eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszogródRemont drogi gminnej - ul. Okólnej w miejscowości Wyszogród



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej – ul. Okólnej w miejscowości Wyszogród

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Wyszogród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rębowska 37

1.5.2.) Miejscowość: Wyszogród

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-450

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242672600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@wyszogrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wyszogrod

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej – ul. Okólnej w miejscowości Wyszogród

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34ba2abf-e68a-492e-970b-3f49dae74902

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029188/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont drogi gminnej- ul. Okólnej w miejscowości Wyszogród

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452025

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKR.271.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących następujący zakres :
- wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grub. warstwy 4 cm na powierzchni 2964 m2,
- rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wywozem gruzu na wysypisko na długości 353 mb,
- rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 ułożonych na podsypce pisakowej – 300 m2,
- ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10 (B-10) – długość 353 mb,
- wykonanie zagęszczenia mechanicznego warstwy z piasku grubość 10 cm na pow. – 300 m2,
- wykonanie podbudowy beton C8/10 ( B-10 ), pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm na pow. – 300 m2,
- wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem na pow. – 300 m2,
- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych ulepszonych bitumem na pow. – 2964 m2,
- skropienie mechaniczne, dwukrotne, warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją asfaltową na powierzchni 5928 m2,
- wykonanie warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W , grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm– na powierzchni 2964m2,
- wykonanie warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 5 S , grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm– na powierzchni 2964m2,
- ustawienie słupów z rur stalowych pod oznakowanie pionowe – szt.4,
- przymocowanie tarczy znaków drogowych zgodnie z organizacją ruchu – szt.5,
- wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z stalą organizacją ruchu masami termoplastycznymi, grub. Warstwy 3-4 mm na pow. około 70 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497505,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 838860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497505,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrastruktura BUD-59 Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213765278

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 35/42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497505,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-03 do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.