Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00472862/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00486735/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00494611/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00498988/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ulic w mieście Bydgoszczy - ulica Kazimierza Wielkiego na odcinku od ulicy Toruńskiej do ulicy Nowotoruńskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525822723
1.5.8.) Numer faksu: 525822777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9674901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ulic w mieście Bydgoszczy - ulica Kazimierza Wielkiego na odcinku od ulicy Toruńskiej do ulicy Nowotoruńskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4afcbbf-a473-44c3-8e36-ac5f9b2a0a09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028791/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.48 Modernizacja ulic w mieście Bydgoszczy - ulica Kazimierza Wielkiego na odcinku od ulicy Toruńskiej do ulicy Nowotoruńskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472862
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2531.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1086800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.7 pkt 21 Pzp oraz art.3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, polegające na modernizacji - wykonaniu dwóch nowych warstw bitumicznych jezdni ulicy Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na odcinku od ulicy Toruńskiej do ulicy Nowotoruńskiej (klasa drogi Z), w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy - załącznik Nr 1 do SWZ,
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) - załącznik Nr 2 do SWZ,
3) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), planie sytuacyjnym zakresu modernizacji, schemacie odtworzenia pętli indukcyjnych i planie sytuacyjnym odtworzenia oznakowania poziomego - załącznik Nr 3 do SWZ,
4) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 4 do SWZ,
5) wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót - załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Zaplanowane roboty budowlane obejmują, w szczególności:
1) skreślony (ZMIANA Nr 2 treści SWZ),
2) roboty rozbiórkowe: frezowanie istniejącej nawierzchni (zagospodarowanie materiału pochodzącego z frezowania po stronie Zamawiającego),
3) wykonanie warstwy wiążącej z AC16W grubości 4 cm,
4) wykonanie warstwy ścieralnej z SMA 11 grubości 4 cm,
5) ułożenie siatki szklano-węglowej,
6) regulacja z wymianą wpustów kd na typ D-400 wraz z uzupełnieniem wszystkich brakujących pierścieni odciążających,
7) regulacja z wymianą żeliw na typ D-400,
8) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego chemoutwardzalnego,
9) odtworzenie pętli indukcyjnych.
3. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 70% wartości Umowy.
4. Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzania wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 Pzp, w terminie poprzedzającym złożenie oferty, ale sugeruje przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, celem właściwego określenia zakresu realizacji zamówienia.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) Pzp.
Powody niedokonania podziału na części: Przedmiot zamówienia jest niepodzielny na części bowiem ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość. Brak podziału na części nie ogranicza dostępu do zamówienia wykonawcom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516267,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824773,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516267,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPRD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 090548357; NIP: 5540309100
7.3.3) Ulica: ul. Glinki 148
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-861
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516267,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Wypożyczenie projektorów na 2025 - 2027 r. wraz z obsługą na potrzeby Opery Nova w Bydgoszczy
- DOSTAWA DWÓCH APARATÓW DO KONTROLI TEMPERATURY DOCELOWEJ PACJENTA Z MOŻLIWOŚCIĄ OGRZEWANIA I WPROWADZANIA W STAN HIPOTERMII TERAPEUTYCZNEJ Z KOMPLETEM NIEZBĘDNYCH CZUJNIKÓW I AKCESORIÓW JEDNORAZOWYCH
- DOSTAWY OSOBISTYCH POMP INSULINOWYCH DLA DZIECI
- Zakup i dostawa stymulatorów jednojamowych i dwujamowych, elektrod do stymulatorów i introducerów.
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Kożuchów"
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Modernizacja drogi gminnej w Smerzynie
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA DROGOWEGO PIONOWEGO I POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH GMINNYCH W 2025 ROKU
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.