Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00451568/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – "Dostępność+" w Oddziale ZUS w Częstochowie i TJO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 43/45
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343684504
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_czestochowa@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – "Dostępność+" w Oddziale ZUS w Częstochowie i TJO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8cccb67-6d7c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00412929/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont w zakresie poprawy funkcjonalności budynku - Dostępność + - Oddział w Częstochowie i TJO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451568
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 090000.271.5.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177569,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Wykonanie robót budowlanych (zewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Oddziale ZUSw Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 19237,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: Wykonanie robót budowlanych (wewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Oddziale ZUS w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45;4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 35192,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: Wykonanie robót budowlanych (zewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Kłobucku ul. Targowa 3a;4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 13798,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV: Wykonanie robót budowlanych (wewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Kłobucku ul. Targowa 3a;4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 11195,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V: Wykonanie robót budowlanych (zewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Lublińcu ul. Oleska 26.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 13568,75 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VI: Wykonanie robót budowlanych (wewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Lublińcu ul. Oleska 26.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
4.5.5.) Wartość części: 19671,63 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VII: Wykonanie robót budowlanych (zewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Myszkowie ul. Sikorskiego 57.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 13029,47 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VIII: Wykonanie robót budowlanych (wewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Inspektoracie ZUS w Myszkowie ul. Sikorskiego 57.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
4.5.5.) Wartość części: 12656,38 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IX: Wykonanie robót budowlanych (zewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Biurze Terenowym ZUS w Koniecpolu, ul. Rynek 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 6853,32 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ X: Wykonanie robót budowlanych (wewnętrznych) obejmujących prace w zakresie poprawy funkcjonalności budynku – „Dostępność +” w Biurze Terenowym ZUS w Koniecpolu, ul. Rynek 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 32365,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI I przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI II przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI III przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00
w przedmiotowym postepowaniu w CZEŚCI IV została złożona jedna oferta przez Wykonawcę:
Mateusz Matyjaszczyk BUDIMAT
Usługi Instalacyjno-Remontowe
ul. Świętokrzyska 15A lok. 6;
42-221 Częstochowa, Polska
Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Pzp, udostępnił na stronie Internetowej prowadzonego postępowania informacje o kwocie, jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj.: 8.800,00 zł brutto w CZĘŚCI IV .
Cena najkorzystniejszej oferty - jedynej złożonej w przedmiotowym postępowaniu dla ww. części - wynosi 20 295,00 zł brutto i przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI V przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI VI przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI VII przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI VIII przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI IX przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 6 listopada 2023 r. do godz. 9:00 w CZĘŚCI X przedmiotowego zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, kompletnie zabudowanego ambulansu typu C na potrzeby SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie
- Przebudowa zaplecza sanitarnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 przy ul. Jerzego Kukuczki 30 w Częstochowie.
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie.
- Wykonanie pomiaru ruchu drogowego dla miasta Częstochowy wraz z przetworzeniem wyników
- Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Ułańskiej 5/7 w Częstochowie
- Budowa boiska do koszykówki w dzielnicy Parkitka na tyłach budynku przy ul. Łódzkiej 33 w Częstochowie - BO.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.