eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRoboty budowlane związane z naprawą muru granicznego w Bibliotece Książąt Czartoryskich



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z naprawą muru granicznego w Bibliotece Książąt Czartoryskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433-56-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@mnk.pl; zam_publ@mnk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mnk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z naprawą muru granicznego w Bibliotece Książąt Czartoryskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a0ed08e-1d4d-4690-94b8-260497182068

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245183/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane związane z naprawą muru granicznego w Bibliotece Czartoryskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411556

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP.ZP.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 29470304,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 491829,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Roboty przygotowawcze i roboty fundamentowe:
1) Podparcie drewnianych ganków od strony posesji ul. Św. Jana 9 – w trzech poziomach, z usztywnieniem,
2) Wykonanie mikropali od strony posesji ul. Św. Marka 17 i ul. Św. Jana 9
3) Wykonanie oczepów żelbetowych na mikropalach od strony ul. Św. Jana 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262211-3 - Wbijanie pali

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262340-6 - Wstrzykiwanie zaprawy

4.5.5.) Wartość części: 167878,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Roboty naprawcze muru granicznego:
1) Rozbiórka dachówkowego zadaszeń muru,
2) Skucie wszystkich tynków z obu stron muru,
3) Naprawa muru poprzez zszycie w technologii wklejania prętów z nierdzewnej stali austenitycznej o helikoidalnym kształcie,
4) Przemurowanie rys cegłą pełną, ręcznie formowaną,
5) Wykonanie tynków renowacyjnych WTA,
6) Wykonanie nowych zadaszeń z dachówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 159561,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Rektyfikacja i naprawa ganków drewnianych:
1) Rektyfikacja istniejących ganków drewnianych poprzez wypoziomowanie konstrukcji podnośnikami hydraulicznymi,
2) Podparcie ganków słupami drewnianymi na oczepie mikropali,
3) Uzupełnienie tynków muru po rektyfikacji drewnianych ganków,
4) Usunięcie (rozbiórka) stalowych wsporników podpierających balkony drewniane,
5) Odtworzenie zniszczonych przez korozję biologiczną elementów drewnianych balkonów,
6) Oczyszczenie elementów drewnianych przeznaczonych do pozostawienia oraz konserwacja drewna,
7) zabezpieczenie wszystkich elementów drewnianych przed korozją biologiczną i ogniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

4.5.5.) Wartość części: 164389,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie obydwu części zamówienia, odpowiednio:
 w dniu 12 września 2024 r. Część nr I Roboty przygotowawcze i roboty fundamentowe.
 W dniu 18 września 2024 r. Część II. Roboty naprawcze muru granicznego.

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie ww. części KROZ HENRYK PACHLA KOMPLEKSOWA REWALORYZACJA OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH, ul. Lecha 16, 30-565 Kraków poinformował Zamawiającego, że odstępuje od zawarcia umowy. Na dzień 26 września 2024 r. Zamawiający wyznaczył termin zawarcia umowy oraz wniesienie wszystkich niezbędnych dokumentów w tym zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca nie stawił się w wyznaczonym terminie w siedzibie Zamawiającego

Mając powyższe na względzie Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie cz. I. Roboty przygotowawcze i roboty fundamentowe oraz cz. II. Roboty naprawcze muru granicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270570,88

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270570,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270570,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie obydwu części zamówienia, odpowiednio:
 w dniu 12 września 2024 r. Część nr I Roboty przygotowawcze i roboty fundamentowe.
 W dniu 18 września 2024 r. Część II. Roboty naprawcze muru granicznego.

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie ww. części KROZ HENRYK PACHLA KOMPLEKSOWA REWALORYZACJA OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH, ul. Lecha 16, 30-565 Kraków poinformował Zamawiającego, że odstępuje od zawarcia umowy. Na dzień 26 września 2024 r. Zamawiający wyznaczył termin zawarcia umowy oraz wniesienie wszystkich niezbędnych dokumentów w tym zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca nie stawił się w wyznaczonym terminie w siedzibie Zamawiającego

Mając powyższe na względzie Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie cz. I. Roboty przygotowawcze i roboty fundamentowe oraz cz. II. Roboty naprawcze muru granicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320819,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320819,73

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, w zakresie cz. III Rektyfikacja i naprawa ganków drewnianych o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Przed otwarciem ofert Zamawiający opublikował na stronie prowadzonego postępowania informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia tj. 101 099,37 zł brutto.
Oferta z najniższą ceną: 217 230,04 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 101 099,37 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do wysokości oferty z najniższą ceną. Mając powyższe na względzie Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217230,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217230,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.