Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464456/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jaświły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7
1.5.2.) Miejscowość: Jaświły
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 8571680001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jaświły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97179a81-73e7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004630/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jaświły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rl.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.
2. Zamawiający nie przewiduje usługi demontażu odpadów zawierających azbest z pokryć dachowych budynków.
Wyroby zawierające azbest złożone są na terenie nieruchomości mieszkańców, którzy zgłosili się do programu usuwania azbestu z gminy Jaświły.
Deklarowana przez mieszkańców ilość azbestu do odbioru (szacunkowa ilość na podstawie złożonych wniosków) wynosi ok. 479,66 Mg, przy założeniu że jedna płyta falista cementowo – azbestowa waży ok. 15 kg.
Zakres świadczonej usługi obejmuje głównie:
- przygotowanie do załadunku wcześniej zdemontowanych płyt azbestowych składowanych na nieruchomościach mieszkańców gminy Jaświły (ułożenie na paletę i zabezpieczenie folią);
- ważenie zdemontowanych płyt azbestowo-cementowych bezpośrednio na posesji każdego z mieszkańców, przy użyciu własnych urządzeń Wykonawcy (posiadających legalizację). Koszty ważenia odpadów ponosi Wykonawca;
- transport zebranych i odpowiednio zabezpieczonych wyrobów azbestowych
- przekazanie odebranego azbestu na składowisko odpadów niebezpiecznych. Zarządzający składowiskiem musi posiadać decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest o kodzie 17 06 05
- sporządzanie protokołów odbioru azbestu od właścicieli nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisko, zgodnie z obowiązującymi przepisami
3. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia wykaz nieruchomości, jak również podana szacowana ilość azbestu do odbioru może ulec zmianie. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone w oparciu o faktycznie odebraną ilość odpadów wynikającą z protokołów odbioru odpadów z mieszkańcami, jednak nie większą niż 479,66 Mg
7. Z czynności ważenia odbieranych odpadów Wykonawca każdorazowo sporządza protokół odbioru w 3 egzemplarzach, z czego 1 egz. przekazuje właścicielowi nieruchomości, a 1 egz. Zamawiającemu. Protokół odbioru odpadu zawiera co najmniej:
a) adres nieruchomości, z której nastąpił odbiór odpadów, imię i nazwisko mieszkańca, datę odbioru oraz ilość i rodzaj odebranych odpadów wyrażoną w Mg
8. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia jakościowej i ilościowej ewidencji
odpadów zgodnie z przyjętą kwalifikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.
10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru azbestu z posesji mieszkańców gminy z wykazu (zał. Nr 8 do SWZ) bez względu na jego postać oraz sposób i miejsce składowania.
11. Przed przystąpieniem do wykonywania prac oraz w trakcie realizacji zadania Wykonawca:
a) niezwłocznie po podpisaniu umowy z Zamawiającym (najpóźniej na 7 dni przed przystąpieniem do prac) dokonuje zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na usuwaniu odpadów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu. Kopie zgłoszeń Wykonawca przekaże Zamawiającemu na wskazany adres e-mail.
b) każdorazowo uprzątnie teren posesji po wykonaniu usługi (jeśli zachodzi taka potrzeba) oraz oczyści miejsce odbioru z pyłu azbestowego w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska, z uwzględnieniem zabezpieczeń wynikających z przepisów prawa w tym zakresie
c) poniesie ewentualne koszty odszkodowania z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku wykonywania usługi lub prac z nią związanych wyrządzone osobom trzecim oraz za następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z wykonywaniem prac.
d) zobowiązany jest wykonać przedmiotową usługę w sposób rzetelny, bezpieczny dla ludzi i środowiska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi usuwania wyrobów zawierających azbest.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248137,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336721,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284400,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁGW Rembud Agnieszka Dziąg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292558898
7.3.3) Ulica: Sąsiedzka 60/1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284400,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-24INNE PRZETARGI JAŚWIŁY
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Opracowanie planu ogólnego gminy Jaświły
więcej: przetargi JAŚWIŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Warpno w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie sołectw w gminie Pińczów - Sektor II".
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Niwiska oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Czemierniki
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.