenie zawodowe w wykonywaniu pracy na stanowisku ratownika wodnego, w rozumieniu przepisów ustawy o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r.. Powy¿sze dokumenty nie podlegaj± wezwaniu do uzupe³nienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 1.000 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych);

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym w projekcie Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl; lub https://umgryfice.eb2b.com.pl/;

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-12 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dokumenty, które Wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert±:
1) wype³niony FORMULARZ OFERTOWY, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ dotycz±ce odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej;
c) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu,
o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt.4 lit. a) i b) SWZ oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp (rozdz. X SWZ);
3) o¶wiadczenie dotycz±ce przeciwdzia³ania agresji (za³±cznik nr 10 do SWZ),
dotycz±ce odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej;
c) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu,
o których mowa Rozdziale IX ust. 2 pkt.4 lit. a) i b) SWZ.
4) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ
(je¿eli dotyczy);
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które ³ugi, wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
6) Na potwierdzenie do¶wiadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach kryterium oceny ofert, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z Ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. o¶wiadczeñ, referencji lub innych dokumentów potwierdzaj±cych do¶wiadczenie zawodowe w wykonywaniu pracy na stanowisku ratownika wodnego, w rozumieniu przepisów ustawy o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r.. Powy¿sze dokumenty nie podlegaj± wezwaniu do uzupe³nienia.
7) dowód wniesienia wadium;
8) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy) .

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.