eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad SanemBudowa drogi gminnej ul. Szpitalna w Rudniku nad Sanem



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ul. Szpitalna w Rudniku nad Sanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO RUDNIK NAD SANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 40

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik nad Sanem

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-420

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158761002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-236a7597-4cc2-483e-8380-d6153b7e29c3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej ul. Szpitalna w Rudniku nad Sanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-236a7597-4cc2-483e-8380-d6153b7e29c3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035148/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa drogi gminnej ul. Szpitalna w Rudniku nad Sanem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 399183,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym,
b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
c) zabezpieczenie linii kablowych rurami osłonowymi dwudzielnymi,
d) karczowanie pni drzew – kolizja z planowaną jezdnią i ze zjazdami wraz z wywiezieniem karpiny,
2) Roboty ziemne:
a) mechaniczne wykonanie wykopów wraz z uformowaniem i wyrównaniem skarp na odkładzie – wykonanie rowów trapezowych z plantowaniem i obrobieniem na czysto dna i skarp,
3) Odwodnienie korpusu drogowego:
a) wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych jednootworowych na ławie z kruszywa łamanego,
b) regulacja pionowa studni, nadbudowa betonem studni i wpustów położonych w jezdni,
c) ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych – korytka ściekowe na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą, wykonanie ławy betonowej,
d) wykonanie wpustów ulicznych po wcześniejszym wykonaniu wykopów oraz zasypaniu wnęk i zagęszczeniem, połączenie studni z kanałami deszczowymi z tworzywa,
e) montaż kanałów z rur strukturalnych wraz z wykonaniem wykopu
4) Podbudowa jezdni:
a) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna.
5) Nawierzchnie i elementy ulic:
a) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem podłoża emulsją asfaltową,
b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem podłoża emulsją asfaltową,
c) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego.
6) Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
7) Roboty wykończeniowe.
8) Inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zmówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399183,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472000,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399183,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LACH-POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020146017

7.3.3) Ulica: Golce 63A

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 37-405

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399183,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.