eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BramkiBudowa budynku rekreacyjnego wraz z utwardzeniem i wygrodzeniem terenu dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Bramki - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku rekreacyjnego wraz z utwardzeniem i wygrodzeniem terenu dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Bramki – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Dom Pomocy Społecznej im. Księdza Kardynała Józefa Glempa w Bramkach"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295811

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Północna 18

1.5.2.) Miejscowość: Bramki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (022) 725-61-27

1.5.8.) Numer faksu: (022) 725-60-66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsbramki.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bramki.dps.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bramki_dps

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku rekreacyjnego wraz z utwardzeniem i wygrodzeniem terenu dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Bramki – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be6831c6-f403-411e-bfe6-75a6928aac1f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010932/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa budynku rekreacyjnego wraz z utwardzeniem i wygrodzeniem terenu dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Bramki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.26.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200796,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa budynku rekreacyjnego wraz z utwardzeniem i wygrodzeniem terenu dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Bramki – Etap I”.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:

1) Podstawowy zakres robót obejmuje:
- Budowę budynku rekreacyjnego
- Wykonanie niezbędnych utwardzeń na terenie działki.
- Wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej obiektowi:
o Doziemne instalacje zewnętrzne: wodociągowa, elektryczna, kanalizacyjna.
o Instalacje wewnętrzne: elektryczna, wodno-kanalizacyjna.

Materiały budowlane powinny posiadać wymagane certyfikaty, dopuszczenia, atesty oraz odpowiadać ustaleniom odnośnych norm (z wyłączeniem materiałów z rozbiórki). Kierowanie robotami budowlanymi należy zlecić osobie posiadającej przygotowanie zawodowe do wykonywania danego rodzaju robót. Przy wykonywaniu robót obowiązują Warunki Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Polskie Normy. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami BHP, oraz pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie przygotowanie zawodowe.

Każdy oferent powinien uwzględnić w oferowanej cenie robót podstawowych wszystkie niezbędne rusztowania, zabezpieczenia bhp, drogi tymczasowe, zaplecze budowy itp.

Szczegółowy zakres robót objętych umową określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy różnymi częściami dokumentacji obowiązywać będzie najszerszy zakres robót.

UWAGA: Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa, SWZ, Umowa oraz STWiORB.

3. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót:
1) Rozliczanie terminowo-rzeczowe i finansowe realizacji inwestycji dokonywane będzie w oparciu o harmonogram Wykonawcy. Zmiana harmonogramu wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
2) Zakres robót określa dokumentacja projektowa, STWiORB i SWZ. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych elementów dokumentacji projektowej obowiązuje zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego, przy czym szczegółowe jego ustalenie musi być dokonane pisemnie, wpisem do dziennika budowy.
3) Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nieodpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy.
4) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych.
5) Sprzęt stanowiący własność Wykonawcy lub wynajęty powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania – dokumenty potwierdzające ten fakt muszą być okazane na żądanie inspektora nadzoru.
6) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.
7) Szczegółowe rozwiązania materiałowe muszą być uzgadniane z Zamawiającym.
8) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji inwestycji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt Wykonawcy oraz mienie użytkownika).
9) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy od terenów ogólnie dostępnych.
10) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zarządcą obiektu godziny pracy na czynnym obiekcie oraz uzgadniać z Zamawiającym poszczególne etapy wykonywania robót.
11) Przedstawicielem Zamawiającego na budowie będzie inspektor nadzoru. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami.
12) Wraz z dokumentacją odbiorową Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia projektów powykonawczych z naniesionymi i aprobowanymi zmianami, warunków gwarancji, atestów, certyfikatów wraz z oświadczeniem o ich wbudowaniu.
13) Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja /którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować/ i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te /prace/ są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie, sporządził Wykonawca.
14) Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy sprawdzi przekazaną przez Zamawiającego dokumentację projektową i zgłosi do Zamawiającego ewentualne braki /usterki/uchybienia.
15) W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem.
16) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji, STWiORB itp.) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
17) Wykonawca zapewnia, że materiały przeznaczone do montażu są fabrycznie nowe, zgodne z przedmiotem zamówienia, dobrej jakości, posiadają właściwości zwyczajowo przyjęte w obrocie i wynikające z ich przeznaczenia.
18) W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki:
- Wszystkie materiały zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru.
- Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym.
- Co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykonaną przez uprawnionych projektantów dokumentację projektową o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż dokumentacja projektowa załączona do SWZ.
19) Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pisemnymi uzgodnieniami między stronami umowy, i autorskiego, zgodnie z prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami BHP, przeciwpożarowymi, sanitarnymi, ochrony środowiska.

7. Oświadczenia Wykonawcy
1) Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem umowy przeanalizował dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz warunki wykonania robót określone w specyfikacji warunków zamówienia, dokonał potrzebnych mu pomiarów i badań, jak również uzyskał wszystkie niezbędne informacje dotyczące:
a) warunków i możliwości urządzenia zaplecza technicznego i zasilenia go w niezbędne media,
b) występowania urządzeń i elementów wymagających demontażu na czas robót i ponownego ich montażu, jeżeli nie podlegają wymianie na nowe,
c) stanu i systemu dróg dojazdowych,
d) zapewnienia dojazdu do placu budowy w trakcie wykonywania robót,
e) innych danych niezbędnych do wykonania robót i mogących mieć wpływ na ryzyko i koszty realizacji umowy.
2) Wykonawca oświadcza, że wszystkie wymienione wyżej okoliczności uwzględnił w cenie swojej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265453,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 823267,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.