Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409020/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00417162/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00424068/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.”
3 Części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,170309,4a4f0cd04257bed108795f960f9bc2d1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.”3 Części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4452d94f-e1c1-413e-964a-80a824308318
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048636/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.52.2024.KC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 649795,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów i monitorów dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-BiałejPrzedmiotem Dostawy jest:
1) zakup przez Zamawiającego od Wykonawcy sprzętu komputerowego tj.:
a) monitorów (15 szt.),
b) zestawów komputerowych (10 szt.),
c) zestawów komputerowych All-in-one (4 szt.),
d) monitorów do All-in-one (2 szt.),
– zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia,
2) dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu do siedziby Zamawiającego,
3) zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na oprogramowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 92926,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-BiałejPrzedmiotem Dostawy jest:
1) zakup przez Zamawiającego od Wykonawcy 2 (dwóch) urządzeń wielofunkcyjnych A3 (kolor).:
– zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia,
2) dostarczenie przez Wykonawcę Urządzeń do siedziby Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 37886,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów i monitorów dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.Przedmiotem Dostawy jest:
1) zakup przez Zamawiającego od Wykonawcy sprzętu komputerowego tj.:
a) zestawów komputerowych All-in-one (BD1) (116 szt.),
b) monitorów do All-in-one (6 szt.)
– zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia,
2) dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu do siedziby Zamawiającego,
3) zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na oprogramowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 518982,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60220,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99258,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99258,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252698184
7.3.3) Ulica: ul. Przerwana nr 11 A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99258,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPROSYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472061885
7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej nr 80
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-316
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332968,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535389,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441542,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "PIOMAR" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471604215
7.3.3) Ulica: ul. Władysława Jagiełły nr 13 lok
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-316
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "PIOMAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441542,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiot Umowy w zakresie zamówienia podstawowego zostanie wykonany zgodnie z ofertą Wykonawcy za łączną cenę 441 542,94 zł brutto
Przedmiot Umowy w zakresie zamówienia objętego prawem opcji nie przekroczy sumarycznie maksymalnej kwoty w wysokości 94 525,50 zł brutto
Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie do dnia 13 grudnia 2024
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- Przebudowa i modernizacja bud P nr 50 przy ul Łagodnej 27a w B-B w celu dost. do przepisów przeciwpożarowych w ram zad."Wykonanie zabezpieczeń ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych"
- 17/25 - Dostawa i montaż dwóch sztuk stołów operacyjnych dla Centralnego Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- "Wybudowanie 15 grobów murowanych dwuosobowych na cmentarzu komunalnym w Bielsku-Białej przy ulicy Karpackiej"
- Dostawa samochodu patrolowego dla Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
- "Dostawa leków i innych preparatów farmaceutycznych"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, monitorów, laptopów wraz z oprogramowaniem i tabletów z podziałem na części.
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Zakup i dostawa komputerów oraz licencji na oprogramowanie biurowe
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.