Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535052/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00552339/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00571094/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00591371/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont konserwatorski i modernizacja dachu budynku Bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych przy ul. Traugutta 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 58 58 124
1.5.8.) Numer faksu: +48 52 58 58 273
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont konserwatorski i modernizacja dachu budynku Bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych przy ul. Traugutta 5
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3786b0fe-71a9-430c-8ad0-a973e2e25e17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033410/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.44 Remont konserwatorski i modernizacja dachu budynku Bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych przy ul. Traugutta 5
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9921273.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem : https://platformazakupowa.pl/transakcja/992127
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu "cookies”,
3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania, zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XII i XIII.
3. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał w zakładce “Wiadomości – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki „Wiadomości – wiadomości prywatne”.
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
6. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
7. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania strony internetowej prowadzonego postępowania, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres wzp@um.bydgoszcz.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem przycisku Wyślij wiadomość jako załączniki.
9. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
10. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników SWZ w j. polskim ,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
11. Rekomendowane formaty: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg).
12. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie
13. Występuje limit objętości plików, spakowanych folderów (dla całej oferty) - 10 plików lub spakowanych folderów o wielkości 150 MB. Rekomendowane jest wykorzystanie zip, 7Z.
14. Przy użyciu podpisu zaufanego zaleca się by plik wynikowy był mniejszy niż 10 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (swz). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX swz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny (ograniczenia stosowania) przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (swz). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.62.2024.B
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji i wymianie pokrycia dachowego wraz z elementami uzupełniającymi w budynku Bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych przy ul. Traugutta 5 w Bydgoszczy w ramach inwestycji Miasta pn. „Remont konserwatorski i modernizacja dachu budynku Bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych przy ul. Traugutta 5”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu konserwatorskiego i modernizacji dachu budynku Bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bydgoszczy. Zakres robót obejmuje: całościową wymianę pokrycia połaci dachów z dachówki na dachówkę tego samego typu wraz z wymianą opierzenia, niezbędne naprawy oraz wymiany elementów konstrukcyjnych więźby dachowej drewnianej wraz z jej pełną impregnacją oraz zabezpieczeniem wynikających z przepisów p.poż.; remont ścian wystawek wraz z wymianą okien; wymianę gąsiorów kalenicowych oraz koszy dachowych; wymianę deskowania w pasach okapowych; wymianę obróbek blacharskich; renowację elementów ścianek lukarn dachowych; wymianę i renowację zabytkowych loggii; wykonanie docieplenia dachu w ramach istniejącej konstrukcji dachowej oraz docieplenia stropu nad pomieszczeniami użytkowymi zlokalizowanymi na poddaszu. W ramach tych robót zostaną również wykonane wszelkie niezbędne roboty budowlane towarzyszące w tym m.in.: remont kominów dachowych wraz z czapkami z dachówek, wymiana rynien oraz rur spustowych do podejścia odcinków kanalizacji deszczowej, nowa instalacja odgromowa dachu wraz ze zwodami pionowymi, odpowietrzenia układów sanitarnych.
2. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z nw. dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych a także obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
4. Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr Edycja2RPOZ/2023/1167/PolskiLad.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych. Ewentualne zamówienia podobne będą obejmowały zwiększony zakres robót określonych w dokumentacji projektowej oraz nieokreślonych w dokumentacji projektowej, ale zgodnych z przedmiotem zamówienia, w tym roboty budowlane związane z przebudową, remontem oraz zabezpieczeniem elementów konstrukcyjnych więźby dachowej oraz ścian zewnętrznych.
2. Zawarcie umowy w zakresie określonym w pkt. 1, poprzedzone zostanie stosownym zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria,
1) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+R.
„cena” - C
„okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady”- R
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV, XVA i XX swz.
2) spełniają określony przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu,
2. Zamawiający, w oparciu o art.112 uPzp, wymaga wykazania spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca wykaże, że:
1) posiada doświadczenie w postaci wykonania co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na wymianie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej wraz z obróbkami blacharskimi w budynku o powierzchni dachu min. 800m2, wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków. Zamówienie to powinno być wykonane i zakończone zgodnie z rozumieniem ustawy Prawo Budowlane Rozdział 5c „Zakończenie budowy”.
Zamówienie winno zostać ukończone w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (bez ograniczeń) w specjalności:
a) konstrukcyjno – budowlanej, posiadającą uprawnienia do prowadzenia robót na obiektach zabytkowych,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Osoby wymienione w pkt 2 muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a uPb.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne dokumenty. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia;
2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej):1) w tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający go żąda,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, a warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane,
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenia z art. 125 ust 1 uPzp,
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4 uPzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy – z tego względu, że Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy.2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić gdy wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 uPzp, w tym w przypadku zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia – jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w SWZ.
3. Dopuszcza się zmianę terminów określonych w § 2 umowy, z uwagi na wystąpienie:
1) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przez działanie siły wyższej Zamawiający rozumie wszelkie nadzwyczajne i nagłe zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niezależne od obydwu Stron niniejszej umowy, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, zalania, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, epidemie, stany nadzwyczajne (strajki z wyjątkiem strajku u Wykonawcy), działania wojenne, o ile skutki wystąpienia siły wyższej nie miały miejsca w chwili zawarcia niniejszej umowy,
2) kolizji z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym,
3) znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót,
4) robót zleconych na podstawie art. 455 uPzp oraz § 3 ust. 4 niniejszej umowy,
5) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
6) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i niezawinionych przez Wykonawcę,
7) okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu,
8) niesprzyjających wykonywaniu robót warunków atmosferycznych (w tym m. in.: temperatura, siła wiatru, opady: deszczu, śniegu, gradu), w czasie których nie można zapewnić wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych warunków prawidłowego wykonania robót.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/992127
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I.1. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji (negocjacje fakultatywne).
2. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji:
1) Zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców, których oferty nie podlegały odrzuceniu,
2) Zamawiający zaprosi wykonawców, do złożenia ofert dodatkowych i dopiero wówczas dokona oceny i wyboru oferty,
3) negocjacje będą miały charakter poufny,
4) negocjacje nie będą mogły prowadzić do zmiany treści swz,
5) negocjacje będą dotyczyły wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert,
6) Zamawiający nie przewiduje ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert.
3. Zamawiający zastrzega, iż może nie przeprowadzać negocjacji bez podawania przyczyny.
4. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
II.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
13 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym:
1) Etap 1 (roboty związane z połaciami dachowymi od strony wschodniej i południowej) - w terminie 7 miesięcy od daty zawarcia Umowy,
2) Etap 2 (pozostały zakres przedmiotu umowy) w terminie 13 miesięcy od daty zawarcia Umowy.
III.
PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA ART. 7 UST.1 USTAWY Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO (T.J. DZ. U. Z 2024 R. POZ. 507).
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wymienionych w pkt 1.
IV.
Dla chętnych Wykonawców Zamawiający umożliwia udział w spotkaniu w celu obejrzenia miejsca planowanej inwestycji: w dniu 10.10.2024 r. o godz. 13:30. Miejsce spotkania: przy wejściu głównym do budynku Bydgoskiego Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych przy ul. Traugutta 5 w Bydgoszczy. Udział w spotkaniu nie jest obowiązkowy.
V.
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Zamawiający wdrożył procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, która opisana została w Zarządzeniu nr 533/2024 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 18 września 2024r. z załącznikami, dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024/1094871/Zarzadzenie-533_2024
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.