Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419583/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00427880/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00442294/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00444016/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00463687/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00474307/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej plac szybowy GG2 "Odra" z drogą krajową DK12"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148
1.5.2.) Miejscowość: Żukowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 831 42 41
1.5.8.) Numer faksu: 76 831 41 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.biala@zukowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zukowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej plac szybowy GG2 "Odra" z drogą krajową DK12"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e530cff-f51e-4f49-ab25-00ae64f5ad94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036056/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej łączącej plac szybowy GG2 "Odra" z drogą krajową DK12"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RiD.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nowej drogi gminnej do placu szybowego „Odra” oraz bezpieczne połączenie drogi gminnej z istniejącą drogą krajową nr 12 oraz budowa nowej drogi dla pieszych i rowerów umożliwiającej dojście i dojazd do planowanego szybu „Odra” od strony rozbudowywanej drogi krajowej nr 12.
Zakres zamówienia obejmować będzie wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (dalej PFU), uzyskanie stosownych uzgodnień i pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego, a następnie wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną wraz z jej połączeniem z drogą krajową nr 12 oraz infrastrukturą towarzyszącą.
Zaleca się by wykonawca prac dokonał wizji w terenie, gdzie będą prowadzone zaprojektowane roboty budowlane w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania i złożenia oferty.
Cała inwestycja położona jest na terenie górniczym, w granicach terenu górniczego „Głogów Głęboki- Przemysłowy”. W projekcie należy uwzględnić wpływ eksploatacji górniczej poprzez zastosowanie odpowiednich materiałów budowlanych.
Inwestycja znajduje się poza obszarem zagrożonym podtopieniami, zgodnie z danymi opublikowanymi przez Państwową Służbę Hydrogeologiczną.
Proponowany przebieg drogi gminnej określony został przez Inwestora Gminę Żukowice we współpracy z KGHM Polska Miedź S. A. na bazie oczekiwań obu stron, a także projektu koncepcyjnego wykonanego przez KGHM Cuprum (Zakład Budownictwa Przemysłowego i Badań Materiałowych) z marca 2019 r. oraz w oparciu o analizę ruchu z czerwca 2019 r.
Projektowana droga gminna poprowadzona ma zostać do placu szybowego „Odra”. Wykonawca zadania jest zobowiązany do współpracy, koordynacji i dostosowania Opracowania dokumentacji projektowej i jej zgodności z projektem KGHM Polska Miedź S. A. w zakresie rozwiązań sytuacyjno- wysokościowych. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć na końcu drogi gminnej plac do zawracania umożliwiający zawrócenie pojazdu miarodajnego o długości min. 31 m (ciągnik siodłowy z lawetą).
Inwestycja rozpoczynać się będzie na działce nr 320/2 obręb Nielubia stanowiącej działkę drogi krajowej nr 12. Rondo zlokalizowane będzie ok. 1,1k m od ostatniego skrzyżowania dróg w miejscowości Nielubia w kierunku północnowschodnim (skrzyżowanie DK12 z drogą powiatową nr 1020D od strony północy i drogą gminną nr 100043D - od str. południa) oraz o ok. 2,0 km od następnego skrzyżowania dróg już na terenie gminy Jerzmanowa (skrzyżowanie DK12 z drogą powiatową nr 1016D w kierunku miejscowości Kurowice).
Skrzyżowanie z nowo projektowaną drogą gminną zaprojektować należy jako rondo duże z możliwością przejazdu centralnego przez pojazdy miarodajne. W obszarze nowego skrzyżowania przewiduje się zajęcie terenów sąsiednich i przejęcie części działek na podstawie procedury realizowanej w myśl ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 311).
Skrzyżowanie drogi krajowej z nową drogą gminną oraz rozbudowę DK12, należy zaprojektować i wykonać zgodnie z uzgodnieniem Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (dalej GDDKiA) zawartymi w PFU. Opracowana dokumentacja projektowa wymaga zaakceptowania przez Inwestora Gminą Żukowice, jak również GDDKiA.
Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć zamkniecie istniejącego zjazdu z DR12 na działkę nr 147. Zjazd na istniejące działki rolne odbywać się będzie wyłącznie przez projektowaną lub istniejącą drogę gminną.
Wykonawca zobowiązany będzie do zaprojektowania i wybudowania drogi dla pieszych i rowerów mającej bezpieczne połączenie z istniejącą drogą krajową nr 12.
Konieczna wycinka drzew powinna zostać ujęta w niezbędnej dokumentacji projektowej przygotowanej w celu uzyskania decyzji na dokonanie wycinki drzew. Wycinki drzew dokona wykonawca.
Dokumentacja projektowa ma zapewnić odpowiednie oświetlenie drogowe dla obszaru całego skrzyżowania z drogą gminną- krzyżujące się drogi powinny być oświetlone na długości co najmniej 100 m przed skrzyżowaniem (począwszy od granicy obszaru skrzyżowania). Oświetlić należy również projektowane przejazdy rowerowe i przejścia dla pieszych. Przejścia dla pieszych i przejazdy rowerowe należy zaprojektować zgodnie z Wymaganiami i standardami dotyczącymi dróg (WR-D-41-3, WR-D-41-4, WR-D-42-3), w tym zapewnić sprawne odprowadzenie wody opadowej z nawierzchni jezdni i drogi dla pieszych i rowerów.
Na terenie inwestycji oraz w ich bliskim sąsiedztwie występują:
- sieci elektroenergetyczne,
- sieci teletechniczne.
Wykonawca w ramach zadania pokryje wszelkie opłaty i płatności, jakie należy ponieść na rzecz właścicieli nieruchomości, instytucji i organów itp. w związku z realizacją zamówienia, w tym wznowienie granic.
Dla potrzeb utrzymania przejezdności do pół dla rolników, należy zaprojektować wzmocnienie i poszerzenie istniejących dróg gruntowych. Wymagane będzie złożenie wniosku o zamiarze rozpoczęcia robót do Starostwa Powiatowego w Głogowie i uzyskanie zgody na wykonywanie robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak środków do wielkości ceny ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24986606,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24986606,78 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.