Og³oszenie z dnia 2024-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00601897/01 - Wynik z dnia 2024-11-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OPA£U DRZEWNEGO – PELLETU DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NA TERENIE GMINY DZWOLA
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dzwola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409577
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 168
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzwola
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-304
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 158752215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzwola@mbnet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzwola.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OPA£U DRZEWNEGO – PELLETU DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NA TERENIE GMINY DZWOLA
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f21d1853-c6b1-4577-825e-60f51eece116
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00530283
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047147/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa pelletu drzewnego do szkó³ z terenu Gminy Dzwola w sezonie grzewczym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f21d1853-c6b1-4577-825e-60f51eece1163.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pan Andrzej Bielak, tel. 15 8752215 email: ugdzwol@mbnet.pl
Pan Tomasz ¦wi¶, tel. 15 8752215 email: ugdzwol@mbnet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
11.5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wy-maga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
11.6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektro-nicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e format RAR) i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11.8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 roz-porz±dzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Mini-strów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e format RAR) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i prze-kazuje siê jako za³±cznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11.9. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233 ze zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
11.10. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³a-dania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
11.11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platfor-mie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Termomodernizacja budynku w Zespole Szkó³ w Krzemieniu, renowacja boiska wielofunkcyjnego wraz utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu przy szkole” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia bêdzie dostawa pn.: Dostawa opa³u drzewnego – pelletu do Placówek O¶wiatowych na terenie Gminy Dzwola.
Kod CPV: 09111400-4 paliwa drzewne
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Opis przedmiotu zamówienia: „Dostawa opa³u drzewnego – pelletu do Placówek O¶wiatowych na terenie Gminy Dzwola”
1. Zamówienie polega na dostawie pelletu drzewnego wraz z jego roz³adunkiem na plac przed kot³owniami w planowanej ilo¶ci 214 ton
2. Wykonawca zapewnia, i¿ dostarczany pellet bêdzie nale¿ytej jako¶ci i bêdzie spe³nia³ parametry ni¿ej podane.
- warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 18.000 kJ/kg, (j/g)
- wilgotno¶æ nie wiêksza ni¿ 10%,
- zawarto¶æ popio³u nie wiêksza ni¿ 0,7%
- d³ugo¶æ od 5 mm do 30 mm,
- ¶rednica od 6 mm do 8 mm,
3. W przypadku zastrze¿eñ zg³oszonych przez Zamawiaj±cego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych, Zamawiaj±cy zleci wykonanie badañ dostarczonego pelletu dotycz±cych spe³niania wymaganych norm jako¶ciowych. Je¿eli badania wyka¿± niespe³nienie w/w norm jako¶ciowych, kosztami przeprowadzonych badañ Zamawiaj±cy obci±¿y Wykonawcê. Ponadto Wykonawca opró¿ni na w³asny koszt magazyn z dostarczonego nieodpowiadaj±cego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet spe³niaj±cy poni¿sze parametry.
- warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 18.000 kJ/kg, (j/g)
- wilgotno¶æ nie wiêksza ni¿ 10%,
- zawarto¶æ popio³u nie wiêksza ni¿ 0,7%
- d³ugo¶æ od 5 mm do 30 mm,
- ¶rednica od 6 mm do 8 mm,
4. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostawy opa³u – pelletu drzewnego na plac przed kot³owniami:
1. Szko³a Podstawowa w Branwi Szlacheckiej, 23-304 Dzwola,
Branew Szlachecka 19.
w ilo¶ci 24 ton. (w workach po 15-25 kg)
• Dostawa podzielona na jedn± lub dwie czê¶ci po 7-15 ton.
2. Zespó³ Szkó³ w Dzwoli, 23-304 Dzwola, Dzwola121 B.
w ilo¶ci 90 ton. (w workach po 15-25 kg)
• Dostawa podzielona na czê¶ci 10-20 po oko³o 10 ton.
• Dostawy bêd± realizowane w miarê zapotrzebowania.
• Maksymalna wielko¶æ dostawy 10 ton.
1. Zespó³ Szkó³ w Kocudzy Pierwszej, 23-304 Dzwola, Kocudza Pierwsza 29.
w ilo¶ci 100 ton. (w workach po 15-25 kg)
• Dostawa podzielona na czê¶ci 10-20 po oko³o 10 ton.
• Dostawy bêd± realizowane w miarê zapotrzebowania.
• Maksymalna wielko¶æ dostawy 10 ton.
Sposób pakowania pelletu:
1. Worki foliowe wentylowane.
2. Jednakowa waga worków 15 kg - 25kg.
3. Worki 15 kg- 25 pakowane na palety.
4. Palety jednorazowe wliczone w cenê towaru.
5. Palety maj± byæ zabezpieczone przed zamokniêciem i uszkodzeniem.
5. Pellet: dodatkowe wymagania
- nie mo¿e byæ wytwarzany z odpadów drewna, które mog± zawieraæ zwi±zki fluorowo-organiczne lub metale ciê¿kie, jako wynik obróbki ¶rodkami do kon-serwacji drewna lub powlekania, w sk³ad których wchodz± w szczególno¶ci odpady drewna pochodz±cego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z Rozporz±dzenie Ministra Klimatu z dnia 24 wrze¶nia 2020 r. w sprawie stan-dardów emisyjnych dla niektórych rodzajów instalacji, ¼róde³ spalania paliw oraz urz±dzeñ spalania lub wspó³spalania odpadów.);
- nie mo¿e zawieraæ w sobie substancji nie biodegradowalnych w stopniu od-biegaj±cym od znanych naturalnych w³a¶ciwo¶ci pelletu drzewnego danego rodzaju, tj. nie bêdzie zawieraæ w sobie dodatków nie biodegradowalnych nie wystêpuj±cych naturalnie (np. farby, lakiery, impregnaty) lub w stopniu prze-kraczaj±cym znane naturalne wielko¶ci tych zanieczyszczeñ, które wp³ywaj± na procesy spalania, a zatem wp³ywa³yby na ilo¶æ pozyskiwanych ¶wiadectw pochodzenia;
- nie mo¿e zawieraæ zanieczyszczeñ sta³ych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów ple¶ni, grzybów i procesów gnilnych li¶ci oraz igliwia.
Warunki dostaw:
1. Minimalne jednorazowe zamówienie mo¿e wynosiæ 5-10 ton.
2. Maksymalne jednorazowe zamówienie do 10 ton.
3. Dostawa samochodem z wind± samowy³adowcz± lub HDS umo¿liwiaj±cym mechaniczny roz³adunek dostarczonego towaru.
Podane ilo¶ci pelletu s± wielko¶ci± przybli¿on±, która w trakcie realizacji umowy mo¿e ulec zmianie. W zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo:
a) Do zmniejszenia ilo¶ci dostarczonego pelletu wskazanego w p.1 o maksymalnie 50%
b) Do zwiêkszenia ilo¶ci dostarczanego pelletu wskazanego w p.1 o maksymalnie 50%
6. Dostawca ma obowi±zek roz³adunku pelletu na plac przed kot³owni± w szko³ach:
a) Szko³a podstawowa w Branwi Szlacheckiej.
b) Zespó³ Szkó³ w Dzwoli.
c) Zespó³ Szkó³ w Kocudzy Pierwszej.
7. Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie, w ilo¶ciach od 5 do 10 ton jednorazowa jedna dostawa do ka¿dej jednostki i terminach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, na podstawie zamówienia z³o¿onego pisemnie, e-mailem lub telefonicznie (potwierdzonego faksem, lub e-mailem),
8. Dostawa bêdzie realizowana na koszt Wykonawcy, w ci±gu ……. dni (wskazanych w ofercie) od dnia z³o¿enia zamówienia lub w nastêpnym dniu roboczym, je¿eli (dzieñ wskazany w ofercie) dzieñ koñczy siê w dniu wolnym od pracy a roz³adunek odbywaæ siê bêdzie w godzinach od 8.00 do 14.00.
9. Pellet pakowany w worki o wadze 15 - 25 kg.
10. Wykonawca ka¿dorazowo dostarczaj±c now± dostawê pelletu, odbierze worki/opakowania zu¿ytego wcze¶niej pelletu.
11. Umowa na dostawy pelletu zostanie zawarta z Gmin± Dzwola.
12. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ niewykorzystania w pe³ni zamawianych dostaw a Wykonawca w stosunku do Zamawiaj±cego nie bêdzie ro¶ci³ z tego tytu³u ¿adnych praw.
Wykonawca na ¿±danie zamawiaj±cego, dostarcza przy dostawie pelletu, certyfikat jako¶ci lub inny dokument potwierdzaj±cy w³a¶ciwo¶ci oferowanego pelletu drzewnego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.3. uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
1) Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych lub ci±g³ych nadal wykonuje) nale¿ycie: minimum jednej wykonanej dostawy pelletu o ³±cznej wielko¶ci co najmniej 100Mg. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowód/dowody, ¿e wykazana dostawa/dostawy zosta³y lub s± wykonywane nale¿ycie – za³±cznik nr 6 – wykaz dostaw.
UWAGA:
W przypadku wykazania siê przez Wykonawcê do¶wiadczeniem
w zakresie dostawy wykonywanej (bêd±cej w trakcie realizacji), Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli do up³ywu terminu sk³adania ofert wykonawca dostarczy³ min. dostawê pelletu o ³±cznej wielko¶ci co najmniej 100Mg
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±-cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia-³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykony-wane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ po-wtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych doku-mentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powta-rzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
4.3. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe.Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu:
potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych produktów z wymaganiami zamawiaj±-cego; z³o¿enia certyfikatu jako¶ci/deklaracja zgodno¶ci (lub badania wyko-nane maksymalnie 2 lata przed z³o¿eniem oferty) lub inny dokument potwier-dzaj±cy w³a¶ciwo¶ci oferowanego pelletu drzewnego. certyfikat jako¶ci/deklaracja zgodno¶ci (lub badania wykonane mak-symalnie 2 lata przed z³o¿eniem oferty) lub inny dokument potwierdza-j±cy w³a¶ciwo¶ci oferowanego pelletu drzewnego.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
certyfikat jako¶ci/deklaracja zgodno¶ci (lub badania wykonane mak-symalnie 2 lata przed z³o¿eniem oferty) lub inny dokument potwierdza-j±cy w³a¶ciwo¶ci oferowanego pelletu drzewnego.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8.1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:a) nie podlega wykluczeniu,
b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
c) certyfikat jako¶ci/deklaracja zgodno¶ci (lub badania wykonane mak-symalnie 2 lata przed z³o¿eniem oferty) lub inny dokument potwierdza-j±cy w³a¶ciwo¶ci oferowanego pelletu drzewnego.
8.1.1. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika Nr 4 do SWZ.
8.1.2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub jest ono niekompletne lub zawiera b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wyko-nawcê odpowiednio do jego z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
8.1.3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ.
8.1.4. Je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budzi w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
8.2. W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiega-j±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± po-szczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna,
a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika Nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany w umowie1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 454-455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty:
1) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia dostaw przez zamawiaj±cego;
3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany i terminów wykonywa-nych dostaw,
4) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ us³ug;
5) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku przed³u¿aj±cej siê procedury postêpowania przetargowego;
6) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku epidemii, dzia³añ rz±dowych,
7) zmiany terminu na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
8) wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy;
9) Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca
10) innych przypadkach wskazanych w projekcie umowy, stanowi±cym integraln± czê¶æ SWZ.
2. Wprowadzenie zmian i uzupe³nienie umowy wymaga aneksu sporz±dzonego
w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Wszelkie zmiany lub uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej (aneksu) pod rygorem niewa¿no¶ci i s± dopuszczalne w granicach unormowania art. 454-455 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 14.1. Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Kontynuacja sekcji 3.6.11.12. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunika-cja”.
11.13. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za-³±czniki do jednego formularza).
11.14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzy-stania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
11.14.1. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wy-magany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
przegl±darka Chrome 61 lub nowa
11.14.2. Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL, obs³ugi Java Script oraz cookies;
11.14.3. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± pro-toko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
11.15. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11.16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Za-mawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: ugdzwola@mbnet.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
INNE PRZETARGI DZWOLA
wiêcej: przetargi DZWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pelletu do szkó³ w gminie Dzia³oszyce w 2025 roku
- Zakup i sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do trzech szkó³ w Gminie Przodkowo
- Dostawa pelletu wraz z jego roz³adunkiem do Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.