Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529272/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
170-P-24 Wyroby medyczne jednorazowego użycia - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 3308301
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.gliwice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.gliwice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529379
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00529272
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zmiany postanowień umowy nie mogą naruszać przepisów art. 454 i 455 ustawy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wskazanych poniżej zmian istotnych postanowień umownych:
a) zmiany w asortymencie poprzez zastąpienie jednego wyrobu medycznego innym w przypadku, gdy zaprzestano lub wstrzymano produkcję asortymentu objętego umową; w takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające wstrzymanie / zaprzestanie produkcji oraz wskazać inny wyrób medyczny (w zamian) o tych samych wskazaniach medycznych i parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w ofercie, w cenie nie wyższej niż wyrób wskazany w Zestawieniu;
b) zmiany w asortymencie poprzez zastąpienie jednego wyrobu medycznego innym w przypadku wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego np. nowej generacji, przy zachowaniu ceny jednostkowej nie wyższej niż określonej w Zestawieniu;
c) zmiany nazwy wyrobu lub numeru katalogowego przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich jego parametrów jak w ofercie oraz ceny określonej w Zestawieniu;
d) zmiana sposobu konfekcjonowania z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej umową, bez zmiany wartości umowy;
e) zmiany ilościowe poszczególnych pozycji asortymentu, bez zmiany cen jednostkowych, do wysokości 20 % wartości pierwotnej umowy/pakietu, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć w chwili przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia;
f) zmiana ceny jednostkowej danego wyrobu w przypadkach określonych w art. 436 pkt 4b) ustawy, zgodnie z zapisami umowy - § 4;
g) zmiana ceny jednostkowej danego wyrobu w przypadkach określonych w art. 439 ust. 2 ustawy, zgodnie z zapisami umowy - § 4;
h) wydłużenie czasu trwania umowy w przypadku nie zakończenia procedury wyłonienia następnego wykonawcy, nie dłużej jednak niż o 60 dni, pod warunkiem nie zwiększania cen jednostkowych wskazanych w Zestawieniu i wartości umowy/pakietu więcej niż do 20 % (łącznie w czasie trwania umowy);
i) zwiększenie wartości umowy, w związku z powyższymi ppkt-ami, nie więcej niż do 25 % (łącznie) pierwotnej wartości umowy/pakietu.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zakup wraz z dostawą kontenerów sanitarnych na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach
- Wykonanie remontu dachu wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Gliwicach
- 170-P-24 Wyroby medyczne jednorazowego użycia - powtórka
- wykonanie remontu budynku przy ul. Błogosławionego Czesława 56 w Gliwicach
- Dostawa substancji czynnej Laronidaza w ramach Programu Lekowego - Leczenie Choroby Hurler, Leki w Programie Lekowym - Leczenie Choroby Hurler
- DZ/0270/ZP-20/2024 Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego, preparatów do dezynfekcji i materiałów jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przysusze
- Drobne wyroby medyczne dla Apteki Szpitalnej II
- ZP/CZD/149/24 DOSTAWA STERYLNYCH I NIESTERYLNYCH WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 2 pakiety
- Dostawy: osprzętu do urządzeń medycznych, narzędzi do laparoskopii ginekologicznej, ostrza do shavera, drenów do pompy artroskopowej, elektrod do waporyzacji
- 170-P-24 Wyroby medyczne jednorazowego użycia - powtórka
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.