eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalczyceWykonanie odwiertu i budowa studni głębinowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Malczyce



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie odwiertu i budowa studni głębinowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Malczyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malczyce

1.3.) Oddział zamawiającego: Malczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Malczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malczyce.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malczyce.wroc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malczyce.logintrade.net/zapytania_email,168119,a3f9609137fe2bfb5644860a5739aec3.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie odwiertu i budowa studni głębinowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Malczyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f13501ae-2a39-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065841/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonanie odwiertu i budowa studni głębinowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Malczyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.272.1.6.2024.S

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie poszukiwawczo – rozpoznawczego otworu studziennego nr XA wchodzącego w
skład nowego ujęcia wód podziemnych zlokalizowanego na terenie działki o numerze ewidencyjnym 270 w Malczycach, ul.
Mickiewicza 47.
W chwili obecnej ujęcie nie jest sprzężone rurociągiem z żadnym sąsiednim.
Planowany odwiert będzie wykonany na działce nr 270, na ogrodzonym obszarze wodociągów, który stanowi część
zatwierdzonego obszaru zasobowego.
Zakres prac przewiduje m.in. wykonanie odwiertu wiertniczego (studni) wraz z obudową, przyłączem elektrycznym i pełnym
podłączeniem do istniejącego rurociągu w miejscowości Malczyce. Dodatkowo należy wykonać instalację fotowoltaiczną o
mocy 50 kWp (konstrukcja na grunt). Zakres prac należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.
Na terenie Gminy Malczyce znajdują się 4 stacje uzdatniania wody, w m. Malczyce, Dębice, Wilczków oraz Mazurowice,
które należy zmodernizować. Zakres prac należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.
3. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (w tym. m.in. warunki wykonywania robót, warunki
płatności, warunki dot. odbiorów, podwykonawców) został określony w SWZ, Programie Funkcjonalno – użytkowym i
pozostałej dokumentacji technicznej oraz w projektowanych postanowieniach umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

71351910-5 - Usługi geologiczne

71351914-3 - Usługi archeologiczne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2480295,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2829000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248025,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiercenie Studni Głębinowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010925944

7.3.3) Ulica: Pocztowa

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2480295,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.