eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztutowoWykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM STUTTHOF W SZTUTOWIE. NIEMIECKI NAZISTOWSKI OBÓZ KONCENTRACYJNY I ZAGŁADY (1939-1945)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Muzealna 6

1.5.2.) Miejscowość: Sztutowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552478353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stutthof.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: stutthof.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stutthof.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df9e20e6-7c89-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137556/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477665

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA-216-3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części nr 1 przewiduje: Druk oraz dostawę czasopisma pt. „Zeszyty Muzeum Stutthof 11 (21)”
Parametry techniczne
Format: 170 mm (szerokość) x 235 mm (wysokość)
Objętość środka: 156 stron, 1+1
Blok: druk dwustronny, kolorystyka czarno-biała, papier offset 90 g, druk cyfrowy
Okładka: 4+0, karton 250 g, folia błysk, jednostronnie kolorowa, uszlachetnienie jednostronne,
Oprawa miękka, klejona
Wersja polska- nakład 300 egzemplarzy
Publikacja posiada numer ISSN 0137-5377

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 4300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dla części nr 2 przewiduje: Druk oraz dostawę publikacji dla Muzeum Stutthof w Sztutowie (ISBN) niżej opisanych publikacji:
a) „Bajki” Halina Banasiak
Parametry techniczne:
Format: 180 mm (szerokość) x 140 mm (wysokość)
Objętość ilość stron 36 stron
Blok: kolorystyka 4/4, papier powlekany matowy 150 g
Okładka: papier powlekany mat 300 g, kolorystyka 4/4, uszlachetnienie folia matowa,
Oprawa: zeszytowa – 2 zszywki
Wersja językowa: polska
Publikacja posiada numer ISBN 978-83-968035-3-5
Nakład 500 egzemplarzy
Uwagi dla Wykonawcy: drukarnia powinna określić grubość grzbietu publikacji

b) „Raport ze Stutthofu” Martin Nielsen
Parametry techniczne:
Format: 165 mm (szerokość) x 235 mm (wysokość)
Objętość środka: ilość stron 248 stron w tym licząca 24 strony wkładka
Blok: druk dwustronny,
Kolejność stron:
a) Część tekstowa 224 strony, kolorystyka 1/1 offset 90 g
b) Cześć ilustracyjna jako wkładka pomiędzy stronami 114 a 115, 24 strony nienumerowane, kolorystyka 4/4 , papier powlekany matowy 150 g.
Okładka 4/0, karton biały-biały (CG1), powlekany 250 g , uszlachetnienie folia matowa
Oprawa miękka, klejona,
Wersja językowa: polska
Publikacja posiada numer ISBN 978-83-968035-2-8
Nakład 250 egzemplarzy
Uwagi dla Wykonawcy: wkładka z kartkami kolorowymi umieszczona pomiędzy stronami 114 a 115, nienumerowana, drukarnia powinna określić grubość grzbietu publikacji.

c) „Medycyna w KL Stutthof” Katarzyna Okoniewska
Parametry techniczne:
Format: 165 mm (szerokość) x 235 mm (wysokość)
Objętość, ilość stron: 608 stron,
Blok: druk dwustronny, kolorystyka 4/4 (w środku kolorowe zdjęcia umieszczone nieregularnie) papier offsetowy 90 g
Okładka: oklejka 4/0, uszlachetnienie folia mat + lakier UV punktowy, papier kreda mat 130 g, wyklejka biała
Oprawa twarda, grzbiet zaokrąglony oporkowy (o ile blok będzie grubszy niż 6 cm)
Wersja językowa: polska
Publikacja posiada numer ISBN 978-83-968035-4-2
Nakład 100 egzemplarzy
Uwagi dla Wykonawcy: drukarnia powinna określić grubość grzbietu publikacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2538 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4063,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2538 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Olejnik Piotr Olejnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011149759

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2538 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17062,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17062,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17062,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCYDENS Zakład Poligraficzny Adam Cichocki i synowie Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010178718

7.3.4) Miejscowość: Laski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17062,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.