Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00477665/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM STUTTHOF W SZTUTOWIE. NIEMIECKI NAZISTOWSKI OBÓZ KONCENTRACYJNY I ZAGŁADY (1939-1945)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Muzealna 6
1.5.2.) Miejscowość: Sztutowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 552478353
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stutthof.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: stutthof.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://stutthof.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df9e20e6-7c89-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137556/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie usług drukarskich wraz z dostawą na potrzeby Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na dwie części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA-216-3/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dla części nr 1 przewiduje: Druk oraz dostawę czasopisma pt. „Zeszyty Muzeum Stutthof 11 (21)”Parametry techniczne
Format: 170 mm (szerokość) x 235 mm (wysokość)
Objętość środka: 156 stron, 1+1
Blok: druk dwustronny, kolorystyka czarno-biała, papier offset 90 g, druk cyfrowy
Okładka: 4+0, karton 250 g, folia błysk, jednostronnie kolorowa, uszlachetnienie jednostronne,
Oprawa miękka, klejona
Wersja polska- nakład 300 egzemplarzy
Publikacja posiada numer ISSN 0137-5377
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 4300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dla części nr 2 przewiduje: Druk oraz dostawę publikacji dla Muzeum Stutthof w Sztutowie (ISBN) niżej opisanych publikacji:a) „Bajki” Halina Banasiak
Parametry techniczne:
Format: 180 mm (szerokość) x 140 mm (wysokość)
Objętość ilość stron 36 stron
Blok: kolorystyka 4/4, papier powlekany matowy 150 g
Okładka: papier powlekany mat 300 g, kolorystyka 4/4, uszlachetnienie folia matowa,
Oprawa: zeszytowa – 2 zszywki
Wersja językowa: polska
Publikacja posiada numer ISBN 978-83-968035-3-5
Nakład 500 egzemplarzy
Uwagi dla Wykonawcy: drukarnia powinna określić grubość grzbietu publikacji
b) „Raport ze Stutthofu” Martin Nielsen
Parametry techniczne:
Format: 165 mm (szerokość) x 235 mm (wysokość)
Objętość środka: ilość stron 248 stron w tym licząca 24 strony wkładka
Blok: druk dwustronny,
Kolejność stron:
a) Część tekstowa 224 strony, kolorystyka 1/1 offset 90 g
b) Cześć ilustracyjna jako wkładka pomiędzy stronami 114 a 115, 24 strony nienumerowane, kolorystyka 4/4 , papier powlekany matowy 150 g.
Okładka 4/0, karton biały-biały (CG1), powlekany 250 g , uszlachetnienie folia matowa
Oprawa miękka, klejona,
Wersja językowa: polska
Publikacja posiada numer ISBN 978-83-968035-2-8
Nakład 250 egzemplarzy
Uwagi dla Wykonawcy: wkładka z kartkami kolorowymi umieszczona pomiędzy stronami 114 a 115, nienumerowana, drukarnia powinna określić grubość grzbietu publikacji.
c) „Medycyna w KL Stutthof” Katarzyna Okoniewska
Parametry techniczne:
Format: 165 mm (szerokość) x 235 mm (wysokość)
Objętość, ilość stron: 608 stron,
Blok: druk dwustronny, kolorystyka 4/4 (w środku kolorowe zdjęcia umieszczone nieregularnie) papier offsetowy 90 g
Okładka: oklejka 4/0, uszlachetnienie folia mat + lakier UV punktowy, papier kreda mat 130 g, wyklejka biała
Oprawa twarda, grzbiet zaokrąglony oporkowy (o ile blok będzie grubszy niż 6 cm)
Wersja językowa: polska
Publikacja posiada numer ISBN 978-83-968035-4-2
Nakład 100 egzemplarzy
Uwagi dla Wykonawcy: drukarnia powinna określić grubość grzbietu publikacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2538 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4063,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2538 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Olejnik Piotr Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011149759
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2538 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17062,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17062,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17062,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCYDENS Zakład Poligraficzny Adam Cichocki i synowie Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010178718
7.3.4) Miejscowość: Laski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
AKCYDENS - ZAKŁAD POLIGRAFICZNY ADAM CICHOCKI I SYNOWIE SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17062,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI SZTUTOWO
więcej: przetargi SZTUTOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa papieru firmowego na potrzeby UMP w 2025 roku.
- Druk i dostawa 2 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.