eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiModernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w Obornikach.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Orlik” w Obornikach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 76

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.oborniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-165d06a1-e377-4e2d-83e2-53d2289af1cf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego „Orlik” w Obornikach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-165d06a1-e377-4e2d-83e2-53d2289af1cf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035604/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja boisk Orlik 2012 przy ul. Obrzyckiej w Obornikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476636

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kompleksu sportowego „Orlik” w Obornikach.
2. Przewidywany zakres robót budowlanych obejmuje:
a) wymiana opraw oświetlenia na lampy energooszczędne LED,
b) remont boiska wielofunkcyjnego,
c) wymiana trawy syntetycznej na boisku piłkarskim,
d) wymiana elementów infrastruktury sportowej (bramki – 2 szt., piłkochwyty, siatki, linki, zapięcia, naciągi, tablice do kosza z obręczami itp.)
3. Prace rozbiórkowe - przewidywany zakres robót rozbiórkowych obejmuje:
a) demontaż opraw oświetleniowych,
b) demontaż istniejących bramek,
c) demontaż tablic do kosza z obręczami,
d) demontaż siatki piłkochwytów wraz z linkami, zapięciami i naciągami,
e) usunięcie trawy syntetycznej z wypełnieniem z dostarczeniem na magazyn Inwestora,
f) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
4. Remont boiska do piłki nożnej, polega na wymianie nawierzchni z trawy syntetycznej oraz bramek do piłki nożnej i siatki piłkochwytów. Poziom nawierzchni boiska będzie nawiązywał do istniejącego poziomu boiska oraz istniejącego otoczenia. Nowa nawierzchnia to trawa syntetyczna wypełniona korkiem. Istniejąca podbudowa oraz obrzeża boiska zostaną zachowane. Przewiduje się punktowe uzupełnienie górnej warstwy podbudowy miałem kamiennym fr. 0-5 mm na całej powierzchni boiska oraz wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenie warstw podbudowy.
5. Remont boiska wielofunkcyjnego - zakres prac remontowych:
a) mycie myjką wysoko ciśnieniową nawierzchni boiska,
b) sprawdzenie ubytków i pęknięć płyty boiska,
c) naprawa ubytków i pęknięć – jeśli zajdzie potrzeba. Poprzez identyfikację miejsca wycięcie danego fragmentu o wielkości minimum 50 x 50 cm całej warstwy nawierzchni, następnie wyrównanie i uzupełnienie podbudowy z kruszywa i wypełnienie warstwą ET,
d) impregnacja całej nawierzchni boiska tzw. primerem do nawierzchni poliuretanowych,
e) naniesienie natryskowo 3 mm warstwy EDPM w kolorze czerwonym,
f) wyznaczenie i malowanie linii oznaczających boiska – boisko do piłki ręcznej w kolorze białym i dwa boiska do koszykówki w kolorze żółtym.
6. Montaż nowego wyposażenia sportowego boiska:
a) aluminiowych bramek do piłki ręcznej (2 sztuki) o wymiarach 3 m x 2 m wraz z siatkami, fundamentami,
b) istniejące kosze do koszykówki - wymiana tablic do kosza z obręczami (4 sztuki).
7. Wymiana elementów infrastruktury sportowej – bramki do piłki nożnej: w miejscu bramek osadzić tuleje montażowe poprzez obetonowanie betonem klasy C16/20. Fundamenty tulei: stopa fundamentowa o wymiarach 50x50cm w rzucie poziomym i głębokości 60 cm. Bramki do piłki nożnej (2 szt.) szer. 500 cm i wys. 200 cm w świetle, montowane w tulejach, w ławach fundamentowych z betonu.
8. Bramki do piłki ręcznej - (2 szt.) szer. 3000 mm i wys. 2000 mm, montowane systemowo w tulejach, w ławach fundamentowych z betonu C 16/20 o przekroju 40x40 cm, na gł. 60 cm.
9. Kosz do koszykówki - należy zamontować na istniejących konstrukcjach do kosza następujące elementy:
a) tablica (4 szt.)
b) obręcz (4 szt.)
10. Piłkochwyty - zaplanowano wymianę siatek piłkochwytów wraz z linkami, zapięciami i naciągami.
11. Remont oświetlenia boisk - wymiana 26 istniejących naświetlaczy metalohalogenkowych o mocy 250W na naświetlacze LED o mocach 320W (12szt.) i 250W (12szt.) na istniejących słupach o wysokości 10m, na dwóch boiskach.
12. Roboty będą odbywać się na terenie funkcjonującej placówki oświatowej w bezpośrednim sąsiedztwie zwartej zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej oraz przy drogach o dość dużym natężeniu ruchu pojazdów. Należy organizować prace ostrożnie z zachowaniem bezpieczeństwa użytkowników szkoły i mieszkańców (zabezpieczenie placu budowy i tras transportu, np. ogrodzenie ochronne). W przypadku transportu materiałów budowlanych samochodami o tonażu powyżej 3,5 t wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania we własnym zakresie zgody właściwych zarządców dróg publicznych.
13. Wykonawca oprócz wykonania ww. robót zobowiązany jest do wykonania tablicy informacyjnej o wymiarach 180cm x 120cm. Tablica powinna być zgodna ze wzorem umieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dodatkowe wyjaśnienia zamawiającego:
Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczenie trawy: trawa produkowana metodą tuftowania produkowana na podkładzie lateksowym o wysokich parametrach użytkowych i wytrzymałościowych. Nawierzchnia składa się z dwóch włókien: monofilowego cechującym się bardzo wysoką wytrzymałością i sprężystością oraz włókna polietylenowego fibrylowanego, które ma pełnić rolę utrzymania wypełnienia na miejscu oraz wpływa na poprawę amortyzacji. System zgodny z wytycznymi FIFA oraz normą obowiązującą dla sztucznych traw.
Parametry trawy:
1. Wysokość włókna ponad podkładem min 50 max 55mm.
2. Dtex: min. 18.000.
3. Ciężar włókna: min. 1 600 gr/m2.
4. Grubość włókna monofilowego: min. 370 μm.
5. Grubość włókna fibrylowanego: min. 110 μm.
6. Waga całkowita nawierzchni: min. 3000 gr/m2.
7. Ilość pęczków: min. 7800 pęczków/m2.
8. Ilość włókien: min. 110.000/m2.
9. Kolor: zielony min. dwa odcienie.
10. Włókno monofilowe: w kształcie diamentu/ rombu wzmocnione rdzeniem.
11. Przepuszczalność wody przez cały system: min. 2000 mm/h.
12. Wytrzymałość włókna na wyrywanie: min. 50 N (po starzeniu wodą).
13. Wytrzymałość łączenia klejonego: min. 130 N ( po starzeniu wodą).
14. Podkład trawy: lateksowy.
Wypełnienie: korkowe zgodnie z badaniem laboratoryjnym.
Parametry maty:
1. Rodzaj maty: mata prefabrykowana.
2. Grubość maty: min. 10 mm.
3. Gęstość: min. 50 kg/m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę: 390.000,00 zł brutto. W postępowaniu złożono jedną ofertę: CT SPORT Sp. z o. o., ul. Tomasza Drobnika 43, 60-693 Poznań, w kwocie 896.000,00 zł brutto.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie podjął decyzji o zwiększeniu kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W tym stanie rzeczy wystąpiły przesłanki do unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 896000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.