Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495276/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców
z Ukrainy w okresie październik 2024 - marzec 2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 6
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mosir-zabrze.ezamawiajacy.pl/pn/MOSIR-ZAB/demand/notice/public/141439/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźcówz Ukrainy w okresie październik 2024 - marzec 2025 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a032df-9004-490f-a566-aeba489b3a77
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/14/VIII/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147147,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Miejscem docelowym świadczenia usług jest teren miasta Zabrze, w szczególności następująca lokalizacja:
- Willa Ambasador przy ul. 3 Maja 78,
2) Dostawa realizowana będzie dwa razy dziennie:
a) śniadanie – w godz. 8:00 – 9:00
b) obiad z kolacją – w godz. 12:30 – 14:00
3) Ilość przygotowywanych posiłków ustalana będzie z jednodniowym wyprzedzeniem na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego – e-mail (tabela) lub telefonicznie.
Aktualnie ilość osób na obiekcie wynosi:
- Willa Ambasador przy ul. 3 Maja 78: 24 osoby (21 osób dorosłych i 3 dzieci 0 -12 lat).
4) Wykonawca zapewnia transport posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
5) Wykonawca zapewnia transport posiłków. Posiłki (obiady) powinny być dostarczone
w opakowaniach indywidualnych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
6) Wykonawca ustala jadłospis tygodniowy z uwzględnieniem zasad racjonalnego żywienia osób dorosłych i dzieci. Tygodniowy jadłospis może się powtarzać co 3 tygodnie.
7) Śniadania będą przygotowywane w formie kanapek ze świeżego pieczywa pszennego smarowanych masłem z wędliną drobiową lub wieprzową, pasztetem, żółtym serem, serkiem topionym, pastą jajeczną, pastą twarogową lub rybną z dodatkiem warzyw: pomidor, ogórek, itp.
Ilość kanapek dla 1 osoby dorosłej – 3 szt. lub bułka typu kajzerka – 2 szt.
Ilość kanapek dla 1 dziecka (0-12 lat) – 2 szt. lub bułka typu kajzerka – 1 szt.
8) Obiad dwudaniowy:
zupy – pomidorowa z makaronem lub ryżem, jarzynowa z ziemniakami, rosół z makaronem lub lanym ciastem, ogórkowa, żurek, grochówka, itp. Gramatura - min. 350 ml – osoby dorosłe, 250 ml – dziecko (0-12 lat).
drugie danie: mięsa (min. 3 x tydzień – w zależności od potrawy mięso może być podawane w postaci zmielonej lub niezmielonej), ryby, jajka, z dodatkiem ziemniaków, kaszy, ryżu, makaronu i warzyw
w postaci surówki bądź sałaty, pierogi, gołąbki, ryż zapiekany z jabłkiem, makaron z sosem bolońskim.
Gramatura dla osoby dorosłej – mięso, ryby, jajka – min. 180 g. , ziemniaki, kasza, ryż, kluski – min. 150 g, surówki – min. 130 g., jako odrębne drugie danie: pierogi – min. 6 szt., gołąbki – min. 300 g
z sosem pomidorowym 30 g, placki ziemniaczane z gulaszem – min 300g, naleśniki – min. 4 szt.
z nadzieniem z białym serem lub dżemem.
Gramatura dla dziecka (0-12 lat) - mięso, ryby, jajka – min. 130 g, ziemniaki, kasza, ryż, kluski – min. 100 g, surówki – min. 100g, pierogi – min. 3 szt., gołąbki – min. 200 g z sosem pomidorowym 30g, placki ziemniaczane z gulaszem – min 200g, naleśniki – min. 2 szt. z nadzieniem z białym serem lub dżemem.
9) Kolacja w formie kanapek ze świeżego pieczywa pszennego smarowanych masłem z wędliną drobiową lub wieprzową, pasztetem, żółtym serem, serkiem topionym, pastą jajeczną, pastą twarogową lub rybną z dodatkiem warzyw: pomidor, ogórek, itp.
Ilość kanapek dla 1 osoby dorosłej – 3 szt. lub bułka typu kajzerka – 2 szt.
Ilość kanapek dla 1 dziecka (0-12 lat) – 2 szt. lub bułka typu kajzerka – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100245,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128724,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100245,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Marketingowo-Usługowe „MANAGER-POL” S.C. S. Olchawa, A. Kyrcz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OLCHAWA SABINA PRZEDSIĘBIORSTWO MARKETINGOWO USŁUGOWE MANAGERPOL; KYRCZ ANDRZEJ Przedsiębiorstwo Marketingowo Usługowe MANAGERPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480003259
7.3.3) Ulica: Plac Warszawski 5
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.M.U. "MANAGER-POL" S.C. S.OLCHAWA, A.KYRCZ
jakie przetargi wygrała firma
P.M.U. "MANAGER-POL" S.C. S.OLCHAWA, A.KYRCZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100245,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Dostawa filcu chirurgicznego
- Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej
- ZP/2024/000622_2 Czyszczenie przewodów kominowych oraz okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych w 2025r. w nieruchomościach zarządzanych przez ZBM-TBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń sygnalizacyjnych na terenie miasta Zabrze w roku 2025
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Toruniu w okresie od dnia 18.11.2024 r. do 28.02.2025 r.
- dostawa gotowych posiłków oraz napojów (cateringu oraz serwisu kawowego) dla uczestników konkursu "Książka Mówi"
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- "Organizacja wsparć integracyjnych"
- Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa posiłków cateringowych dla dzieci, które będą uczęszczać w roku 2025 do żłobka i oddziałów przedszkolnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.