eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczDostawa tratw ratunkowych morskich SOLAS A PACK w poj. sztywnym



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tratw ratunkowych morskich SOLAS A PACK w poj. sztywnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tratw ratunkowych morskich SOLAS A PACK w poj. sztywnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9098ea8-6dbb-4aa2-9d7f-75a504d2519b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039420/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Dostawa tratw ratunkowych morskich SOLAS A PACK w poj. sztywnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Za pomocą platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszelkie instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy są dostępne pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformazakupowa.pl pod numer telefonu: 22 101 02 02 oraz adres e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXII "Ochrona Danych Osobowych (RODO)" SWZ niniejszego postępowania zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej "RODO" informuję, że:
1/ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 1 Regionalna Baza Logistyczna w Wałczu, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz,
2/ inspektor ochrony danych osobowych w 1 Regionalnej Bazie Logistycznej, tel. 261472206
II. Więcej informacji zawarto w Rozdziale XXII SWZ "Ochrona Danych Osobowych (RODO)"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 92/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest 20 - osobowa tratwa ratunkowa, zrzutowa, pneumatyczna, w cylindrycznych pojemnikach sztywnych w wariancie wyposażenia "SOLAS A PACK"
Ilość sztuk: 12 szt podstawa, 0 szt. opcja

4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony został w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest 10 - osobowa tratwa ratunkowa, zrzutowa, pneumatyczna, w cylindrycznych pojemnikach sztywnych, w wariancie wyposażenia "SOLAS A PACK".
Ilość sztuk: 20 szt. podstawa, 5 szt. opcja

4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji - polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu Zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli zawartej w ust. 1 Rozdziału III SWZ w kolumnie nazwanej „Ilość podstawa”, maksymalnie o ilości wskazane w kolumnie nazwanej „Ilość opcja”.
2. Strony ustalają, że prawo opcji oznacza, że ostatecznie zamówiona ilość Towaru będzie zależeć od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Zgodnie z prawem opcji Zamawiający może zamawiać Towary w dowolnej ilości w zależności od swojego bieżącego zapotrzebowania, a Wykonawca będzie zobowiązany zamówienie wykonać. Zamawiający
może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel.
3. Ilości Towaru ujęte w opcji w tabeli zawartej w ust. 1 Rozdziału III SWZ ,
w kolumnie nazwanej „Ilość opcja”, mogą być zrealizowane po realizacji ilości podstawowych ujętych w kolumnie nazwanej
„Ilość podstawa”, po otrzymaniu od Zamawiającego informacji o skorzystaniu z prawa opcji, Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji opcji równolegle z zamówieniem podstawowym.
4. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, wraz z podaniem ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje
Wykonawcę pisemnie lub e – mailem lub faksem w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. Decyzję w tej sprawie Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż do 10 dni od daty podpisania Umowy.
5. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Wykonawcy w przypadku nieskorzystania z prawa opcji, co do zakresu niezrealizowanych dostaw określonych w tabeli,
w ust. 1 Rozdziału III SWZ w kolumnie nazwanej „Ilość opcja”, nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu, w tym w szczególności roszczenia o zapłatę spodziewanych korzyści.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony został w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postepowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp (załącznik nr 2 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne lub inna forma prawna):
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu
w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ. Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielnie zamówienia, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. W toku postępowania, wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego, kierowana będzie do pełnomocnika, o którym mowa powyżej.
2. Każda z firm wspólnie składających ofertę, złoży oddzielnie dla każdej
z nich oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć również:
a) pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy
i przedmiotu zamówienia);
b) kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólnie przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – pełnomocnika).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m.in.:
1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie o tej samej lub lepszej jakości i parametrach przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia (przy zachowaniu dotychczasowych cen). Każdorazowo decyzję o skorzystaniu z takiej możliwości podejmuje Zamawiający, informując o tym Wykonawcę,
2) zmiany terminu wykonania Umowy, jeżeli jego niedochowanie wynika
z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem §11 ust. 5 Umowy,
3) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4) zmiany przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny - zgodnie ze zmienionymi przepisami,
5) zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy (zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej), wynikających z potrzeb Sił Zbrojnych RP.
6) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji Umowy, w wypadku kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji
z podwykonawcy lub pojawienie się podwykonawcy na późniejszym etapie realizacji Umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału
w ofercie lub jego zmiany,
7) zmiany zakresu podwykonawstwa,
8) umożliwienia dalszej realizacji Umowy przez konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej
z których składu ubył członek/wspólnik.
2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku
jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca dostarczy Towar w terminie:
- w zakresie zamówienia podstawowego – do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później do dnia
15.11.2024 r.
- w zakresie zamówienia opcjonalnego – do 20 dni kalendarzowych od daty poinformowania Wykonawcy przez
Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji, jednak nie później niż do dnia 15.11.2024 r. (dotyczy zadania nr 2).
2. W przypadku, gdyby termin realizacji zamówienia miał się zakończyć się po 15 listopada, to ostatecznym dniem, w którym
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie jest 15 listopada 2024 r.
3. W przypadku gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, to termin realizacji przypada na dzień roboczy, który jest nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy ani sobotą, poprzedzający dzień realizacji zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.