Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459533/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych akumulatorów 12V do pojazdów eksploatowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych akumulatorów 12V do pojazdów eksploatowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d4b26a7-fcad-4999-bd9e-04aebb53aea0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222060/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych akumulatorów 12V do pojazdów eksploatowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/37/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy akumulatorów 12V, fabrycznie nowych (nie używanych, nie regenerowanych, wolnych od wad fizycznych), w pełni przystosowanych do niezwłocznego montażu do pojazdów służbowych KWP Rzeszów po dostarczeniu ich przez Wykonawcę do magazynów Zamawiającego. Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia podany został w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba oraz asortyment zamawianych sukcesywnie akumulatorów będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilość asortymentu określona w tabeli formularza ofertowego jest wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby zamawianych akumulatorów jednakże nie
więcej niż do osiągnięcia kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na realizację umowy.
3. Wartość zrealizowanych dostaw w okresie trwania umowy zależna będzie od limitu środków finansowych określonych planem finansowym Zamawiającego na dostawy określone w przedmiocie umowy, a minimalna kwota na jaką Zamawiający zrealizuje zamówienie asortymentu określonego w § 3 ust. 1 specyfikacji nie będzie mniejsza niż 30 % wartości oferty brutto
z formularza ofertowego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i jakościowych asortymentu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór z miejsca i w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz utylizację na własny koszt zużytych akumulatorów w ilości odpowiedniej dostarczonemu asortymentowi do Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się, w przypadku dokonanego odbioru do realizacji zadań związanych z elektroniczną ewidencją odpadów przez konto BDO tj. Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240771,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240771,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240771,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "PLUS" Jacek Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191302577
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma handlowa "PLUS" Jacek Zieliński
jakie przetargi wygrała firma
Firma handlowa "PLUS" Jacek Zieliński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240771,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.