eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrezdenkoRemont pokrycia dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 1 Drezdenku



Og³oszenie z dnia 2024-10-03

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 1 Drezdenku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Drezdenko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.drezdenko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 1 Drezdenku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-00015569-9157-43ca-a40d-08cd5ee44ef5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00529595

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033008/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Remont pokrycia dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 1 Drezdenku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@drezdenko.pl
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
8. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
Wiêcej informacji w rozdzia³ach XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informujê, i¿:
1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Drezdenka z siedzib± w Drezdenku (66-530) przy ulicy Warszawskiej 1. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres email: um@drezdenko.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez email iod@drezdenko.pl. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd±, na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a nastêpnie realizacji postanowieñ umownych zwi±zanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powy¿ej, dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, je¿eli wymagane by³oby to w celu realizacji postanowieñ umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu prawo do:
a) usuniêcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowieñ umownych. Niepodanie danych bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci rozpatrzenia oferty z³o¿onej w postêpowaniu oraz zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RP.271.1.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pokrycia dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Drezdenku.
2. Zakres zamówienia obejmuje pe³en zakres prac objêty dokumentacj± projektow±, w tym m. in.:
1) prze³o¿enie istniej±cego pokrycia dachowego,
2) opierzenia – obróbka blacharska kominów,
3) obróbki blacharskie lukarn (wie¿yczek),
4) dodatkowe prace naprawcze,
5) wywóz i utylizacja materia³ów porozbiórkowych.
3. Szczegó³owy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia okre¶la SWZ wraz za³±cznikami - dokumentacj± techniczn±: projekt wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, tabela elementów rozliczeniowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112400-2 - Dach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni oferty na podstawie ni¿ej wymienionych kryteriów oceny ofert.
Kryteriami oceny ofert s±:
a) cena (warto¶æ brutto oferty) (waga 60%)
liczona wg wzoru cena najni¿szej oferty / cena rozpatrywanej oferty x 60
b) okres gwarancji i rêkojmi za wady (waga 40%) nie krótszy ni¿ 3 lata, nie d³u¿y ni¿ 5 lat
liczony wed³ug wzoru:
a. 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady 0 pkt,
b. 4 lata gwarancji i rêkojmi za wady 20 pkt,
c. 5 lat gwarancji i rêkojmi za wady 40 pkt.
2. Zamawiaj±cy wymaga na przedmiot zamówienia minimum 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady. W przypadku niewype³nienia formularza ofertowego w tym zakresie zamawiaj±cy przyjmie, ¿e wykonawca oferuje 3 lata gwarancji i rêkojmi za wady i oferta tym samym otrzyma 0 (zero) pkt. za to kryterium. Nale¿y zaoferowaæ okres gwarancji i rêkojmi za wady w pe³nych latach. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rêkojmi za wady w niepe³nych latach do obliczenia punktacji okres zostanie zaokr±glony w dó³ do pe³nych lat. Maksymalny punktowany okres gwarancji i rêkojmi za wady wynosi 5 lat. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rêkojmi za wady d³u¿szego ni¿ 5 lat oferta otrzyma 40 pkt.
3. Suma punktów w kryterium cena i okres gwarancji i rêkojmi za wady bêdzie stanowiæ ca³kowit± liczbê punktów jak± otrzyma dana oferta.
4. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

25. Pliki sk³adane wraz z ofert±:
a) kosztorys ofertowy – tabela elementów rozliczeniowych,
b) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ,
c) pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, je¿eli upowa¿nienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga siê sk³adania,
d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê,
e) dowód wniesienia wadium (nale¿y z³±czyæ je¶li wadium wniesiono w formie gwarancji lub porêczenia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto 61 8362 0005 0000 0114 2000 0040  z dopiskiem „Wadium – RP.271.1.14.2024”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Drezdenko.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
1) wyst±pienia wydarzeñ lub okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót lub w znaczny sposób je spowalniaj±cy tj.: niesprzyjaj±ce warunki atmosferze (np.: d³ugo-trwa³e opady deszczu), klêski ¿ywio³owe (np.: powód¼, huragan), wyst±pienie lub trwanie epidemii;
2) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projekto-wej;
3) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, robót dodatkowych które wstrzy-muj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy;
4) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy maj±cych istotny wp³yw na wykonanie umowy w terminie, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci termin umowy mo¿e ulec odpowiednie-mu przesuniêciu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiaj±cym.
2. Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawnych w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron;
3. Rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, z tym, ¿e Zama-wiaj±cy nie zamierza rezygnowaæ z istotnych elementów zamówienia, ograniczenie za-kresu mo¿e dotyczyæ rezygnacji czy zaniechania pewnych robót, które na etapie realiza-cji inwestycji oka¿± siê jako niekonieczne. W takim przypadku wynagrodzenie przys³ugu-j±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±z-ku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami, minimalna warto¶æ ¶wiadcze-nia stron wyniesie 80% warto¶ci umowy;
4. Zastosowania zamiennych rozwi±zañ, materia³ów i urz±dzeñ, zaniechania wykonania przez Wykonawcê okre¶lonych robót budowlanych w zwi±zku z zastosowaniem rozwi±-zañ zamiennych;
5. Zmiany technologii wykonywania robót w szczególno¶ci: - konieczno¶ci zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technologicznych ni¿ wskazane w doku-mentacji projektowej w szczególno¶ci w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; - konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumen-tacji technicznej, wprowadzenia dodatkowych elementów;
6. Zmiany wynagrodzenia wykonawcy z uwagi na rozliczenie obmiarowe, w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie odpowiednio zwiêkszone lub obni¿one zale¿nie od ilo¶ci wykonanych robót. Wynagrodzenie bêdzie obliczone na podstawie cen jednostko-wych wskazanych w kosztorysie ofertowym i ilo¶ci wykonanych robót wed³ug pozycji kosztorysu ofertowego.
7. Zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku w przypadku wyst±pienia robót dodat-kowych lub zamiennych, zmniejszenia lub zwiêkszenia zakresu przedmiotowego niniej-szej umowy.
8. Strona zainteresowana zmian± umowy sk³ada drugiej stronie wniosek wraz z uzasadnieniem zmiany. Po zaakceptowaniu wniosku przez drug± stronê, strony zawieraj± aneks do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-18 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-15

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

4. Zamawiaj±cy korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 Ustawy i zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie 5 Wykonawców. Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji wykonawców, którzy z³o¿± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu i uzyskaj± na podstawie kryteriów oceny ofert, okre¶lonych w pkt XX SWZ (cena i okres gwarancji i rêkojmi za wady) ³±czn± punktacjê klasyfikuj±c± ich na pozycjach od 1 do 5.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.