eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiDostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii w ramach zadania "Remont oraz modernizacja pomieszczeń szpitala w celu unowocześnienia oraz powiększenia Oddziału Chirurgii".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii w ramach zadania „Remont oraz modernizacja pomieszczeń szpitala w celu unowocześnienia oraz powiększenia Oddziału Chirurgii”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miodowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ncm.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii w ramach zadania „Remont oraz modernizacja pomieszczeń szpitala w celu unowocześnienia oraz powiększenia Oddziału Chirurgii”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f118b5e-d6db-4a59-93be-a800af46e48a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234070/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ncm.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem: https://ncm.ezamawiajacy.pl
2. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej – korespondencję należy kierować na adres zampub@ncm.med.pl.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ncm.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub na adres e-mail:zampub@ncm.med.pl.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
6. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Nowodworskim Centrum Medycznym w Nowym Dworze Mazowieckim jest pan Sławomir Pałka, kontakt: slawomir.palka@ncm.med.pl , tel.: 22 765 83 04 *;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii w ramach zadania „Remont oraz modernizacja pomieszczeń szpitala w celu unowocześnienia oraz powiększenia Oddziału Chirurgii. Nr sprawy: 18/DZ/24 oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych(tekst jedn. Dz. U. z 2024., poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/DZ/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pompy infuzyjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33194110-0 - Pompy infuzyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
a) Ocena oferty w kryterium cena będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium cena = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 60 pkt
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium cena.
b) Ocena oferty w kryterium okres gwarancji będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji = 36 miesięcy) x 10 pkt
Wykonawca może zaoferować okres gwarancji od 24 miesięcy – wówczas potrzyma 0 punktów, do 36 miesięcy – wówczas otrzyma 10 punktów.
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 10 punktów w kryterium okres gwarancji.
c) Ocena oferty w kryterium termin dostawy będzie dokonana w następujący sposób:
- za dostawę od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024r. – 30 punktów;
- za dostawę od dnia 30 listopada 2024r. do dnia 06 grudnia 2024r. – 20 punktów;
- za dostawę od dnia 07 grudnia 2024r. do dnia 13 grudnia 2024r. – 10 punktów;
- za dostawę od dnia 14 grudnia 2024r. do dnia 20 grudnia 2024r. – 0 punktów;
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 30 punktów w kryterium termin dostawy.
Liczba uzyskanych punktów = C + G + T
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji
T - ilość punktów w kryterium termin dostawy
3. Komisja może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów za wszystkie kryteria.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert ważnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Respirator

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
a) Ocena oferty w kryterium cena będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium cena = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 60 pkt
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium cena.
b) Ocena oferty w kryterium okres gwarancji będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji = 36 miesięcy) x 10 pkt
Wykonawca może zaoferować okres gwarancji od 24 miesięcy – wówczas potrzyma 0 punktów, do 36 miesięcy – wówczas otrzyma 10 punktów.
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 10 punktów w kryterium okres gwarancji.
c) Ocena oferty w kryterium termin dostawy będzie dokonana w następujący sposób:
- za dostawę od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024r. – 30 punktów;
- za dostawę od dnia 30 listopada 2024r. do dnia 06 grudnia 2024r. – 20 punktów;
- za dostawę od dnia 07 grudnia 2024r. do dnia 13 grudnia 2024r. – 10 punktów;
- za dostawę od dnia 14 grudnia 2024r. do dnia 20 grudnia 2024r. – 0 punktów;
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 30 punktów w kryterium termin dostawy.
Liczba uzyskanych punktów = C + G + T
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji
T - ilość punktów w kryterium termin dostawy
3. Komisja może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów za wszystkie kryteria.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert ważnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Defibrylator

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33182100-0 - Defibrylatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
a) Ocena oferty w kryterium cena będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium cena = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 60 pkt
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium cena.
b) Ocena oferty w kryterium okres gwarancji będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji = 36 miesięcy) x 10 pkt
Wykonawca może zaoferować okres gwarancji od 24 miesięcy – wówczas potrzyma 0 punktów, do 36 miesięcy – wówczas otrzyma 10 punktów.
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 10 punktów w kryterium okres gwarancji.
c) Ocena oferty w kryterium termin dostawy będzie dokonana w następujący sposób:
- za dostawę od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024r. – 30 punktów;
- za dostawę od dnia 30 listopada 2024r. do dnia 06 grudnia 2024r. – 20 punktów;
- za dostawę od dnia 07 grudnia 2024r. do dnia 13 grudnia 2024r. – 10 punktów;
- za dostawę od dnia 14 grudnia 2024r. do dnia 20 grudnia 2024r. – 0 punktów;
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 30 punktów w kryterium termin dostawy.
Liczba uzyskanych punktów = C + G + T
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji
T - ilość punktów w kryterium termin dostawy
3. Komisja może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów za wszystkie kryteria.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert ważnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Myjnia endoskopowa i szafa endoskopowa (do przechowywania endoskopów)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
a) Ocena oferty w kryterium cena będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium cena = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 60 pkt
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium cena.
b) Ocena oferty w kryterium okres gwarancji będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji = 36 miesięcy) x 10 pkt
Wykonawca może zaoferować okres gwarancji od 24 miesięcy – wówczas potrzyma 0 punktów, do 36 miesięcy – wówczas otrzyma 10 punktów.
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 10 punktów w kryterium okres gwarancji.
c) Ocena oferty w kryterium termin dostawy będzie dokonana w następujący sposób:
- za dostawę od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024r. – 30 punktów;
- za dostawę od dnia 30 listopada 2024r. do dnia 06 grudnia 2024r. – 20 punktów;
- za dostawę od dnia 07 grudnia 2024r. do dnia 13 grudnia 2024r. – 10 punktów;
- za dostawę od dnia 14 grudnia 2024r. do dnia 20 grudnia 2024r. – 0 punktów;
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 30 punktów w kryterium termin dostawy.
Liczba uzyskanych punktów = C + G + T
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji
T - ilość punktów w kryterium termin dostawy
3. Komisja może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów za wszystkie kryteria.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert ważnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Macerator

4.2.6.) Główny kod CPV: 42996110-8 - Maceratory do uzdatniania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
a) Ocena oferty w kryterium cena będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium cena = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 60 pkt
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium cena.
b) Ocena oferty w kryterium okres gwarancji będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji = 36 miesięcy) x 10 pkt
Wykonawca może zaoferować okres gwarancji od 24 miesięcy – wówczas potrzyma 0 punktów, do 36 miesięcy – wówczas otrzyma 10 punktów.
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 10 punktów w kryterium okres gwarancji.
c) Ocena oferty w kryterium termin dostawy będzie dokonana w następujący sposób:
- za dostawę od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024r. – 30 punktów;
- za dostawę od dnia 30 listopada 2024r. do dnia 06 grudnia 2024r. – 20 punktów;
- za dostawę od dnia 07 grudnia 2024r. do dnia 13 grudnia 2024r. – 10 punktów;
- za dostawę od dnia 14 grudnia 2024r. do dnia 20 grudnia 2024r. – 0 punktów;
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 30 punktów w kryterium termin dostawy.
Liczba uzyskanych punktów = C + G + T
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji
T - ilość punktów w kryterium termin dostawy
3. Komisja może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów za wszystkie kryteria.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert ważnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łóżka elektryczne, materace, szafki przyłóżkowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192120-9 - Łóżka szpitalne

33192000-2 - Meble medyczne

39143112-4 - Materace

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
a) Ocena oferty w kryterium cena będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium cena = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 60 pkt
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium cena.
b) Ocena oferty w kryterium okres gwarancji będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji = 36 miesięcy) x 10 pkt
Wykonawca może zaoferować okres gwarancji od 24 miesięcy – wówczas potrzyma 0 punktów, do 36 miesięcy – wówczas otrzyma 10 punktów.
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 10 punktów w kryterium okres gwarancji.
c) Ocena oferty w kryterium termin dostawy będzie dokonana w następujący sposób:
- za dostawę od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024r. – 30 punktów;
- za dostawę od dnia 30 listopada 2024r. do dnia 06 grudnia 2024r. – 20 punktów;
- za dostawę od dnia 07 grudnia 2024r. do dnia 13 grudnia 2024r. – 10 punktów;
- za dostawę od dnia 14 grudnia 2024r. do dnia 20 grudnia 2024r. – 0 punktów;
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 30 punktów w kryterium termin dostawy.
Liczba uzyskanych punktów = C + G + T
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji
T - ilość punktów w kryterium termin dostawy
3. Komisja może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów za wszystkie kryteria.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert ważnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materace przeciwodleżynowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 39143112-4 - Materace

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
a) Ocena oferty w kryterium cena będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium cena = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 60 pkt
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium cena.
b) Ocena oferty w kryterium okres gwarancji będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji = 36 miesięcy) x 10 pkt
Wykonawca może zaoferować okres gwarancji od 24 miesięcy – wówczas potrzyma 0 punktów, do 36 miesięcy – wówczas otrzyma 10 punktów.
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 10 punktów w kryterium okres gwarancji.
c) Ocena oferty w kryterium termin dostawy będzie dokonana w następujący sposób:
- za dostawę od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024r. – 30 punktów;
- za dostawę od dnia 30 listopada 2024r. do dnia 06 grudnia 2024r. – 20 punktów;
- za dostawę od dnia 07 grudnia 2024r. do dnia 13 grudnia 2024r. – 10 punktów;
- za dostawę od dnia 14 grudnia 2024r. do dnia 20 grudnia 2024r. – 0 punktów;
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 30 punktów w kryterium termin dostawy.
Liczba uzyskanych punktów = C + G + T
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji
T - ilość punktów w kryterium termin dostawy
3. Komisja może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów za wszystkie kryteria.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert ważnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek opatrunkowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
a) Ocena oferty w kryterium cena będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium cena = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 60 pkt
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium cena.
b) Ocena oferty w kryterium okres gwarancji będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji = 36 miesięcy) x 10 pkt
Wykonawca może zaoferować okres gwarancji od 24 miesięcy – wówczas potrzyma 0 punktów, do 36 miesięcy – wówczas otrzyma 10 punktów.
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 10 punktów w kryterium okres gwarancji.
c) Ocena oferty w kryterium termin dostawy będzie dokonana w następujący sposób:
- za dostawę od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024r. – 30 punktów;
- za dostawę od dnia 30 listopada 2024r. do dnia 06 grudnia 2024r. – 20 punktów;
- za dostawę od dnia 07 grudnia 2024r. do dnia 13 grudnia 2024r. – 10 punktów;
- za dostawę od dnia 14 grudnia 2024r. do dnia 20 grudnia 2024r. – 0 punktów;
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 30 punktów w kryterium termin dostawy.
Liczba uzyskanych punktów = C + G + T
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji
T - ilość punktów w kryterium termin dostawy
3. Komisja może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów za wszystkie kryteria.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert ważnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek zabiegowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
a) Ocena oferty w kryterium cena będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium cena = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 60 pkt
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium cena.
b) Ocena oferty w kryterium okres gwarancji będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji = 36 miesięcy) x 10 pkt
Wykonawca może zaoferować okres gwarancji od 24 miesięcy – wówczas potrzyma 0 punktów, do 36 miesięcy – wówczas otrzyma 10 punktów.
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 10 punktów w kryterium okres gwarancji.
c) Ocena oferty w kryterium termin dostawy będzie dokonana w następujący sposób:
- za dostawę od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024r. – 30 punktów;
- za dostawę od dnia 30 listopada 2024r. do dnia 06 grudnia 2024r. – 20 punktów;
- za dostawę od dnia 07 grudnia 2024r. do dnia 13 grudnia 2024r. – 10 punktów;
- za dostawę od dnia 14 grudnia 2024r. do dnia 20 grudnia 2024r. – 0 punktów;
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 30 punktów w kryterium termin dostawy.
Liczba uzyskanych punktów = C + G + T
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji
T - ilość punktów w kryterium termin dostawy
3. Komisja może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów za wszystkie kryteria.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert ważnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łóżko/wanna (transportowo-kąpielowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru ofert.
a) Ocena oferty w kryterium cena będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium cena = (cena oferty najniższej / cena oferty badanej) x 60 pkt
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 60 punktów w kryterium cena.
b) Ocena oferty w kryterium okres gwarancji będzie dokonana na podstawie matematycznego wyliczenia ilości punktów z następującego wzoru:
ilość punktów w kryterium okres gwarancji = (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji = 36 miesięcy) x 10 pkt
Wykonawca może zaoferować okres gwarancji od 24 miesięcy – wówczas potrzyma 0 punktów, do 36 miesięcy – wówczas otrzyma 10 punktów.
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 10 punktów w kryterium okres gwarancji.
c) Ocena oferty w kryterium termin dostawy będzie dokonana w następujący sposób:
- za dostawę od dnia podpisania umowy do dnia 29 listopada 2024r. – 30 punktów;
- za dostawę od dnia 30 listopada 2024r. do dnia 06 grudnia 2024r. – 20 punktów;
- za dostawę od dnia 07 grudnia 2024r. do dnia 13 grudnia 2024r. – 10 punktów;
- za dostawę od dnia 14 grudnia 2024r. do dnia 20 grudnia 2024r. – 0 punktów;
Komisja może przyznać Wykonawcy maksymalnie 30 punktów w kryterium termin dostawy.
Liczba uzyskanych punktów = C + G + T
gdzie:
C - ilość punktów w kryterium cena
G - ilość punktów w kryterium okres gwarancji
T - ilość punktów w kryterium termin dostawy
3. Komisja może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów za wszystkie kryteria.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert ważnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych w specyfikacji warunków zamówienia:
a) prospekty, katalogi producenta lub dystrybutora, ulotki w języku polskim dotyczące zaoferowanego sprzętu, obejmujące każdą pozycję wymienioną w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy i potwierdzające parametry opisane w załącznikach nr 3.1., (….), 3.10., w zależności od pakietu, na który Wykonawca złoży ofertę.
b) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do używania i obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiada aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o Wyrobach medycznych. W przypadku, gdy opisany w SWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i nie posiada dokumentów dopuszczających do stosowania zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o Wyrobach medycznych, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Uzupełnieniu podlegają:
a) prospekty, katalogi producenta lub dystrybutora, ulotki w języku polskim dotyczące zaoferowanego sprzętu, obejmujące każdą pozycję wymienioną w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy i potwierdzające parametry opisane w załącznikach nr 3.1., (….), 3.10., w zależności od pakietu, na który Wykonawca złoży ofertę.
b) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do używania i obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiada aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o Wyrobach medycznych. W przypadku, gdy opisany w SWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i nie posiada dokumentów dopuszczających do stosowania zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o Wyrobach medycznych, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie:
1) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SWZ;
2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ;
3) wypełniony formularz parametry techniczne - Załączniki nr 3.1., (….), 3.10. do SWZ, w zależności od pakietu, na który Wykonawca złoży ofertę.
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego - Załącznik nr 5 do SWZ.
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
6) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania należy złożyć odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia należy złożyć pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty.
7) Przedmiotowe środki dowodowe:
a) prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące zaoferowanego sprzętu, obejmujące każdą pozycję wymienioną w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy i potwierdzające parametry opisane w załącznikach nr 3.1., (….), 3.10., w zależności od pakietu, na który Wykonawca złoży ofertę.
b) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do używania i obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiada aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o Wyrobach medycznych. W przypadku, gdy opisany w SWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i nie posiada dokumentów dopuszczających do stosowania zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o Wyrobach medycznych, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
2. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy, na wezwanie Zamawiającego powinien przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dokonana w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ncm.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.