Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571156/01 - Wynik z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Całodobowe usługi portierskie, stróżowania i dozoru obiektu „Poltegor-Instytut” Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25 w okresie od 01.11.2024 r. do 31.12.2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: „Poltegor – Instytut” Instytut Górnictwa Odkrywkowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006333984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-616
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poltegor@igo.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igo.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Całodobowe usługi portierskie, stróżowania i dozoru obiektu „Poltegor-Instytut” Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25 w okresie od 01.11.2024 r. do 31.12.2025 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56cf45f2-c1db-4a3e-9cbc-55e9623b349d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00576956/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługa ochrony
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56cf45f2-c1db-4a3e-9cbc-55e9623b349d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Magdalena Rogosz,
e-mail: magdalena.rogosz@igo.wroc.pl
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzania oraz sposób
przekazywania ofert, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych
informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wymagania
techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej
służących do odbioru dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Oferty, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 – t.j. z późn. zm.), w szczególności w formacie
doc, docx, odt lub pdf. W przypadku użycia innych formatów danych, pliki muszą być możliwe do otwarcia za pomocą
oprogramowania bezpłatnego (także do celów komercyjnych).
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 1, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych zgodnie z ust. 2 lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ust. 4.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy
e-Zamówienia.gov, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DTG/2024/1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 345200,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: „Całodobowe usługi portierskie, stróżowania i dozoru obiektu „Poltegor-Instytut” Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25 w okresie od 01.11.2024 r. do 31.12.2025 r.” w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79992000-4 - Usługi recepcyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
98341130-5 - Usługi stróżowania
98341140-8 - Usługi dozorowania
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada koncesję, o której mowa w art. 15 ustawy z dnia 22
sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838, z 2021 r. poz. 469).
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia samodzielnie posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia
są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także spółki cywilne)
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego
ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek
określone powyżej musi samodzielnie spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.
3. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli:
1) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
wykonał lub wykonuje, w sposób ciągły przez okres co najmniej 36 miesięcy, co najmniej 2
(dwie) usługi portierskie w systemie 24/7 obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej co
najmniej 2 000 m2, wymagające całodobowej obecności pracownika ochrony przez wszystkiedni miesiąca, oraz przynajmniej jedna z wymienionych usług wymagała posiadania wsparcia
grupy interwencyjnej.
2) skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej:
a) Osoba nr 1 – Kierownik zmiany – posiadająca doświadczenie zawodowe(*1) co najmniej 3
lata jako zarządzająca personelem ochrony mienia, która co najmniej dwa razy sporządziła
grafik dyżurów, oraz
b) Osoby nr 2, 3, 4 i 5 – Portier– posiadające doświadczenie zawodowe(*1) co najmniej 3 lata
przy wykonywaniu czynności portiera przy całodobowej obsłudze, oraz
3) w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wielkości średniego rocznego zatrudnienia
u wykonawcy wynosiła co najmniej 10 osób
(*1) Warunek doświadczenia zawodowego zawiera także doświadczenie praktyczne tj. wymóg
nabycia, w trakcie tego doświadczenia zawodowego, określonych umiejętności praktycznych do
wykonywania pracy przez wykonywanie zadań o określonym stopniu złożoności. Oznacza to, że
przez doświadczenie zawodowe w niniejszym postępowaniu należy rozumieć doświadczenie
zawodowe uzyskane w trakcie:
– zatrudnienia,
– wykonywania innej pracy zarobkowej,
lub prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 6 miesięcy, czyli
doświadczenie zawodowe uzyskane m. in. poprzez lata pracy zarobkowej w trakcie zatrudnienia,
wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia działalności gospodarczej prowadzonej
co najmniej 6 miesięcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek
określony powyżej musi samodzielnie spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium, w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Pozostałe informacje dotyczące Wadium zamieszczono w SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z ustawą Pzp oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówieniapublicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-09
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.