eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JastkówWykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów i dzieci Szkoły Podstawowej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów i dzieci Szkoły Podstawowej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Jastków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jastkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-deea84a5-2038-4b7e-8497-df7fd0d6f4ab

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów i dzieci Szkoły Podstawowej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deea84a5-2038-4b7e-8497-df7fd0d6f4ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057569/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Wykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów i dzieci Szkoły Podstawowej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443796

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.16.2024.CT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 207098,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie.
Usługa będzie dotyczyć ok. 90 -110 uczniów w wieku 7 - 15 lat, oraz ok. 21-23 dzieci
w wieku 5-6 lat zapisanych do szkoły na rok szkolny 2024/2025.
1) posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych naczyniach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw;
2) jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 5 dni (1 tydzień) i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy;
3) pięciodniowy jadłospis dla uczniów klas I-VIII obejmuje drugie dania w tym:
a. danie mięsne z mięsa niemielonego /min.80g/ (np. filet z kurczaka lub indyka,
sztuka mięsa, kotlet schabowy itp.) z surówką /min.100g/ i ziemniakami ( kaszą, makaronem, kluskami, ryżem itp.) /min.100g/ 2 x w tygodniu,
b. danie mięsne z mięsa mielonego lub przetworzonego /min.80g/ (np. kotlet mielony, pulpety, gulasz itp.) z surówką /min.100g/ i ziemniakami (kaszą, makaronem kluskami, ryżem itp. /min.100g/ 1 x w tygodniu,
c. ryba /min.80g/ z surówką /min.100g/ i ziemniakami (kaszą, makaronem, kluskami, ryżem itp.) /min.100g/ 1 x w tygodniu,
d. danie mączne lub jarskie /min.200g/ 1 x w tygodniu (zalecany piątek)
4) pięciodniowy jadłospis dla dzieci 5-6 letnich obejmuje:
a. śniadanie
b. dwudaniowy obiad (drugie danie jak w pkt 3)
c. podwieczorek w formie możliwej do rozdania do domu (np. owoce, wyroby mleczne, pełnoziarniste batony lub ciastka itp.)
2.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie,
na bazie produktów najwyższej jakości, z uwzględnieniem sezonowych warzyw i owoców oraz bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku od 3 - 15 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów, konserw, preparatów zastępczych.
2. Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy:
- transport posiłków ze swojej siedziby do siedziby Zamawiającego i ponoszenie z tego tytułu wszelkich kosztów, a także zapewnienie odpowiedniego środka transportu
i przedłożenie Zamawiającemu stosownych dokumentów zaświadczających spełnianie przez ten środek transportu warunków sanitarnych do przewozu posiłków w ramach cateringu,
- dostarczanie posiłków w naczyniach termoizolacyjnych spełniających wymagane normy sanitarne,
- dostarczanie 2 x dziennie posiłków dla oddziałów przedszkolnych: odrębnie śniadanie - do godziny 8.00 i odrębnie obiad z podwieczorkiem – między godziną 11.40 a 12.00,
- dostarczanie drugiego dania dla uczniów między godziną 11.40 a 12.00 (razem
z obiadem i podwieczorkiem dla dzieci przedszkolnych),
- pobieranie i przechowywanie próbek dostarczanych do szkoły posiłków zgodnie
z normami sanitarno - epidemiologicznymi,
- przyjmowanie zgłoszeń co do ilości posiłków zamawianych na dany dzień,
- dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki,
- odbiór i utylizacja resztek żywieniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194166,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235047,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194166,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CATERING KOGUCIK PRZEMYSŁAW GOŁĘBIOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632208789

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194166,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-03 do 2025-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.