Og³oszenie z dnia 2024-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00607367/01 - Wynik z dnia 2024-11-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja zabytkowej szko³y w Wielkim Le¼nie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BRZOZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: BRZOZIE 50
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzozie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564912910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja zabytkowej szko³y w Wielkim Le¼nie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8ee66410-b833-4dd8-a19b-30b5025291f3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00530601
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044495/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja zabytkowej szko³y w Wielkim Le¼nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/1599/318/ogloszenie-o-zamowieniu-publicznym-pn-modernizacja-zabytkowej-szkoly-w-wielkim-leznie-ir2715102024.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/promoter/tender/60564/general
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê zakupow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy zakupowej - dostêpnymi pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ , znajduj±cymi siê w prawym górnym rogu strony, oznaczonymi symbolem w postaci ksi±¿ki (Skrócona instrukcja dla Wykonawcy).
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê zakupow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdzia³u SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy zakupowej - pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/ znajduj±cymi siê w prawym górnym rogu strony, oznaczonymi symbolem w postaci ksi±¿ki, w zak³adce inne.
4.Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy zakupowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo námìstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.
5. Opis z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy zakupowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty, zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy zakupowej w skróconej instrukcji dla Wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brzozie, REGON: 811118402, NIP: 874-168-46-39,87-313, Brzozie 50, woj. kujawsko-pomorskie reprezentowana przez Wójta Gminy, tel.: 56 49 129 10 , fax: 56 49 129 11, skrzynka podawcza na stronie https: ug.brzozie@brzozie.pl
2) W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, w nastêpuj±cy sposób - listownie na adres: Urz±d Gminy Brzozie, 87-313 Brzozie 50, lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@brzozie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Modernizacja zabytkowej szko³y w Wielkim Le¼nie nr referencyjny: IR.271.5.10.2024 oraz jego rozstrzygniêcia, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji w zwi±zku z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez administratora w interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
4) Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, biurom obs³ugi prawnej, itp.
5) Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia.
7) Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
8) Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami Pzp do wziêcia udzia³u w postêpowaniu. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.5.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cze¶æ nr 1: Remont pomieszczeñ w Szkole Podstawowej w Wielkim Le¼nie
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja i remont pomieszczeñ w Szkole Podstawowej po³o¿onej na dzia³ce budowlanej o numerze ewidencyjnym 127/1 w miejscowo¶ci Wielkie Le¼no obrêb geodezyjny Wielkie Le¼no, gmina Brzozie.
Prace remontowe polegaæ bêd± na malowaniu ¶cian i sufitów w wydzielonych pomieszczeniach, monta¿u obudów grzejnikowych, demonta¿u istniej±cej nawierzchni pod³ogowej i u³o¿eniu nowej nawierzchni z paneli oraz gresu, wymianie istniej±cych lamp na energooszczêdne oraz monta¿u stolarki drzwiowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±czniku nr 10 do SWZ – dokumentacja projektowa.
Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiar robót/kosztorys ofertowy, jednak¿e z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót/kosztorys ofertowy, ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujêtych w przedmiarze/kosztorysie ofertowym lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze/kosztorysie ofertowym nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia, je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej lub STWIORB.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie wyniku osi±gniêtej liczby punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XXIII SWZ i ustalon± punktacjê do 100 (100 % = 100 pkt).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji - Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Czê¶æ nr 2: Wyposa¿enie pomieszczeñ w Szkole podstawowej w Wielkim Le¼nie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ zestawów mebli sk³adaj±cych siê z rega³ów wyposa¿onych w otwarte pó³ki, szuflady i zamykane szafki oraz mebli biurowych takich jak biurko z kantorkiem, szafa na akta, fotel obrotowy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±czniku nr 11 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie wyniku osi±gniêtej liczby punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XXIII SWZ i ustalon± punktacjê do 100 (100 % = 100 pkt).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji - Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Czê¶æ nr 3: Urz±dzenia multimedialne
Przedmiot zamówienia stanowi±:
- Laptop 16,5”;
- Monitor interaktywny 65”;
- Urz±dzenie wielofunkcyjne (drukarka i skaner).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±czniku nr 12 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232110-8 - Drukarki laserowe
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie wyniku osi±gniêtej liczby punktów przyznanych przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XXIII SWZ i ustalon± punktacjê do 100 (100 % = 100 pkt).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji - Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie ;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e
a) warunek dotyczy czê¶ci nr 1: wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) polegaj±cej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 350 000,00 z³ brutto, poparte dokumentem, ¿e robota ta wykonana by³a nale¿ycie;
b) warunek dotyczy czê¶ci nr 2: wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z monta¿em ramach jednego zamówienia (umowy) mebli szkolnych lub biurowych o warto¶ci co najmniej 30 000,00 z³ brutto, poparte dokumentem, ¿e dostawa ta wykonana by³a nale¿ycie;
c) warunek dotyczy czê¶ci nr 3: wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy w ramach jednego zamówienia (umowy) urz±dzeñ komputerowych i/lub urz±dzeñ multimedialnych (komputery stacjonarne i/lub komputery przeno¶ne i/lub drukarki i/lub monitory interaktywne) o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³ brutto, poparte dokumentem, ¿e dostawa ta wykonana by³a nale¿ycie;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, wskazanych w art. 108 ust.1 ustawy Pzp – za³±cznik do SWZ nr 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada ka¿dy z Wykonawców odrêbnie. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
Powy¿sze o¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym;
b) Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; - wype³niony za³±cznik do SWZ nr 6 – dotyczy czê¶ci nr 1. Wykaz nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wype³niony za³±cznik do SWZ nr 6a. Wykaz nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – dotyczy czê¶ci nr 2 i 3.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku proponowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy przed³o¿enia dokumentów po¶wiadczaj±cych równowa¿no¶æ oferowanych urz±dzeñ, materia³ów, wyposa¿enia pod wzglêdem technicznym, jako¶ciowym, funkcjonalnym. Dokumentami, o których mowa mog± byæ certyfikaty, karty techniczne/katalogowe, atesty. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe z³o¿one wraz z ofert± nale¿y opatrzyæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
certyfikaty, karty techniczne/katalogowe, atesty.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony za³±cznik do SWZ nr 11 i Za³±cznik nr 12 do SWZ w zakresie spe³nienia minimalnych parametrów technicznych lub proponowania rozwi±zañ równowa¿nych oferowanych produktów, urz±dzeñ oraz wysoko¶ci ich ceny, sk³adaj±ce siê na przedmiot zamówienia – dotyczy czê¶ci nr 2 i czê¶ci nr 3;2) pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy je¿eli umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa, obejmuj±cy swoim zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty;
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów przekazuje siê w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby reprezentuj±cej podmiot udostêpniaj±cy zasoby. W przypadku gdy zobowi±zanie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz;
4) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby reprezentuj±cej podmiot udostêpniaj±cy zasoby;
5) Tajemnica przedsiêbiorstwa.
Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa powinny byæ zgrupowane i stanowiæ oddzieln± czê¶æ oferty - odrêbny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) nale¿y opatrzyæ dopiskiem „tajemnica przedsiêbiorstwa” lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywaæ, i¿ dane w nim zawarte stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa).
Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 PZP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.Uwaga: Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. jeden z cz³onków konsorcjum).
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 4 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy wyp³aci Wykonawcy zaliczkê ze ¶rodków w³asnych Gminy w wysoko¶ci 2% wynagrodzenia. Zaliczka zostanie wyp³acona po podpisaniu umowy na wskazane przez Wykonawcê konto w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawid³owo wystawionej faktury.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawarty zosta³ w:Czê¶æ nr 1: za³±cznik do SWZ nr 8, § 20;
Czê¶æ nr 2 i 3: za³±cznik do SWZ nr 9, § 9.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-21 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/promoter/tender/60564/general
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zapisy dotycz±ce:1) zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy,
2) wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 PZP
maj± zastosowanie do czê¶ci nr 1: Remont pomieszczeñ w Szkole Podstawowej w Wielkim Le¼nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Po¶wiêtnem
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni gastronomicznej-02 do Zespo³u Szkó³ Zawodowych w Przeworsku
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemys³owca Oscara Caro w Gliwicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegaj±ca na budowie ci±gu pieszo - rowerowego wzd³u¿ drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowo¶ci Boronów - ul. Wolno¶ci wraz z o¶wietleniem
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.