eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzywidzŚwiadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYWIDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7

1.5.2.) Miejscowość: Przywidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-047

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@kdzp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przywidz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbd05cf9-f27c-4b9c-bc15-71dfa5fdc1f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/989235

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/989235

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/989235
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/989235

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025 prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025 prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.08.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia (nazwa): Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych położonych na terenie Gminy Przywidz, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
- odśnieżanie dróg gminnych – według załącznika mapy dla danej części;
- przegarnianie ( w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zawiei śnieżnych, których skutkiem będzie brak przejezdności na drodze- Wykonawca winien użyć sprzętu ciężkiego ).
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 rejonów z których każda to część przedmiotu zamówieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
I. CZĘŚĆ NR 1
Miejscowości: Nowa Wieś Przywidzka, Roztoka, Czarna Huta, Częstocin, Stara Huta, Klonowo Górne, Michalin część I.- zgodnie z załącznikiem mapy – zgodnie z załącznikiem mapy – zaznaczonym zakresem prac
Ilość dróg do odśnieżenia: do 30,00 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% zamówienia podstawowego danej części ( na podstawie art. 441 ustawy Pzp ).

1)w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/części zamówienia,
b)w przypadku nie ujęcia dróg/ ulic w załączniku mapy, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/części zamówienia.
b)w przypadku nie ujęcia drogi/ ulicy w załączniku mapy, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy,
4) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) nastąpi przez powiadomienie telefoniczne, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) ) nastąpi przez powiadomienie e-mailowe ze strony zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1km przegarniania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia (nazwa): Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych położonych na terenie Gminy Przywidz, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
- odśnieżanie dróg gminnych – według załącznika mapy dla danej części;
- przegarnianie ( w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zawiei śnieżnych, których skutkiem będzie brak przejezdności na drodze- Wykonawca winien użyć sprzętu ciężkiego ).
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 rejonów z których każda to część przedmiotu zamówieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
CZĘŚĆ NR 2
Miejscowości: Klonowo Dolne, Michalin, Majdany – część II,- zgodnie z załącznikiem mapy – zaznaczonym zakresem prac
Ilość dróg do odśnieżenia: do 13,20 km,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% zamówienia podstawowego danej części ( na podstawie art. 441 ustawy Pzp ).

1)w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/części zamówienia,
b)w przypadku nie ujęcia dróg/ ulic w załączniku mapy, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/części zamówienia.
b)w przypadku nie ujęcia drogi/ ulicy w załączniku mapy, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy,
4) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) nastąpi przez powiadomienie telefoniczne, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) ) nastąpi przez powiadomienie e-mailowe ze strony zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1km przegarniania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia (nazwa): Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych położonych na terenie Gminy Przywidz, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
- odśnieżanie dróg gminnych – według załącznika mapy dla danej części;
- przegarnianie ( w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zawiei śnieżnych, których skutkiem będzie brak przejezdności na drodze- Wykonawca winien użyć sprzętu ciężkiego ).
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 rejonów z których każda to część przedmiotu zamówieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
CZĘŚĆ NR 3
Miejscowości: Pomlewo , Kozia Góra, Szklana Góra, zgodnie z załącznikiem mapy – zaznaczonym zakresem prac
Ilość dróg do odśnieżenia: do 27,50 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% zamówienia podstawowego danej części ( na podstawie art. 441 ustawy Pzp ).

1)w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/części zamówienia,
b)w przypadku nie ujęcia dróg/ ulic w załączniku mapy, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/części zamówienia.
b)w przypadku nie ujęcia drogi/ ulicy w załączniku mapy, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy,
4) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) nastąpi przez powiadomienie telefoniczne, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) ) nastąpi przez powiadomienie e-mailowe ze strony zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1km przegarniania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia (nazwa): Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych położonych na terenie Gminy Przywidz, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
- odśnieżanie dróg gminnych – według załącznika mapy dla danej części;
- przegarnianie ( w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zawiei śnieżnych, których skutkiem będzie brak przejezdności na drodze- Wykonawca winien użyć sprzętu ciężkiego ).
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 rejonów z których każda to część przedmiotu zamówieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
CZĘŚĆ NR 4
Miejscowości: Kierzkowo, Sucha Huta, Olszanka, Miłowo, zgodnie z załącznikiem mapy – zaznaczonym zakresem prac
Ilość dróg do odśnieżenia: do 17,50 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% zamówienia podstawowego danej części ( na podstawie art. 441 ustawy Pzp ).

1)w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/części zamówienia,
b)w przypadku nie ujęcia dróg/ ulic w załączniku mapy, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/części zamówienia.
b)w przypadku nie ujęcia drogi/ ulicy w załączniku mapy, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy,
4) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) nastąpi przez powiadomienie telefoniczne, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) ) nastąpi przez powiadomienie e-mailowe ze strony zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1km przegarniania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia (nazwa): Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych położonych na terenie Gminy Przywidz, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
- odśnieżanie dróg gminnych – według załącznika mapy dla danej części;
- przegarnianie ( w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zawiei śnieżnych, których skutkiem będzie brak przejezdności na drodze- Wykonawca winien użyć sprzętu ciężkiego ).
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 rejonów z których każda to część przedmiotu zamówieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
CZĘŚĆ NR 5
Miejscowości: Jodłowno, Marszewska Góra, Marszewo, Marszewska Kolonia, Huta Dolna, Ząbrsko Górne, zgodnie z załącznikiem mapy – zaznaczonym zakresem prac
Ilość dróg do odśnieżenia: do 17,70 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% zamówienia podstawowego danej części ( na podstawie art. 441 ustawy Pzp ).

1)w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/części zamówienia,
b)w przypadku nie ujęcia dróg/ ulic w załączniku mapy, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/części zamówienia.
b)w przypadku nie ujęcia drogi/ ulicy w załączniku mapy, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy,
4) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) nastąpi przez powiadomienie telefoniczne, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) ) nastąpi przez powiadomienie e-mailowe ze strony zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1km przegarniania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia (nazwa): Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych położonych na terenie Gminy Przywidz, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
- odśnieżanie dróg gminnych – według załącznika mapy dla danej części;
- przegarnianie ( w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zawiei śnieżnych, których skutkiem będzie brak przejezdności na drodze- Wykonawca winien użyć sprzętu ciężkiego ).
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 rejonów z których każda to część przedmiotu zamówieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
CZĘŚĆ NR 6
Miejscowości: Trzepowo, zgodnie z załącznikiem mapy – zaznaczonym zakresem prac
Ilość dróg do odśnieżenia: do 12,70 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% zamówienia podstawowego danej części ( na podstawie art. 441 ustawy Pzp ).

1)w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/części zamówienia,
b)w przypadku nie ujęcia dróg/ ulic w załączniku mapy, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/części zamówienia.
b)w przypadku nie ujęcia drogi/ ulicy w załączniku mapy, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy,
4) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) nastąpi przez powiadomienie telefoniczne, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) ) nastąpi przez powiadomienie e-mailowe ze strony zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1km przegarniania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia (nazwa): Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Przywidz w sezonie zimowym 2024/2025.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych położonych na terenie Gminy Przywidz, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
- odśnieżanie dróg gminnych – według załącznika mapy dla danej części;
- przegarnianie ( w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zawiei śnieżnych, których skutkiem będzie brak przejezdności na drodze- Wykonawca winien użyć sprzętu ciężkiego ).
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 rejonów z których każda to część przedmiotu zamówieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
CZĘŚĆ NR 7
Miejscowości: Piekło Dolne, Piekło Górne, Gromadzin, Borowina, Przywidz - zgodnie z załącznikiem mapy – zaznaczonym zakresem prac
Przywidz ulice: Brzozowa, Bukowa, Chabrowa, Cicha, Cisowa, Dolinowa, Jaworowa, Jesionowa, Jeziorna, Kasztanowa, Katarynki, Kwiatowa, Leśna, Leśna Góra, W.Łokietka, Młyńska, Magiczna do zabudowy, Na Wzgórzu, Narcyzowa, Różana, Rzeczna, Skarpowa, Słoneczna, Spacerowa, Tartaczna, Topolowa, Uhlenberga do Leśnej Góry.
Ilość dróg do odśnieżenia: do 27,61 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia będzie mógł skorzystać z prawa opcji do 30% zamówienia podstawowego danej części ( na podstawie art. 441 ustawy Pzp ).

1)w zakresie zwiększenia ilości km do odśnieżenia:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję odśnieżenia dróg w innym rejonie/części zamówienia,
b)w przypadku nie ujęcia dróg/ ulic w załączniku mapy, a koniecznej do odśnieżenia- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję ich odśnieżenia.
2) w zakresie zwiększenia ilości godzin do przegarniania:
a)w przypadku długo utrzymujących się obfitych opadów śniegu, niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne itp.) – Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu na drogach w innym rejonie/części zamówienia.
b)w przypadku nie ujęcia drogi/ ulicy w załączniku mapy, a koniecznej do przegarniania śniegu w celu zapewnienia ich przejezdności- Zamawiający będzie mógł wydać dyspozycję przegarniania śniegu dla tych dróg.
3)sposób płatności dokonywany będzie w oparciu o par 4 i 5 umowy,
4) skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. a) nastąpi przez powiadomienie telefoniczne, skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji dla pkt 1) i 2) lit. b) ) nastąpi przez powiadomienie e-mailowe ze strony zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1km przegarniania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej i zawodowej – dotyczy obu części zamówienia
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na obie części, warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykaże się spełnieniem poniższych warunków.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi wskazanymi poniżej:
a) pług śnieżny z lemieszem gumowym ( zaleca się posiadanie pługu hydraulicznego), lub koparko-ładowarkę w ilości niezbędnej - przynajmniej 1 dla każdej części zamówienia na którą wykonawca złożył ofertę

b) koparko – ładowarkę lub inny ciężki sprzęt (ciągnik z pługiem, pługiem wirnikowy) do przegarniania - przynajmniej 1 dla każdej części zamówienia na którą wykonawca złożył ofertę, za pomocą, którego przywróci się przejezdność drogi, czy też zapewnienia odśnieżania w trudnych miejscach dla pługu .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – według wzoru nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – według wzoru załącznika nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Stosownie do treści art. 455 ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych niżej:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną robotę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
2) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionej niżej w pkt a-c) termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności:
a) wystąpienie długotrwałych trudnych warunków atmosferycznych tj. klęsk żywiołowych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy,
b) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
c) innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym, i których nie można było przewidzieć nawet przy zachowaniu należytej staranności,
d) zmiany wskazanych w umowie osób uprawnionych do działania po stronie Zamawiającego.
3) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części usług
Podwykonawcom, wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie,
zrezygnować z podwykonawstwa, zmienić Podwykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać na platformie zakupowej zamawiajacego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.