Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00415205/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00428571/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00433633/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00436767/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-10
- 2023/BZP 00463520/01 - Wynik z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00493839/01 - Wynik z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-143/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-143/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-683569fa-5d03-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076365/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Urządzenia ogólnolaboratoryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
P4 - projekt „Horyzont doskonałości w zastosowaniach matrycowego RNA immunoOnkologii” HERO. Program Wirtualny Instytut Badawczy. P5 - projekt „Zbadanie roli progenitorowych komórek erytropoezy w rozwoju przeciwbakteryjnej odpowiedzi w przebiegu choroby nowotworowej powiązaniu z nasileniem zmian miażdżycowych w tętnicach wieńcowych”. Program OPUS.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-143/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 305710,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Aparat do badania twardości, średnicy oraz grubości tabletek - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków
technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 27015,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Wyparka rotacyjna z wyposażeniem - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków
technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 23200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Reaktor do syntezy w mikrofalach - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.3 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków
technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 154000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Termocykler - 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.4 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków
technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 32451,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Aparat do elektroforezy poziomej z wyposażeniem - 1 zestaw.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.5 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków
technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 8097,05 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Komora laminarna - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.6 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków
technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 6811,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Płaszcz grzejny - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.7 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków
technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 1836,59 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8: System próżniowy - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.8 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków
technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 38350,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9: Spektrofotometr - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i ilości urządzeń został określony w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.9 do SWZ oraz w Formularzu wymaganych warunków
technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 13950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8357,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44727,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8357,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMACIS Jolanta Prajs
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301703094
7.3.3) Ulica: ul. Juranda 4a
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8357,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W dniu 25.10.2023 r. Zamawiający zamieścił oraz przesłał do Wykonawców za pomocą platformy zakupowej https://wum.ezamawiajacy.pl zawiadomienie o wyborze oferty m. in. w zakresie dostawy objętej Pakietem 8 (System próżniowy – 1 szt.).
Wykonawcy, Witko Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 143, którego oferta, zgodnie z informacją zawartą w piśmie z dnia 25.10.2023 r. nr referencyjny pisma AEZ/362/2776/2023/MZ (Sprostowanie z dnia 25.10.2023 r. nr pisma AEZ/362/2778/2023/MZ), została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający w dniu 07.11.2023 r. przekazał umowę do podpisu.
W związku z brakiem reakcji ze strony Wykonawcy, Zamawiający w dniu 10.11.2023 r. wysłał wezwanie do zawarcia umowy, informując że nieodesłanie umowy lub brak informacji o zamiarze jej zawarcia do dnia 13.11.2023 r. traktowane będzie jako uchylanie się od jej zawarcia. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przedłużył termin na zawarcie umowy do dnia 15.11.2023 r. wraz z informacją, że nieodesłanie podpisanej umowy w wyżej wskazanym terminie traktowane będzie jako ostateczne uchylenie się od zawarcia umowy. Wykonawca Witko Sp. z o. o., w wyznaczonym terminie, nie podpisał umowy i w konsekwencji uchylił się od jej zawarcia.
W związku z nieotrzymaniem podpisanej umowy ze strony Wykonawcy, na wezwanie przesłane przez Zamawiającego, Zamawiający w oparciu o art. 263 ustawy „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…), zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę (…)”, dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców.
W dniu 17.11.2023 r. Zamawiający, zgodnie z art. 252 ust. 2, wezwał Wykonawcę Merck Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szelągowskiej 30, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia zgody na wybór oferty po terminie związania ofertą, wyznaczając na odpowiedź termin do dnia 22.11.2023 r. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie, tym samym nie wyraził zgody na wybór jego oferty po terminie związania ofertą.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Zakup i dostawa laboratoryjnej platformy edukacyjnej z wyposażeniem w postaci zestawów do badań-postępowanie powtórzone
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.