Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53bbe0f1-904c-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podkarpackie Centrum Innowacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W uprzednio prowadzonym postępowaniu nr PCI-6DZP.410.46.2023.PR dla części I, które było prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji, nie wpłynęły żadne oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4b53e883-4cac-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.66.2023.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1951,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa określonego sprzętu – akcesoriów laboratoryjnych, zgodnie z poniższymi parametrami i liczbą sztuk.
1. Szkło laboratoryjne i akcesoria (zestaw) 1 zestaw
Parametry techniczne
Zestaw szkła i wyposażenia laboratoryjnego:
-Bagietka szklana, min. 3 sztuki
-bibuła filtracyjna, min 50 sztuk,
-cylinder miarowy 50 ml min. 1 sztuka,
-Cylinder miarowy 100 ml, min. 1 sztuka,
-Cylinder miarowy 250 ml min. 1 sztuka,
-Gruszka gumowa min. 1 sztuka,
-kolba okrągłodenna 100 ml min.1 szt.
-kolba stożkowa z korkiem min.2 szt.
-lejek min.2 szt.
-łapa do probówek metalowa min.2 szt.
-łyżeczka do spalań z kołnierzem ochronnym min.1 szt.
-łyżko-szpatułka min.2 szt.
-moździerz szorstki z tłuczkiem min. 1 szt.
-okulary ochronne podstawowe min. 2 szt.
-palnik alkoholowy min.1 szt.
-parownica porcelanowa min.1 szt.
-pęseta metalowa min. 1 szt.
-pipeta Pasteura, 3 ml min.3 szt.
-pipeta wielomiarowa, 5 ml min.1 szt.
-probówka szklana (borokrzem.), I min.10 szt.
-probówka szklana (borokrzem.), II min.10 szt.
-stojak do probówek 6+6 min - 1 szt.
-stojak nad palnik - 1 szt.
-szalka Petriego, szklana, 60 mm min. 2 szt.
-szalka Petriego, szklana, 100 mm min. 2 szt.
-szczotka do probówek min. 2 szt.
-szczypce laboratoryjne min. 1 szt.
-szkiełko zegarkowe 75 mm min. 3 szt.
-termometr szklany -10..+110 min 1 szt.
-tryskawka min. 1 szt.
-tygiel porcelanowy min.1 szt.
-zakraplacz szklany, poj. 2 ml min.3 szt.
-zlewka szklana miarowa 100 ml min. 2 szt.
-zlewka szklana miarowa 250 ml min. 2 szt.
-zlewka szklana miarowa 400 ml min. 1 szt.
2. Suszarka do szkła laboratoryjnego 1 szt.
Parametry techniczne urządzenia
Ociekacz dedykowany do osuszania szkła laboratoryjnego typu probówki, kolby, pojemniki.
Osuszacz wykonany z drutu metalowego lub stalowego, malowanego lub pokryte tworzywem sztucznym PVC/epoksydowym.
Konstrukcja stojąca.
Wyposażony w minimum 23 bolce/kołeczki do osuszania z zaokrąglonym lub zakończonych gumowym korkiem.
3. Zestaw pipet 100 szt. 3 zestawy
Parametry techniczne
Pipery plastikowe
min. 100 sztuk w opakowaniu,
pojemność 3ml
4. Statyw laboratoryjny 1 szt.
Parametry techniczne urządzenia
Statyw laboratoryjny,
-materiał: metal
-statyw o wymiarach min 50 cm,
-min jedna łapa,
-min dwa pierścienie o różnych średnicach
5. Zlewki laboratoryjne 1 zestaw
Parametry techniczne
Zestaw zlewek laboratoryjnych ze szkła lub polproplenu
- 100 lub150 ml min. 1 szt.
- 200 lub 250 ml min 1 szt.
- 300 lub400 ml min. 1 szt.
- 500 lub 600 ml min 1 szt.
6. Zestaw łyżeczek laboratoryjnych - 1 zestaw
Parametry techniczne
Łyżeczki dwustronne o wymiarach 160,180,200,220 mm
Łyżeczko-szpatułki o wymiarach 105,120,140 mm
Łyżeczko-szpatułki o wymiarach 200 mm
Mikro łyżeczki o wymiarach 220 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lab Empire sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 386169808
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-011
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2410,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Zestaw do recyklingowej chromatografii żelowo-permeacyjnej
- "Dostawa materiałów zużywalnych do wysokospecjalistycznych zastosowań badawczych z podziałem na 2 części na podstawie umowy ramowej."
więcej: Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.