Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425815/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa świąteczno-noworocznej iluminacji Miasta Lublin w sezonie 2023/24.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5e3262a-464e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa świąteczno-noworocznej iluminacji Miasta Lublin w sezonie 2023/24.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5e3262a-464e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/53/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.54 Iluminacja świąteczno-noworoczna miasta Lublin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.65.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106851,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje odbiór z magazynu Zamawiającego, transport, montaż, utrzymanie we właściwym stanie technicznym, demontaż oraz złożenia w magazynie Zamawiającego Iluminacji.
2. Elementy Iluminacji oraz ich ilość przewidziana do obsługi:
- Dekoracja latarniowa 3D w formie rozety – 19 sztuk.
- Dekoracja drzewek 3D w formie rozety – 14 sztuk,
- Renesansowa para 2D – 1 sztuka,
- Poeta 2D – 1 sztuka,
- Napis I LOVE LUBLIN wraz z elementem wymiennym – składający się z 4 elementów,
- Bombka do siedzenia 3D– 1 sztuka,
- Choinka 13 m imitująca naturalny świerk – 1 sztuka,
- Figura 3D w postaci anioła – 5 sztuk,
- Prezent z przejściem - 1sztuka,
- Altana z przejściem – 1 sztuka,
- Anielskie skrzydła – 1 sztuka,
- Ramka fotograficzna – 1 sztuka,
- Dekoracja latarniowa 2D – 9 sztuk.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 etapy i obejmuje:
1) etap 1: odbiór z magazynu Zamawiającego znajdującego się w Lublinie, przy ul. Makowej 4b oraz montaż elementów Iluminacji,
2) etap 2: zapewnienie poprawnego działania oświetlenia i stanu technicznego elementów Iluminacji w trakcie ekspozycji, poprzez usunięcie wszelkich uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą eksploatacją oraz uszkodzeń wynikłych na skutek nie możliwych do przewidzenia zdarzeń losowych w tym w szczególności: pożaru, huraganu, zawiei i zamieci śnieżnych, aktów wandalizmu,
3) etap 3: demontaż oraz złożenie w magazynie Zamawiającego znajdującym się w Lublinie, przy ul. Makowej 4b elementów Iluminacji z uwzględnieniem zakresu prac w odniesieniu do elementu Iluminacji w postaci Napisu wolnostojącego 3D I LOVE LUBLIN wraz z elementem wymiennym.
4. Zamawiający oświadcza, że wszystkie elementy Iluminacji są w pełni sprawne, wolne od wad oraz nie cechują się zużyciem. Iluminacja przeszła pełną modernizację na podstawie umowy zawartej w 2023 r., w ramach której dokonano wymiany wszystkich komponentów składających się na poszczególne elementy Iluminacji.
5. Zamawiający oświadcza, że na podstawie umowy, o której mowa w pkt. 4. Iluminacja podlega gwarancji dotyczącej pełnej sprawności instalacji elektrycznej oraz elementów świetlnych w czasie ekspozycji w okresie świąteczno-noworocznym, w miesiącach grudzień 2023 – luty 2024 oraz grudzień 2024 – luty 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIDEKOR S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140864798
7.3.3) Ulica: Noakowskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.1. Termin wykonania zamówienia – do dnia 6.02.2024 r., w tym:
1.1.1. przedmiot zamówienia w zakresie etapu 1 zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w terminie 1.12.2023 r. - 5.12.2023 r.,
1.1.2. przedmiot zamówienia w zakresie etapu 2 zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w terminie 6.12.2023 r. - 4.02.2024 r.,
1.1.3. przedmiot zamówienia w zakresie etapu 3 zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w terminie 5.02.2024 r. – 6.02.2024 r.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przeglądy i konserwacje urządzeń wentylacji z automatyką oraz urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych - DZP.25.4.2025
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Organizacja wycieczki zagranicznej dla pracowników Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie wraz z osobami towarzyszącymi
- "Usługa sporządzenia operatów szac. dla nieruchomości zabudowanych przezn. do wywłaszczenia pod inwestycje drog. związane z budową dr. ekspresowej S17 Piaski - Herbenne, z podziałem na 2 części"
- Dostawa materiału siewnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
- Utrzymanie, konserwacja i bieżące naprawy instalacji oraz urządzeń, oświetlenia dróg, ulic, parków, placów, mostów, estakad, kł. oraz tuneli Gminy Miejskiej Kraków, prow. przez Trasę Łagiewnicką S.A
- Konserwacja oświetlenia drogowego w ciągu drogi krajowej nr 2 (obwodnicy m. Biała Podlaska) w km 630+545÷641+512, na wiadukcie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 811 i 812 oraz d. serwisowych w 2025r.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.