eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu i uprawnionych członków ich rodzin



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu i uprawnionych członków ich rodzin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-908

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 061 841 68 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan1@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu i uprawnionych członków ich rodzin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6721fdf4-fd61-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00463505/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu i uprawnionych członków ich rodzin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 290000.271.1.2024-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 441681,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług rekreacyjno-sportowych w obiektach sportowo-rekreacyjnych dla maksymalnej liczby 190 osób (pracowników I Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Poznaniu wraz z członkami ich rodzin). Wykonawca winien zapewnić dostęp do: 1) minimum 100 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Miasta Poznania, 2) minimum 120 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa wielkopolskiego (z wyłączeniem Miasta Poznania).
Przez obiekty sportowo-rekreacyjne należy rozumieć obiekty świadczące usługi rekreacyjno-sportowe, przede wszystkim: sale gimnastyczne, baseny pływackie, aquaparki, siłownie, lodowiska, ścianki wspinaczkowe, hale sportowe, obiekty oferujące zajęcia fitness, CrossFit oraz taniec, korty tenisowe i do squasha, kręgielnie, wrotkowiska, szkoły tańca, szkoły jogi, szkoły sztuk walki, parki linowe, podmioty świadczące usługi nordic walking.
W ramach świadczenia usług rekreacyjno-sportowych Wykonawca zapewni możliwość korzystania z zajęć o zróżnicowanym charakterze, obejmującym minimum: basen, zajęcia aerobic/fitness, pilates, aqua aerobic, siłownię, sztuki walki, taniec, jogę, indor cycling, spinning, ściankę wspinaczkową i lodowisko (w okresie zimowym).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92600000-7 - Usługi sportowe

92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VANITYSTYLE sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010098352

7.3.3) Ulica: ul. Skierniewicka 16/20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.