Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422161/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00430913/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00441212/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM/URUCHOMIENIEM 1 SZTUKI TERENOWEJ STACJI ŁADOWANIA AUTOBUSÓW ELEKTRYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM/URUCHOMIENIEM 1 SZTUKI TERENOWEJ STACJI ŁADOWANIA AUTOBUSÓW ELEKTRYCZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d97c5e-02d7-40d2-9465-4068e3939104
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088502/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż terenowej ładowarki do ładowania autobusów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220110,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie terenowej stacjonarnej stacji ładowania autobusów elektrycznych, obejmującej w szczególności:
1. utworzenie 1 punktu ładowania terenowego obejmującego dostawę, montaż i uruchomienie na terenie pętli autobusowej przy ulicy J. Kiepury w Jeleniej Górze (miejsce montażu dokładnie zostanie wskazane przez Zamawiającego) 1 szt. fabrycznie nowej, jednostanowiskowej, stacjonarnej, stacji ładowania autobusów elektrycznych prądem stałym o maksymalnej mocy wyjściowej minimum 150 kW;
2. podłączenie dostarczonej stacji ładowania do systemu zarządzania telemetrycznego służącego m.in. do zdalnego monitorowania, zarzadzania, nadzorowania infrastruktury ładowania, zbierania danych, aktualizacji, diagnozowania i zdalnego sterowania pracą dostarczonej stacji ładowania użytkowanego przez Operatora tj. EOS Ekoenergetyka OCPP System (Producenta Ekoenergetyka Polska S.A.);
3. przeprowadzenie instruktażu dla pracowników Zamawiającego/Operatora w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania przedmiotu dostawy i jego obsługi;
4. udzielenie gwarancji na dostarczoną ładowarkę;
5. dostarczenie dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej obejmującej m.in.:
1) dokumentację fabryczną (dtr),
2) certyfikaty dla urządzeń, które są objęte certyfikowaniem,
3) atesty, deklaracje producentów lub inne dokumenty dopuszczające wyroby do stosowania,
4) protokoły odbiorów (w tym protokół odbioru końcowego),
5) protokoły z przeprowadzonych badań po montażowych,
6) instrukcje eksploatacyjne,
7) instrukcje obsługi,
8) zatwierdzone instrukcje eksploatacyjno-ruchowe,
9) protokoły wykonania badania technicznego (dla nowej stacji ładowania) przez Urząd Dozoru Technicznego z wynikiem pozytywnym.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamówienie dofinansowane jest z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Zakup autobusów elektrycznych i budowa infrastruktury ładowania w Jeleniej Górze” – Umowa dotacji nr 2913/2022/Wn01/OA-TP-FN/D, umowa pożyczki nr 2914/2022/Wn01/OA-TP-FN/P.
Zamówienie realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn.: „Zakup autobusów elektrycznych i budowa infrastruktury ładowania w Jeleniej Górze”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203675,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226756,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203675,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOENERGETYKA – POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731013938
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Kisielin – Rozwojowa nr 7A
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 66-002
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż i uruchomienie stacji ładowania autobusów elektrycznych, prace serwisowe, badanie UDT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203675,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
- Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu "Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa wyposażenia pomiarowego oraz instalacja i uruchomienie stanowisk Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Dostawa automatu montażowego pick & placer do Laboratorium Techniki Terahercowej (pom. 254) ISE, PW.
- Zakup rozwiązania do monitoringu dostępu do sieci NAC Network Access Control wraz z przełącznikami zarządzalnymi w ramach projektu(...)
- Dostawa reflektometrów światłowodowych wraz z wyposażeniem dodatkowym na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
więcej: Ładowarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.