eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUzupełnienie stanowiska badawczego z dwufotonowym laserowym mikroskopem wyposażonym w hub optomechaniczny



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Uzupełnienie stanowiska badawczego z dwufotonowym laserowym mikroskopem wyposażonym w hub optomechaniczny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uzupełnienie stanowiska badawczego z dwufotonowym laserowym mikroskopem wyposażonym w hub optomechaniczny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71b14160-839d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028511/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Uzupełnienie stanowiska badawczego z dwufotonowym laserowym mikroskopem wyposażonym w hub optomechaniczny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych, nr POIR.04.02.00-00-C004/19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-63/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 501580,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Doposażenie hubu optomechanicznego kompatybilnego z zestawem do oceny behawioralnej z jednoczesnym obrazowaniem dwufotonowym

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) Lasera diodowego,
2) Rozbudowy oprogramowania sterownika hubu laserowego dostosowanego do projektowania i przeprowadzania eksperymentów behawioralnych z jednoczesnym obrazowaniem dwufotonowym in-vivo i stworzenie graficznego interfejsu użytkownika,
3) Dodatkowych elementów optycznych,
- dalej: przedmiot zamówienia.

Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia - opis minimalnych wymagań funkcjonalno-technicznych oczekiwanych od zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawarty jest w kolumnie B Tabeli Załącznika nr 2.1 do SWZ- Parametry.

W zakres dostawy przedmiotu zamówienia wchodzi: dostawa (transport, rozładowanie, wniesienie) przedmiotu zamówienia do miejsca realizacji zamówienia - Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego Polskiej Akademii Nauk - Stacja badawcza w Mikołajkach, Leśna 13, 11-730 Mikołajki, weryfikacja jego funkcjonalności oraz szkolenie użytkowników.

Wszystkie warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy opisanych w Załączniku nr 7 do SWZ - Projekt umowy.

Wymagania dotyczące terminu realizacji:
Zamawiający wymaga, aby termin realizacji przedmiotu zamówienia nastąpił nie później niż 10 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy).

Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający wymaga co najmniej 12 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie części przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami umowy. W przypadku przerw w eksploatacji przedmiotu zamówienia, spowodowanych czasem naprawy gwarancja ulega przedłużeniu o czas przestoju.
Oferty proponujące krótszy okres gwarancji od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres gwarancji. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji dla dostarczonego przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

Zamawiający zastrzega sobie możliwości unieważnienia zamówienia w przypadku nieprzyznania środków finansowych (art. 310 ustawy PZP).
Okres kwalifikowalności wydatków w projekcie NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych, nr POIR.04.02.00-00-C004/19 upływa w dniu 31.12.2023 r. (oznacza to, że płatność za zrealizowane zamówienie dokonywana w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po podpisaniu protokołu odbioru, musi nastąpić najpóźniej do dnia 31.12.2023 r.)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, jeśli ze względu na:
- długotrwałość postępowania przetargowego, umowa nie zostanie zawarta do dnia 12.12.2023 r., co dla Zamawiającego będzie oznaczać brak możliwości realizacji niniejszego zamówienia i jego rozliczenia w trakcie realizacji projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38636100-3 - Lasery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38519000-6 - Różne kompozycje do mikroskopów

4.5.5.) Wartość części: 312100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Poszerzenie stanowiska o elementy zwiększające stabilizację działania oprzyrządowania oraz rozbudowa systemu behawioralnego zapewniająca ciągłość eksperymentalną pomiędzy okresami mikroskopowego pomiaru aktywności neuronalnej

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) rozbudowy systemu pomiarów neurobehawioralnych o elementy zapewniające ciągłość eksperymentalną pomiędzy okresami mikroskopowego pomiaru aktywności komórek i nerwowych, dendrytów i synaps, oraz
2) systemu stabilizacji parametrów zasilających stanowiska badawczego z dwufotonowym laserowym mikroskopem wyposażonym w hub optomechaniczny,
- dalej: przedmiot zamówienia.

Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia - opis minimalnych wymagań funkcjonalno-technicznych oczekiwanych od zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawarty jest w kolumnie B Tabeli Załącznika nr 2.2 do SWZ- Parametry.

W zakres dostawy przedmiotu zamówienia wchodzi: dostawa (transport, rozładowanie, wniesienie) przedmiotu zamówienia do miejsca realizacji zamówienia - Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego Polskiej Akademii Nauk - Stacja badawcza w Mikołajkach, Leśna 13, 11-730 Mikołajki, weryfikacja jego funkcjonalności oraz szkolenie użytkowników.

Wszystkie warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy opisanych w Załączniku nr 7 do SWZ - Projekt umowy.

Wymagania dotyczące terminu realizacji:
Zamawiający wymaga, aby termin realizacji przedmiotu zamówienia nastąpił nie później niż 10 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy).

Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający wymaga co najmniej 12 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie części przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami umowy. W przypadku przerw w eksploatacji przedmiotu zamówienia, spowodowanych czasem naprawy gwarancja ulega przedłużeniu o czas przestoju.
Oferty proponujące krótszy okres gwarancji od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres gwarancji. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji dla dostarczonego przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

Zamawiający zastrzega sobie możliwości unieważnienia zamówienia w przypadku nieprzyznania środków finansowych (art. 310 ustawy PZP).
Okres kwalifikowalności wydatków w projekcie NEBI - Krajowy Ośrodek Badań Obrazowych w Naukach Biologicznych i Biomedycznych, nr POIR.04.02.00-00-C004/19 upływa w dniu 31.12.2023 r. (oznacza to, że płatność za zrealizowane zamówienie dokonywana w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po podpisaniu protokołu odbioru, musi nastąpić najpóźniej do dnia 31.12.2023 r.)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, jeśli ze względu na:
- długotrwałość postępowania przetargowego, umowa nie zostanie zawarta do dnia 12.12.2023 r., co dla Zamawiającego będzie oznaczać brak możliwości realizacji niniejszego zamówienia i jego rozliczenia w trakcie realizacji projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31422000-0 - Zestawy baterii

44110000-4 - Materiały konstrukcyjne

4.5.5.) Wartość części: 189480,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2 Photons Adam Jurczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050868975

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225780,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225780,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225780,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABTEK Tomasz Konicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050868975

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225780,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.