Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441841/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa umundurowania wyjściowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173427
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Zgody 18
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-951
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 478359700
1.5.8.) Numer faksu: 478359709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sapsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/sapsp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa umundurowania wyjściowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd31e44b-68ef-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021586/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa umundurowania wyjściowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WK.2370.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 169108,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151365,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa mundurów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. asortymentu dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie:
- Mundur męski dla kadeta 45 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Mundur damski dla kadeta 5 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Mundur męski z obszyciem mł. asp. 57 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Mundur damski z obszyciem mł. asp. 3 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Mundur męski z obszyciem st. kpt. 1 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Mundur męski 4 kpl. /zamówienie podstawowe/
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ jako załącznik 1.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35811100-3 - Mundury strażackie
4.5.5.) Wartość części: 103650,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa koszul wyjściowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. asortymentu dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie:
- Koszula wyjściowa z długim rękawem 118 szt. /zamówienie podstawowe/
- Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat 60 szt. /zamówienie podstawowe/
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ jako załącznik 1.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18332000-5 - Koszule
4.5.5.) Wartość części: 13528,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa kurtek dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. asortymentu dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie:
- Kurtka 50 szt. /zamówienie podstawowe/
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ jako załącznik 1.3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18223200-0 - Kurtki
4.5.5.) Wartość części: 20975,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa czapek rogatywek dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. asortymentu dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie:
- Czapka rogatywka aspiranta z haftem mł. asp. 57 szt. /zamówienie podstawowe/
- Czapka rogatywka podoficerska 2 szt. /zamówienie podstawowe/
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ jako załącznik 1.4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18443320-5 - Czapki
4.5.5.) Wartość części: 8719,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa sznurów galowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. asortymentu dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie:
- Sznur galowy aspirancki 59 szt. /zamówienie podstawowe/
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ jako załącznik 1.5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35811100-3 - Mundury strażackie
4.5.5.) Wartość części: 3434,96 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa krawatów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. asortymentu dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie:
- Krawat 59 szt. /zamówienie podstawowe/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ jako załącznik 1.6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18423000-0 - Krawaty
4.5.5.) Wartość części: 1056,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131415,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138746,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131415,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Wytwórnia Umundurowania Strażackiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 007024050
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZWIĄZEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
ZWIĄZEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131415,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16732,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21456,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18457,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Wytwórnia Umundurowania Strażackiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 007024050
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZWIĄZEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
ZWIĄZEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18457,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26814,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33702,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26814,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej Wytwórnia Umundurowania Strażackiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 007024050
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZWIĄZEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
ZWIĄZEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26814,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14772,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15762,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14772,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524912971
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14772,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3483,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4063,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3483,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010214940
7.3.3) Ulica: ul. Borzymowska 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-565
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3483,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1088,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1886,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1088,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010214940
7.3.3) Ulica: ul. Borzymowska 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-565
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1088,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Księcia Józefa po stronie północnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielańskie Skały" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie",
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- Dostawa umundurowania wyjściowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.