Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466669/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00637217/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Cebulki działka nr 11/ 2 oraz drogi gminnej w miejscowości Sławka Wielka działka nr 123
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazurska 3
1.5.2.) Miejscowość: Kozłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-124
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896250833
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Cebulki działka nr 11/ 2 oraz drogi gminnej w miejscowości Sławka Wielka działka nr 1232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4753dd4b-5d06-43b8-8e4e-e0b03299eef3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004910/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Cebulki działka nr 11/ 2 oraz drogi gminnej w miejscowości Sławka Wielka działka nr 123.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 807917,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. I - ,, Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Cebulki działka nr 11/ 2. Szczegółowo zakres i sposób wykonania robót określają:- Dokumentacja projektowa,
- Przedmiar robót ( należy traktować go pomocniczo przy dokonywaniu wyceny)
stanowiące załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający informuje, iż w wycenie dla cz. I należy uwzględnić dostawę i montaż 5 ulicznych lamp solarnych o mocy 30 W umieszczonych na słupach o wysokości 6 m montowanych na prefabrykowanym elemencie betonowym w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego uzgodnionej z wybranym Wykonawcą na etapie realizacji zadania
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie obsługi geodezyjnej przez cały okres trwania zamówienia. Przed przystąpieniem do wykonywania prac uprawniony geodeta wskaże znaki graniczne działek na których będą prowadzone prace oraz wytyczy przebieg projektowanej drogi zgodnie z obowiązującymi przepisami , a po wykonaniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu mapę powykonawczą (min. 3 egz.) z zaznaczeniem przebudowanego odcinka drogi, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę (do terminu odbioru robót. )
Sposób prowadzenia prac przez Wykonawcę musi zapewnić stały przejazd mieszkańcom w trakcie wykonywania prac oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu przebudowywanych odcinków dróg, utrzymaniem w należytym stanie technicznym oznakowania robót, zorganizowania zaplecza budowy oraz pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania na skutek działań Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
34928530-2 - Latarnie uliczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 401542,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. II - ,, Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Sławka Wielka działka nr 123.” .Szczegółowo zakres i sposób wykonania robót określają:- Dokumentacja projektowa,
- Przedmiar robót ( należy traktować go pomocniczo przy dokonywaniu wyceny)
stanowiące załącznik nr 7 do SWZ. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie obsługi geodezyjnej przez cały okres trwania zamówienia. Przed przystąpieniem do wykonywania prac uprawniony geodeta wskaże znaki graniczne działek na których będą prowadzone prace oraz wytyczy przebieg projektowanej drogi zgodnie z obowiązującymi przepisami , a po wykonaniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu mapę powykonawczą (min. 3 egz.) z zaznaczeniem przebudowanego odcinka drogi, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę (do terminu odbioru robót. )
Sposób prowadzenia prac przez Wykonawcę musi zapewnić stały przejazd mieszkańcom w trakcie wykonywania prac oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu przebudowywanych odcinków dróg, utrzymaniem w należytym stanie technicznym oznakowania robót, zorganizowania zaplecza budowy oraz pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania na skutek działań Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
34928530-2 - Latarnie uliczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 406374,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450100,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676671,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613437,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUSZ-BET Plus Sp. z ograniczona odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691876156
7.3.3) Ulica: Uniszki Zawadzkie 128
7.3.4) Miejscowość: Wieczfnia Koscielna
7.3.5) Kod pocztowy: 06-513
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KRUSZ - BET PLUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"KRUSZ - BET PLUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613437,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641809,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-bud Łukasz Izydorczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9840133015
7.3.3) Ulica: Piątki 73
7.3.4) Miejscowość: Nidzica
7.3.5) Kod pocztowy: 13-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627939,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Latarnie uliczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.