Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490701/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze szkół podstawowych na zajęcia związane z realizacją zadań szkolnych na basenie w Wieliczce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Solne Miasto Sp. zo.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120998511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki, 15
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2973950
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@solnemiasto.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: solnemiasto.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0007a294-6f8f-467b-b47f-d116e24e50791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze szkół podstawowych na zajęcia związane z realizacją zadań szkolnych na basenie w Wieliczce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0007a294-6f8f-467b-b47f-d116e24e5079
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00489372/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze szkół podstawowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490701
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357060,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Wieliczka na zajęcia związane z realizacją zadań szkolnych na basenie w Wieliczce w roku szkolnym 2024/2025 r. oraz odwozie do właściwego przedszkola oraz szkoły.
Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednią liczbą pojazdów w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dysponować co najmniej 5 autokarami, w tym co najmniej:
2 autokarami – 65 miejsc, 2 autokarami – 55 miejsc, 1 autokarem – 30 miejsc.
Dowóz dzieci przedszkolnych oraz szkolnych na zajęcia basenowe z terenu miasta i gminy Wieliczka będzie się odbywał zgodnie z harmonogramem dowozów stanowiący Załącznik A, który zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed zawarciem umowy.
Wykonawca powinien dostosować wielkości pojazdu do liczby dowożonych dzieci.
Lista przedszkoli oraz szkół, z których będą dowożone i odwożone dzieci stanowi Załącznik B.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wybrał ofertę złożoną przez: Wykonawcę TOM-TOUR Piotr Szwagrzyk Raciborsko 305, 32-020 Wieliczka, która uzyskała największą liczbę punktów, o czym Zamawiający zawiadomił Wykonawców oraz zamieścił informację na platformie, na której prowadzone było postępowanie.Wykonawca pismem zawiadomił Zamawiającego, że rezygnuje z podpisania umowy, gdyż w wycenie wpisał omyłkowo błędną kwotę. W związku z tym, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy. Dyspozycja art. 263 ustawy, pozwala Zamawiającemu na dokonanie ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu oraz wybrania najkorzystniejszej oferty, ale z powodu braku środków finansowych zachodzi okoliczność, o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy. Cena oferty pozostałej w postępowaniu przekracza możliwości finansowe Zamawiającego na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa odzieży wizytowej, szytej na miarę z logo Kopalni Soli "Wieliczka""
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2025r.
- "Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno-sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Remont drogi powiatowej 2011K (ul. Krakowska) w km od 6 +879,00 do km 7+406,00 w miejscowości Niepołomice, Powiat Wielicki"
- "Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Wieliczce oraz na terenach przyległych do budynków
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2024/2025
- Usługa transportu produktów leczniczych i sprzętu do żywienia pozajelitowego.
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.